Jak kompresowac filmy?

Data: 2010-08-15 13:43:25
Autor: Wojtas
Jak kompresowac filmy?
W dniu 2010-08-15 10:19, Krzysztof Tabaczyński pisze:

Cześć!

Nie wiem, czy to dobra grupa, ale sprĂłbujÄ™...

alt.pl.divx

Czasami nagrywam filmy i programy z karty telewizyjnej.
Karta zprzętowo kompresuje w MPEG-2 i powstają
duże pliki, więc za pomocą VirualDubMod kompresuję
do formatu AVI. Pliki są dużo mniejsze, ale następuje
utrata synhronizacji między obrazem a dźwiękiem.
Jak się przed tym chronić?

Audio winno się kompresować osobno, a dopiero później dodać już do gotowego materiału video w VDM. Gdyby było przesunięcie, masz w VDMie możliwość korekty czasowej.

--
Pozdr.
wojtas(at)rubikon.pl

Data: 2010-08-15 15:53:31
Autor: Krzysztof Tabaczyński
Jak kompresowac filmy?

Użytkownik "Wojtas" <wojtas@-niespamuj-rubikon.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i48jt0$de8$1inews.gazeta.pl...
W dniu 2010-08-15 10:19, Krzysztof Tabaczyński pisze:

Cze¶ć!

Nie wiem, czy to dobra grupa, ale spróbuję...

alt.pl.divx

Dziękuję!

Czasami nagrywam filmy i programy z karty telewizyjnej.
Karta zprzętowo kompresuje w MPEG-2 i powstaj±
duże pliki, więc za pomoc± VirualDubMod kompresuję
do formatu AVI. Pliki s± dużo mniejsze, ale następuje
utrata synhronizacji między obrazem a dĽwiękiem.
Jak się przed tym chronić?

Audio winno się kompresować osobno, a dopiero póĽniej dodać już do gotowego materiału video w VDM. Gdyby było przesunięcie, masz w VDMie możliwo¶ć korekty czasowej.

Dziękuję!

A nie wiesz może gdzie w VDM zmienić rozmiar obrazu
lub jego proporcje?

Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

Data: 2010-08-15 17:11:28
Autor: Maciej Bojko
Jak kompresowac filmy?
On Sun, 15 Aug 2010 15:53:31 +0200, "Krzysztof Tabaczyński"
<ktabaczynski@wp.pl> wrote:

A nie wiesz może gdzie w VDM zmienić rozmiar obrazu
lub jego proporcje?

Filtrem 'resize', rzecz jasna. BTW, VDM to straszna staroć od dawna
nie rozwijana.

--
Maciej Bójko
maciej.bojko@gmail.com

Data: 2010-08-15 17:14:34
Autor: Krzysztof Tabaczyński
Jak kompresowac filmy?

Użytkownik "Maciej Bojko" <maciej.bojko@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:oj0g6614fb4kkhl80bua2jj504ou2f1u0k4ax.com...
<ktabaczynski@wp.pl> wrote:

A nie wiesz może gdzie w VDM zmienić rozmiar obrazu
lub jego proporcje?

Filtrem 'resize', rzecz jasna. BTW, VDM to straszna staroć od dawna
nie rozwijana.

Rozumiem. Dziękuję! Ale nie wiem, czego się używa w zamian?