Jak kazdy Zyd nie da nic nikomu.Postawa godna syna Usraela

Data: 2018-09-16 20:19:36
Autor: boukun
Jak kazdy Zyd nie da nic nikomu.Postawa godna syna Usraela
Jak się poczułeś, kiedy w rocznicę wyborów 1989 roku na pasku telewizji publicznej pojawił się materiał opatrzony tytułem: "4 czerwca, symbol zdrady i zmowy elit"?

To kolejny element propagandowej układanki, która ma zmienić naszą historię i zastąpić prawdziwych bohaterów narodowych przez ludzi, którzy nigdy nie byli u władzy, ale też nie zasłużyli na nią, co jest o tyle groźne, że ta nowa historia zaistnieje w pisowskich podręcznikach.

https://ksiazki.wp.pl/moim-obowiazkiem-jest-mowic-o-polityce-tomek-sikora-jakiego-nikt-do-tej-pory-nie-znal-6295301803563137a

Ch.D i kamieni kupa
12 min. temu

Cwok Ebany

antyliberal
11 min. temu

Jak kazdy Zyd nie da nic nikomu.Postawa godna syna Usraela.

Olo
5 min. temu

Ten facet już niedługo zrobi karierę... w TVN, GW i oczywiście na WP

polityk
5 min. temu

a cóż to za POgrobowiec powstał z martwych?????????????????

Data: 2018-09-17 14:33:43
Autor: Pajdak
Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:pnm6rs$tnc$1gioia.aioe.org...
Jak się poczułeś, kiedy w rocznicę wyborów 1989 roku na pasku telewizji publicznej pojawił się materiał opatrzony tytułem: "4 czerwca, symbol zdrady i zmowy elit"?

Kupiłem białe róze i dałem po jednej zwolenniczkom PiS.

--
Pajdak

Jak kazdy Zyd nie da nic nikomu.Postawa godna syna Usraela