[piątkowo] Jak kończy się jazda w kapeluszu.

Data: 2010-07-30 23:40:06
Autor: Rabbit McCroolick
[piątkowo] Jak kończy się jazda w kapeluszu.
http://e-kg.pl/foto.html?func=viewcategory&catid=449

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Niezależny Portal Żar: http://zary.info/
Największe żarskie forum dyskusyjne: http://forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?f=149
ZlikwidujMY lubuskie!: http://lubuskie.blogspot.com/
Liceum Ogólnokształcące im. S. Banacha: http://www.lozagan.pl/

Data: 2010-07-31 00:54:27
Autor: J_K_K
[piątkowo] Jak kończy się jazda w kapeluszu.
A jak się kończy jazda w pasiastym kapturze ?

Pzdr

JKK

Data: 2010-07-31 13:33:16
Autor: Rabbit McCroolick

Użytkownik "J_K_K" <J_K_Kwytnijto@itotezpoczta.fm> napisał w wiadomości news:i2vl6j$ss4$1speranza.aioe.org...
A jak się kończy jazda w pasiastym kapturze ?

Kończy się e36 owiniętą na "morderczym" drzewie. Podobnie jak jazda w bejsbolówce z łyżwą.

Data: 2010-07-31 02:28:09
Autor: Art.
Rabbit McCroolick pisze:
http://e-kg.pl/foto.html?func=viewcategory&catid=449
Ja jestem ciekawy jak on to w ogóle zrobił, bo przecież to jest prawie niemożliwe, żeby tak wylądować na torach. Jakiś ukryty talent, czy co? :D
--
Art.

Data: 2010-07-31 00:39:43
Autor: to
[piątkowo] Jak kończy się jazda w kapeluszu.
begin Art.
Rabbit McCroolick pisze:
[...]

Polucjantom też się ta sztuka kiedyś udała...

--
ignorance is bliss

Data: 2010-07-31 01:05:35
Autor: Michał
Art. <lord.agh@gmail.com> napisał(a):
Rabbit McCroolick pisze:
> http://e-kg.pl/foto.html?func=viewcategory&catid=449
Ja jestem ciekawy jak on to w ogóle zrobił, bo przecież to jest prawie niemożliwe, żeby tak wylądować na torach. Jakiś ukryty talent, czy co? :D

Jechał (nawracał) po tym czymś metr wyżej i spadł pozdrawiam.

Data: 2010-07-31 10:25:39
Autor: P_ablo
Użytkownik "Art." <lord.agh@gmail.com> napisał w wiadomości news:i2vqms$j6n$2news.agh.edu.pl...

Ja jestem ciekawy jak on to w ogóle zrobił, bo przecież to jest prawie niemożliwe, żeby tak wylądować na torach. Jakiś ukryty talent, czy co? :D

Naprawde tak trudno sobie to wyobrazic ?

--
Picasso

Data: 2010-08-01 11:45:22
Autor: jerzu
On Sat, 31 Jul 2010 02:28:09 +0200, "Art." <lord.agh@gmail.com> wrote:

Ja jestem ciekawy jak on to w ogóle zrobił, bo przecież to jest prawie niemożliwe, żeby tak wylądować na torach. Jakiś ukryty talent, czy co? :D

Tacy zdolni trafiają się częściej:
http://gazetaolsztynska.wm.pl/Policyjna-meganka-spadla-z-rampy,70218

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2010-07-31 11:45:27
Autor: Krzysiek Niemkiewicz
Użytkownik "Rabbit McCroolick" napisał :
http://e-kg.pl/foto.html?func=viewcategory&catid=449

Numery rejestracyjne zamaskowane, ale w taki sposób że i tak mozna bez trudu odczytać ;)

MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

Data: 2010-07-31 13:08:06
Autor: Tomek
[piątkowo] Jak kończy się jazda w kapeluszu.
Użytkownik "Krzysiek Niemkiewicz" napisał
Numery rejestracyjne zamaskowane, ale w taki sposób że i tak mozna bez trudu odczytać ;)
ale po co odszyfrowywać jak naklejka na szybie niezamazana (foto 11) :P

[piątkowo] Jak kończy się jazda w kapeluszu.