Jak każde imperium

Data: 2009-08-25 12:33:18
Autor: boukun
Jak każde imperium
Unia Europejska wkrótce zdechnie i skończy się ten krwiożerczy kapitalizm i wyzysk człowieka przez jednostkę.

boukun

Data: 2009-08-25 11:02:23
Autor: Arkadiusz Oleszczuk
Jak każde imperium
na szczescie dopoki UE jesczze istnieje mozesz sie schronic na Kubie, gdzie wyzysku nie ma

aron

Data: 2009-08-25 13:09:48
Autor: CYC
Jak każde imperium

Użytkownik "Arkadiusz Oleszczuk" <aron2004.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h70gbv$74c$1inews.gazeta.pl...
na szczescie dopoki UE jesczze istnieje mozesz sie schronic na Kubie, gdzie
wyzysku nie ma

aron

Masz jakas obsesje na punkcie wysiedlania ludzi myslacych inaczej niz Ty  na Kube lub na Bialorus !.
Nie przyszlo Ci do glowy , ze to Ty powinienes wdlg nich wyemigrowac np. do Watykanu , czy innego "zamordystycznego" kraju , takiego jak Ameryka ?.
Gdyby Polska byla Twoja wlasnoscia moze mialbys prawo tak pisac ale poki co myslacych tak jak boukun jest w Polsce znacznie wiecej niz tych , ktorzy mysla tak ciasno jak Ty . A wiec to Ty " wypierdalaj " , ze uzyje ulubionego przez Ciebie a wiec zrozumialego dla Ciebie zwrotu !.

cyc

Data: 2009-08-25 04:21:03
Autor: Aron
Jak każde imperium
ja nikogo nie wysiedlam, po prostu przypominam wyzyskiwanym
mieszkancom Uejudeopolonii, ze nikt ich tu na sile nie trzyma.

To komunisci jedynych wysiedlali, a innych nie chcieli wypuscic z
PRLu. Uejudeopolonia nikogo nie wysiedla i nikogo na sile nie trzyma.

aron

Data: 2009-08-25 15:46:07
Autor: boukun
Jak kazde imperium

Uzytkownik "Aron" <aron2004@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:a665f05d-a5e3-48fd-971b-c0c24cc87c0d32g2000yqj.googlegroups.com...
[...]

Wolnosc wg kapitalistów,  tyraj jak niewolnik za pensje minimalna, albo zdychaj, droga wolna...

boukun

Data: 2009-08-25 15:15:59
Autor: Arkadiusz Oleszczuk
Jak kazde imperium
Wolnosc wg kapitalistów,  tyraj jak niewolnik za pensje minimalna, albo zdychaj droga wolna...

W Eurojudeopolonii nie ma niewolnictwa - kazdy komu jest tu zle moze w kazdej chwili wyjechac na Kube bez podawania przyczyn

aron

Data: 2009-08-25 17:19:26
Autor: boukun
Jak kazde imperium

Użytkownik "Arkadiusz Oleszczuk" <aron2004.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h70v7f$c3g$1inews.gazeta.pl...

[...]

Wolność = wolno każdemu zdychać...

boukun

Data: 2009-08-25 16:19:49
Autor: Arkadiusz Oleszczuk
Jak kazde imperium
Wolność = wolno każdemu zdychać...

Oczywiscie. Ale wolno tez wyjechac na Kube, na Bialorus, do Rosji, do Korei Pn. czy gdzie tam wola

aron

Data: 2009-08-25 18:20:50
Autor: boukun
Jak kazde imperium

Użytkownik "Arkadiusz Oleszczuk" <aron2004.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h712v5$rke$1inews.gazeta.pl...

Wolność = wolno każdemu zdychać...

Oczywiscie. Ale wolno tez wyjechac na Kube, na Bialorus, do Rosji, do Korei
Pn. czy gdzie tam wola

aron

Jednym słowem wolno zdychać gdzie się chce. Naród mający na utrzymaniu panów i pozostawiony w samopas...

boukun

Data: 2009-08-25 16:30:22
Autor: Arkadiusz Oleszczuk
Jak kazde imperium
Jednym słowem wolno zdychać gdzie się chce.

