Jak komuch z komunistą

Data: 2021-04-28 16:05:37
Autor: Runt
Jak komuch z komunistą
https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,27029327,lewica-za-funduszem-odbudowy-tomczyk-myslalem-ze-sa-naiwni.html#do_w=46&do_v=142&do_a=288&s=BoxNewsImg4

" Najpierw myślałem, że to naiwność, ale potem zobaczyłem, jak premier wyszedł na konferencję na wydrukowanych wcześniej billboardach - godzinę po spotkaniu z Lewicą - i wszystko stało się jasne. Wzięli udział w ustawkach - powiedział Cezary Romczyk w Radiu ZET, pytany o spotkanie premiera Mateusza Morawieckiego z liderami Lewicy - Robertem Biedroniem, Włodzimierzem Czarzastym i Adrianem Zandbergiem."

Lewe koryta nęcą... ;-)))

--
Runt

Jak komuch z komunistą