Jak królowa Danii. Prawie.

Data: 2009-04-22 09:26:25
Autor: Grzegorz Z.
Jak królowa Danii. Prawie.
Nie zapraszaliśmy prezydenta - mówi zakłopotany burmistrz Bytowa. Lech
Kaczyński sam zaproponował, że uświetni swoją osobą Zjazd Kaszubów w
Bytowie. Organizatorzy wcześniej zaprosili Lecha Wałęsę i Donalda Tuska
i... królową Danii Małgorzatę II Gluckburg, bo od wieków tytułuje się ona
księżną Kaszub.  (...)

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,6525184,Prezydent_chce_przyjechac__Kaszubi_maja_klopot.html

Data: 2009-04-22 11:07:18
Autor: Vic
Jak królowa Danii. Prawie.
Grzegorz Z. wrote:
Nie zapraszaliśmy prezydenta - mówi zakłopotany burmistrz Bytowa. Lech
Kaczyński sam zaproponował, że uświetni swoją osobą Zjazd Kaszubów w
Bytowie.

Strategia srubokreta :) Trzeba sie wkrecic, zeby bylo mnie duzo, duzo, duzo! wszedzie, wszedzie, wszedzie!

i... królową Danii Małgorzatę II Gluckburg, bo od wieków tytułuje się ona
księżną Kaszub.  (...)

He, he, Malgorzata II nie tytuluje sie ksiezna Kaszub od wiekow tylko od   37 lat (od momentu wstapienia na tron). Od dziennikarza spodziewalbym sie wiekszej sprawnosci w operowaniu jezykiem polskim.

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-04-22 11:10:15
Autor: raff
Jak królowa Danii. Prawie.
[...]

Ale to jest wiekowa panna. Przywioza ja w szklanej trumnie jako mumie.

R.

Data: 2009-04-22 11:14:20
Autor: Vic
Jak królowa Danii. Prawie.
raff wrote:
Ale to jest wiekowa panna. Przywioza ja w szklanej trumnie jako mumie.

Bez jaj, w maju skonczy 69 lat

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-04-22 11:24:39
Autor: HaMMeR
Jak królowa Danii. Prawie.
Grzegorz Z. wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -

Ani chybi, dali posluch tuskowi w sprawie autonomii Kaszub
i bicia wlasnego pieniadza.., nieprawdaz antypolski lajdaku??

Data: 2009-04-22 11:36:47
Autor: Grzegorz Z.
Jak królowa Danii. Prawie.
nieprawdaz antypolski lajdaku??

Pan mnie obraża?

Data: 2009-04-22 16:28:06
Autor: HaMMeR
Jak królowa Danii. Prawie.
Grzegorz Z. wrote:
nieprawdaz antypolski lajdaku??

Pan mnie obraża?

Tak

Data: 2009-04-22 19:26:52
Autor: Grzegorz Z.
Jak królowa Danii. Prawie.
Dnia Wed, 22 Apr 2009 16:28:06 +0200, HaMMeR napisał(a):

Grzegorz Z. wrote:
nieprawdaz antypolski lajdaku??

Pan mnie obraża?

Tak

Dobrze. Będę miał na ciebie haka. --

Data: 2009-04-22 20:01:18
Autor: HaMMeR
Jak królowa Danii. Prawie.

Grzegorz Z. wrote:
nieprawdaz antypolski lajdaku??
Pan mnie obraża?

Tak

Dobrze. Będę miał na ciebie haka.

-- -- -- -- -- -- -- -

Moge ci podeslac drugiego, nieszczesna kapucho lewizniana!
:)))

Data: 2009-04-22 20:06:30
Autor: Grzegorz Z.
Jak królowa Danii. Prawie.

Grzegorz Z. wrote:
[...]

Kapucho? Odróżniasz już KC od KK?

Data: 2009-04-22 23:44:28
Autor: HaMMeR
Jak królowa Danii. Prawie.

Grzegorz Z. wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -

Uuuu, no prosze, grozisz mi
A moze chcialbys kula w tyl glowy,
tak, jak to lewiznie podoba sie najbardziej?!
Co sie bedziesz ograniczal do KK lub KC..
Taka to juz twoja mentalnosc lewusie:
wszyta grozba i arogancja!
Modl sie abym cie nie odszukal draniu...

