Jak kończ± ¶ciemniacze

Data: 2010-04-28 18:06:40
Autor: u2
Jak kończ± ¶ciemniacze
... czyli porażka kłamców w wyborach do parlamentu węgierskiego :

http://www.iap.pl/index.html?id=wiadomosci&nrwiad=435445

"Druga tura wyborów parlamentarnych na Węgrzech wyłoniła
niekwestionowanego zwycięzcę, którym okazał się kierowany przez byłego
premiera Węgier - 47-letniego Viktora Orbana, centroprawicowy Fidesz.
Ogłaszaj±c zwycięstwo swojego ugrupowania, Orban obiecał tysi±com
zwolenników zgromadzonych w centrum Budapesztu natychmiastow± przebudowę
dotkniętego recesj± kraju i uczynienie go na nowo silnym. Szef
zwycięskiego ugrupowania zostanie desygnowany na premiera.

W niedzielnych wyborach ugrupowanie Fidesz zdobyło aż 263 mandaty w
386-osobowym parlamencie.

[...]

- Usi±dziemy do rozmów z Międzynarodowym Funduszem Walutowym (MFW) i
Uni± Europejsk±, gdyż s± to instytucje, które pomogły nam w ostatnich
dwóch latach. Nie zgodzimy się jednak, aby dyktowały nam, jak mamy się
zachowywać. Nie s± naszymi szefami, lecz partnerami - podkre¶lił Orban,
zapowiadaj±c ambitne podej¶cie do odbudowywania gospodarki i
umniejszonej pozycji Węgier. Jest to o tyle istotne, że w pierwszym
półroczu 2011 roku, czyli sze¶ć lat po wst±pieniu do Unii Europejskiej,
kraj ten obejmie przewodnictwo w Radzie UE. "

Data: 2010-04-28 18:18:58
Autor: :he®sk:
Jak kończ± ¶ciemniacze
On Wed, 28 Apr 2010 18:06:40 +0200, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

.. czyli porażka kłamców w wyborach do parlamentu węgierskiego :

 tak tez i skonczy pis.  nie zaczynaj bo przypomne 3 mln mieszkan ;o)))

--

 HeSk

Data: 2010-04-28 18:26:28
Autor: u2
Jak kończą ściemniacze
W dniu 2010-04-28 18:18, :heŽsk: pisze:
tak tez i skonczy pis. nie zaczynaj bo przypomne 3 mln mieszkan ;o)))

A co mnie twoje mieszkanie obchodzi, herr sk ? WolÄ™ swĂłj domek :)

Data: 2010-04-28 18:50:58
Autor: :he®sk:
Jak kończ± ¶ciemniacze
On Wed, 28 Apr 2010 18:26:28 +0200, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

> tak tez i skonczy pis. > nie zaczynaj bo przypomne 3 mln mieszkan ;o)))

A co mnie twoje mieszkanie obchodzi,

 pozowle ci zamiesc podjazd ;o))

herr sk ?

 masz jakies imie TCHORZU ?

Wolę swój domek :)

 nie twoj tylko po moich pradziadkach. niemcach.

--

 HeSk

Data: 2010-04-28 18:53:25
Autor: u2
Jak kończą ściemniacze
W dniu 2010-04-28 18:50, :heŽsk: pisze:
WolÄ™ swĂłj domek :)

 nie twoj tylko po moich pradziadkach. niemcach.

Oj tam, kupiłem go w pełni legalnie :)

Data: 2010-04-28 19:04:26
Autor: :he®sk:
Jak kończ± ¶ciemniacze
On Wed, 28 Apr 2010 18:53:25 +0200, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

>  nie twoj tylko po moich pradziadkach. niemcach.
Oj tam, kupiłem go w pełni legalnie :)

 a masz ksiege wieczysta? nie masz... ;o).
 przyjezdzam wiec 1-3 maja i masz mnie godnie
 przyjac w MOIM domu ;o)))

 to jak, odezwiesz sie na bigbrednie@interia.pl ?
 mam w twoich okolicach sporo znajomych i bywam w okolicach.

--

 HeSk

Data: 2010-04-28 19:06:27
Autor: u2
Jak kończą ściemniacze
W dniu 2010-04-28 19:04, :heŽsk: pisze:
Oj tam, kupiłem go w pełni legalnie :)
 a masz ksiege wieczysta? nie masz... ;o).

Oczywiście, KW założona i opłacona.

Data: 2010-04-28 19:15:44
Autor: :he®sk:
Jak kończ± ¶ciemniacze
On Wed, 28 Apr 2010 19:06:27 +0200, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

W dniu 2010-04-28 19:04, :he®sk: pisze:
>  a masz ksiege wieczysta? nie masz... ;o).
Oczywi¶cie, KW założona i opłacona.

 a na czyim gruncie stoi,co ? ;o))

--

 HeSk

Data: 2010-04-28 19:24:12
Autor: u2
Jak kończą ściemniacze
W dniu 2010-04-28 19:15, :heŽsk: pisze:
Oczywiście, KW założona i opłacona.
 a na czyim gruncie stoi,co ? ;o))

Rdzennie polskim.

Data: 2010-04-28 19:45:55
Autor: :he®sk:
Jak kończ± ¶ciemniacze
On Wed, 28 Apr 2010 19:24:12 +0200, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

W dniu 2010-04-28 19:15, :he®sk: pisze:
>  a na czyim gruncie stoi,co ? ;o))
Rdzennie polskim.

 a co masz adiudykcji ?

--

 HeSk

Data: 2010-04-28 20:22:43
Autor: u2
Jak kończą ściemniacze
W dniu 2010-04-28 19:45, :heŽsk: pisze:
Rdzennie polskim.

 a co masz adiudykcji ?

A to nie po polsku :)

Data: 2010-04-28 20:33:12
Autor: :he®sk:
Jak kończ± ¶ciemniacze
On Wed, 28 Apr 2010 20:22:43 +0200, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

W dniu 2010-04-28 19:45, :he®sk: pisze:

>  a co masz w adiudykcji ?
A to nie po polsku :)

 po polsku. google twoim przyjacielem jest ;o))

--

 HeSk

Data: 2010-04-28 20:35:04
Autor: u2
Jak kończą ściemniacze
W dniu 2010-04-28 20:33, :heŽsk: pisze:
google twoim przyjacielem

Raczej twoim :)

Data: 2010-04-28 20:41:00
Autor: :he®sk:
Jak kończ± ¶ciemniacze
On Wed, 28 Apr 2010 20:35:04 +0200, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

W dniu 2010-04-28 20:33, :he®sk: pisze:
> google twoim przyjacielem

Raczej twoim :)

 postaraj sie myslec ;o)))

--

 HeSk

Data: 2010-04-28 20:43:25
Autor: u2
Jak kończą ściemniacze
W dniu 2010-04-28 20:41, :heŽsk: pisze:
google twoim przyjacielem
> [...]
 postaraj sie myslec

To robi za ciebie gugl. :)

Data: 2010-04-28 20:44:53
Autor: :he®sk:
Jak kończ± ¶ciemniacze
On Wed, 28 Apr 2010 20:43:25 +0200, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

To robi za ciebie gugl. :)

 google to wyszukiwarka, cieniasku. myslec powinienes samodzielnie.

--

 HeSk

Data: 2010-04-28 20:47:26
Autor: u2
Jak kończą ściemniacze
W dniu 2010-04-28 20:44, :heŽsk: pisze:
To robi za ciebie gugl. :)
 google to wyszukiwarka, cieniasku. myslec powinienes samodzielnie.

Ale ty tego nie robisz. :)

Jak kończ± ¶ciemniacze