Nie. Na Kubie i w Rosji nie dadza ci zdechnąc chocbys chciał. Na pewno dostaniesz pracę i mieszkanie.

< Naród mający na utrzymaniu panów i
pozostawiony w samopas...

A co wolałbys na łańcuchu?

aron

Data: 2009-08-25 20:47:15
Autor: boukun
Jak kazde imperium

Użytkownik "Arkadiusz Oleszczuk" <aron2004.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h713iu$ut$1inews.gazeta.pl...

[...]

Jest prawie tak jak piszesz, jesteśmy prowadzeni na łańcuchach...

boukun

Data: 2009-08-25 21:24:20
Autor: Aron
Jak kazde imperium
On 25 Sie, 20:47, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Jest prawie tak jak piszesz, jesteśmy prowadzeni na łańcuchach...

Nie jestesmy. NIkt nas w Eurojudeopolonii na sile nie trzyma. W kazdej
chwili mozemy stad wyjechac bez podawania przyczyn.

aron

Data: 2009-08-26 13:18:56
Autor: boukun
Jak kazde imperium

Użytkownik "Aron" <aron2004@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:2edeac7a-3b79-4018-a17a-51035424ca6b24g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

Możemy się nawet czołgać...

boukun

Data: 2009-08-26 15:17:56
Autor: kochamspamWYTNIJTO
Jak kazde imperium

> W Eurojudeopolonii nie ma niewolnictwa - kazdy komu jest tu zle moze w
> kazdej chwili wyjechac na Kube bez podawania przyczyn

> [...]

Z tą wolnością zdychania to nie jest całkiem tak.
Jest przecież przymus używania kasków i pasów.
I są przymusowe ubezpieczenia zdrowotne.
I to właśnie jest niewolnictwo - należysz do Państwa, jesteś jego chudobą.

Data: 2009-08-26 08:38:58
Autor: Aron
Jak kazde imperium
On 26 Sie, 15:17, kochamspamWYTNI...@poczta.onet.pl wrote:

Z tą wolnością zdychania to nie jest całkiem tak.
Jest przecież przymus używania kasków i pasów.
I są przymusowe ubezpieczenia zdrowotne.

Ale mozna sie rzucic z mostu do Wisly albo wyjechac do Rosji. Nie ma
obowiazku zycia w Eurojudeopolonii.

I to właśnie jest niewolnictwo - należysz do Państwa, jesteś jego chudobą.

Nie jest to niewolnictwo. Nikt nikogo w Eurojudeopolonii na sile nie
trzyma.

aron

Data: 2009-08-25 15:51:55
Autor: Piotr
Jak kazde imperium
Dnia Tue, 25 Aug 2009 15:46:07 +0200, boukun napisał(a):

Wolnosc wg kapitalistów,  tyraj jak niewolnik za pensje minimalna, albo zdychaj, droga wolna...

Wredny ten kapitalizm, co tu kryć. Ale socjalizm nie lepszy, każe mi utrzymywać cwane wałkuństwo, żeby
nie zdechło.
Trudny wybór, he, he...
Piotr

Data: 2009-08-25 15:58:08
Autor: boukun
Jak kazde imperium

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:14rv0e5p5plal$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Głupi Piotruś nie wie za czym się zdecydować, czy okradać ludzi jako radny Pcimia Dolnego, czy strzelić sobie w łeb...

boukun

Data: 2009-08-25 16:58:28
Autor: CYC
Jak kazde imperium

[...]

a Ty chcesz robic dzisiaj to samo  !

aron

cyc

Data: 2009-08-25 15:14:55
Autor: Arkadiusz Oleszczuk
Jak kazde imperium
CYC <ja@ja.pl> napisał(a):
a Ty chcesz robic dzisiaj to samo  !

Nie chce robic tego samego. Nikt cie z Eurojudeopolonii nie wyrzuca sila, przypominam ci tylko ze jest mozliwosc zrzeczenia sie obywatelstwa EJP i zamieszkania na Kubie, gdzie wyzysku nie ma.

aron

--

Jak każde imperium