Jak kler wlaczyl sie w pomoc dla powodzian ?.

Data: 2010-06-07 19:06:52
Autor: Slawek SWP
Jak kler wlaczyl sie w pomoc dla powodzian ?.
Użytkownik cyc napisał:
Beatyfikowal ks. Popieluszke !.
Koszty imprezy warte dziesiatki milionow zl jakie powinne wplynac na rzecz
tysiecy powodzian a ktore poniosla gmina i panstwo zostaly spozytkowane w
sposob , ktory u Boga musial w tych okolicznosciach wywolac zgrzyt zebow .
Czy mozna dziwic sie Jemu , ze od czasu do czasu pokazuje nam gest
Kozakiewicza ? .

Tyyy! No właśnie, ale się porobiło! Ludzie poszli na mszę. Ja bym wszystkie bożnice wysadził żeby ludzie w weekend siedzieli w domu a nie szwendali się.

Na domiar zlego  kosciol nie tylko nie wspomaga ale na tej tragedii zarabia
poprzez zbiorke pieniedzy przez Caritas z czego do adresatow trafia ledwie
symboliczne zlotowki , jesli juz cokolwiek trafi .

No, tu nie trafiłeś. TVN zbiera SMS-y - już 4.000.000,00 zebrali, Caritas tylko przejmuje te pieniądze i przeznacza na zbożne cele.

Co myślą Polacy za granicą...? Spójrz na moją sygnaturkę!

--
Sławek SWP
http://korwin-mikke.pl/

Jak kler wlaczyl sie w pomoc dla powodzian ?.