Data: 2009-04-23 05:43:59
Autor: cirrus
Jak królowa Danii. Prawie.
Grzegorz Z. wrote:
[...]

Esbecki język i esbecka mentalność.

--
stevep

Data: 2009-04-23 07:54:09
Autor: HaMMeR
Jak królowa Danii. Prawie.
Grzegorz Z. wrote:
[...]

Empiria inzynieruniu???

Data: 2009-04-23 07:50:47
Autor: Grzegorz Z.
Jak królowa Danii. Prawie.

Grzegorz Z. wrote:
[...]

Ooo... to już nie jest KC.

To już jest KK.

Data: 2009-04-23 08:58:21
Autor: HaMMeR
Jak królowa Danii. Prawie.

Grzegorz Z. wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --

Doprawdy.., po co sie tak ograniczasz?

Data: 2009-04-22 11:44:10
Autor: Andrzej Kokakolski
Jak królowa Danii. Prawie.
Kiedys prezydent Johnson wizytowal jednostke kawalerii powietrznej.
W programie byl m.in. jego lot jedna z maszyn. Gdy zamierzal wsiasc
do jednego z helikopterow, ktos zwrocil mu uwage: "Panie prezydencie, to nie jest panski helikopter". Na to Johnson odpowiedzial: "Synu, te wszystkie helikoptery sa moje".

Jezeli Grzesiu rzeczywiscie jestes ateista z bajki Hemingway'a to powinienes
zrozumiec...

AK

Data: 2009-04-22 13:48:30
Autor: Grzegorz Z.
Jak królowa Danii. Prawie.
Dnia Wed, 22 Apr 2009 11:44:10 +0000 (UTC), Andrzej Kokakolski napisał(a):

[...]

Ale tam nie obowiązywała polska Konstytucja.

Data: 2009-04-22 11:58:01
Autor: Andrzej Kokakolski
Jak królowa Danii. Prawie.
Grzegorz Z. <blogfiles@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

> zrozumiec...

Ale tam nie obowiązywała polska Konstytucja.

"Tam" pozycja prezydenta jest silna i "tam" prezydenta sie szanuje nawet jak sie z nim nie zgadza i go krytykuje.
A czy polska konstytucja nakazuje lub co najmniej zezwala na traktowanie
prezydenta jak osobe niepozadana czy wrecz wroga? AK --

Data: 2009-04-22 19:27:17
Autor: Grzegorz Z.
Jak królowa Danii. Prawie.
Dnia Wed, 22 Apr 2009 11:58:01 +0000 (UTC), Andrzej Kokakolski napisał(a):

[...]

Określa co mu wolno jako prezydentowi.

Data: 2009-04-23 02:51:45
Autor: Andrzej Kokakolski
Jak królowa Danii. Prawie.
> [...]

> prezydenta jak osobe niepozadana czy wrecz wroga? Określa co mu wolno jako prezydentowi.

Moje pytanie dotyczylo kwestii traktowania prezydenta a nie na co moze sobie pozwolic prezydent, Panie "madry inaczej". Cos ten ateizm Panu nie sluzy,
skoro po raz kolejny daje Pan pokaz swojej indolencji umyslowej.

AK

Data: 2009-04-23 02:55:48
Autor: Andrzej Kokakolski
Jak królowa Danii. Prawie.
Grzegorz Z. <blogfiles@gazeta.pl> napisał(a):
> A czy polska konstytucja nakazuje lub co najmniej zezwala na traktowanie
> prezydenta jak osobe niepozadana czy wrecz wroga? Określa co mu wolno jako prezydentowi.

Moje pytanie dotyczylo kwestii traktowania prezydenta a nie na co on moze
sobie pozwolic, Panie "madry inaczej". Cos ten ateizm Panu nie sluzy, skoro

Data: 2009-04-22 17:21:04
Autor: Voyant
Jak królowa Danii. Prawie.
On Wed, 22 Apr 2009 09:26:25 +0200, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

[...]

 kaczynscy tez sa synami kaszub. maja swoje wloscie w juracie!

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2