Jak korzystnie zamienić dolary z mBanku na gotówkę?

Data: 2011-01-16 20:51:20
Autor: radar
Jak korzystnie zamienić dolary z mBanku na gotówkę?
Sorry, że pytanie w temacie ale nie chciałem robić niezrozumiałego skrótu. TOIP mówi przelew 0,25% min 20 zł no ale potrzeba jeszcze dawcy gotówki. Kwota $300.

--
radar

Data: 2011-01-16 21:20:12
Autor: Krzysztof

"radar" <_sara_@_post_._pl_> wrote in message news:igvi7k$uro$1news.dialog.net.pl...
Sorry, że pytanie w temacie ale nie chciałem robić niezrozumiałego skrótu. TOIP mówi przelew 0,25% min 20 zł no ale potrzeba jeszcze dawcy gotówki. Kwota $300.

Banki wirtualne nie sa dla waluty, bo fizycznie jej nie wyplacisz. Jedyne co mozesz najtaniej zrobic to wymienic USD na inna walute lub PLN przez walutomat lub jakies inne kantory-online i jako docelowe wybrac sobie konto w banku z fizyczna kasa gotowkowa np. BZWBK, Alior, itp w zaleznosci od obslugiwanych bankow.

Data: 2011-01-17 09:17:10
Autor: Rysio
W dniu 2011-01-16 20:51, radar pisze:
Sorry, że pytanie w temacie ale nie chciałem robić niezrozumiałego
skrótu. TOIP mówi przelew 0,25% min 20 zł no ale potrzeba jeszcze dawcy
gotówki. Kwota $300.

Jakby to bylo 30 000$ to rozumiem pytanie ale 300$ ?

Data: 2011-01-17 00:32:39
Autor: Krzysiek
On 17 Sty, 09:17, Rysio <onettodzi...@pot.pl> wrote:

Jakby to bylo 30 000$ to rozumiem pytanie ale 300$ ?
No właśnie przy 300$ opłata jest znacznie wyższa za przelew niż te
0,25%.

Kupiłbyś jogurt po 10zł gdy identyczny kosztuje 2zł?
Nie każdy patrzy na koszty dopiero gdy kwota sięga kilkudziesięciu
tysięcy PLN:P

Data: 2011-01-17 14:48:57
Autor: SDD

Użytkownik "Krzysiek" <kl1@o2.pl> napisał w wiadomości news:c00b5c6a-5db2-4be8-95bc-7c00c640c297k3g2000yqc.googlegroups.com...
On 17 Sty, 09:17, Rysio <onettodzi...@pot.pl> wrote:

Kupiłbyś jogurt po 10zł gdy identyczny kosztuje 2zł?

Podczas powodzi, z motorowki, ktora podplynelaby pod sam dach? - czemu nie :)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2011-01-17 18:49:49
Autor: Rafał
[...]

A jak przelejesz na eKonto? Przy tej kwocie chyba jedyne sensowne rozwiązanie.

--
Raf

Jak korzystnie zamienić dolary z mBanku na gotówkę?