Jak królowa Danii. Prawie.

Data: 2009-04-22 11:07:18
Autor: Vic
Jak królowa Danii. Prawie.
Grzegorz Z. wrote:
Nie zapraszali¶my prezydenta - mówi zakłopotany burmistrz Bytowa. Lech
Kaczyński sam zaproponował, że u¶wietni swoj± osob± Zjazd Kaszubów w
Bytowie.

Strategia srubokreta :) Trzeba sie wkrecic, zeby bylo mnie duzo, duzo, duzo! wszedzie, wszedzie, wszedzie!

i... królow± Danii Małgorzatę II Gluckburg, bo od wieków tytułuje się ona
księżn± Kaszub.  (...)

He, he, Malgorzata II nie tytuluje sie ksiezna Kaszub od wiekow tylko od   37 lat (od momentu wstapienia na tron). Od dziennikarza spodziewalbym sie wiekszej sprawnosci w operowaniu jezykiem polskim.

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-04-22 11:10:15
Autor: raff
Jak królowa Danii. Prawie.
[...]

Ale to jest wiekowa panna. Przywioza ja w szklanej trumnie jako mumie.

R.

Data: 2009-04-22 11:14:20
Autor: Vic
Jak królowa Danii. Prawie.
raff wrote:
Ale to jest wiekowa panna. Przywioza ja w szklanej trumnie jako mumie.

Bez jaj, w maju skonczy 69 lat

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."