[Gazownia] Jak ksiądz Stolarczyk zakopiańskich górali nawracał

Data: 2014-04-22 14:37:57
Autor: Olin
[Gazownia] Jak ksiądz Stolarczyk zakopiańskich górali nawracał
Tekst długi, dlatego zapodaję tylko linkę:

http://krakow.gazeta.pl/krakow/1,44425,15821582,Jak_ksiadz_Stolarczyk_zakopianskich_gorali_nawracal.html

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

żeby rozpalić grilla."
autor nieznany

http://picasaweb.google.com/gtracz64

Data: 2014-04-22 19:53:18
Autor: Titus Atomicus
[Gazownia] Jak ksiądz Stolarczyk zako piańskich górali nawracał
In article <ccrh4m4sz0kv$.uk6matnvnnwt$.dlg@40tude.net>,
 Olin <kuku@adres.w.stopce> wrote:

Tekst długi, dlatego zapodaję tylko linkę:

http://krakow.gazeta.pl/krakow/1,44425,15821582,Jak_ksiadz_Stolarczyk_zakopian
skich_gorali_nawracal.html

E, tekst zapewne ciekawy - choc chyba malo odkrywczy... tylko to Piano...
:-(
--
TA

Data: 2014-04-22 20:47:06
Autor: kokeshi
On 2014-04-22 7:53 PM, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:

[...]

  -- > http://pastebay.net/1427641

  pzdr,
--
     k.

Data: 2014-04-23 09:12:26
Autor: Olin
[Gazownia] Jak ksiądz Stolarczyk zako piańskich górali nawracał
Dnia Tue, 22 Apr 2014 19:53:18 +0200, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
napisał(a):

... tylko to Piano...

Kokeshi już rozwiązał problem, ale jeśli ktoś jest zainteresowany mogę
ewentualnie podesłać pdf.
Nawiasem mówiąc, wydawało mi się, że 10 artykułów miesięcznie jest za
friko.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

"Jeżeli chodzi o materiały wybuchowe i skutki ich użycia, to zeznaję, że
byłem w wojsku, gdzie miałem do czynienia np. z bronią strzelecką,
granatami czy środkami strzeleckimi przeciwpancernymi. Dodatkowo, jako
dziecko oglądałem wybuchające stodoły w czasie pożarów po wojnie."
prof. Jan Obrębski

http://picasaweb.google.com/gtracz64

Data: 2014-04-23 14:02:52
Autor: kokeshi
On 2014-04-23 9:12 AM, Olin wrote:

  > Nawiasem mówiąc, wydawało mi się, że 10 artykułów miesięcznie jest
  > za friko.

  Jest, nawet nie trzeba się rejestrować.

  pzdr,
--
     k.

Data: 2014-04-23 15:09:51
Autor: Olin
Dnia Wed, 23 Apr 2014 14:02:52 +0200, kokeshi napisał(a):

  Jest, nawet nie trzeba się rejestrować.

No to spoko mogę zapodawać kolejne linki, o ile tylko będzie do czego.

Data: 2014-05-02 15:51:09
Autor: Titus Atomicus
[Gazownia] Jak ksiądz Stolarczyk zako piańskich górali nawracał
In article <n0557ov00ls9$.1owc56ocw2d14$.dlg@40tude.net>,

napisał(a):

> ... tylko to Piano...

Kokeshi już rozwiązał problem,
Ten kokeshi nie pokazuje mi sie.
Sprawdzilem KF - to nie to.
Ale juz dotarlem do artykulu.
Jak przypuszczalem - nic odkrywczego - typowy Kuras/Smolenski.
Ale doceniam role artykulu w popularyzacji goralszczyzny wsrod ceprow.
:-)
--
TA

Data: 2014-04-24 11:45:15
Autor: stefan.jazinski
[OT] [Gazownia] Jak ksiądz Stolarczyk zakopiańskich górali nawracał
W dniu wtorek, 22 kwietnia 2014 19:53:18 UTC+2 użytkownik Titus_A...@somewhere.in.the.world napisał:

E, tekst zapewne ciekawy - choc chyba malo odkrywczy... tylko to Piano...
:-(

win7/win8.1 , FF 28, ciasteczka i historia usuwana za każdym wyłączeniem, AdBlock włączony, NoScript *wyłączony* - piano głupieje :)

Data: 2014-04-25 09:08:18
Autor: Olin
[OT] [Gazownia] Jak ksiądz Stolarczyk zakopiańskich górali nawracał
Dnia Thu, 24 Apr 2014 11:45:15 -0700 (PDT), stefan.jazinski@gmail.com
napisał(a):

win7/win8.1 , FF 28, ciasteczka i historia usuwana za każdym wyłączeniem, AdBlock włączony, NoScript *wyłączony* - piano głupieje :)

Sugerujesz, że można zaoszczędzić na prenumeracie?

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
Mark Twain

http://picasaweb.google.com/gtracz64

Data: 2014-04-25 03:45:48
Autor: stejaz
[OT] [Gazownia] Jak ksiądz Stolarczyk zakopiańskich górali nawracał
W dniu piątek, 25 kwietnia 2014 09:08:18 UTC+2 użytkownik Olin napisał:
Dnia Thu, 24 Apr 2014 11:45:15 -0700 (PDT), stejaz:

> win7/win8.1 , FF 28, ciasteczka i historia usuwana za każdym wyłączeniem, AdBlock włączony, NoScript *wyłączony* - piano głupieje :)

Sugerujesz, że można zaoszczędzić na prenumeracie?

Absolutnie nie namawiam nikogo do oszustwa.
Potwierdzam, że można czytać całą GW bez wykupienia prenumeraty.
Nie wiem, jak długo taki stan będzie trwał.

Data: 2014-04-25 14:33:24
Autor: Stefan

Użytkownik "stejaz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:20471f8e-8510-4b84-954e-09f455626a66@googlegroups.com...

> [...]

Potwierdzam, że można czytać całą GW bez wykupienia prenumeraty.
Nie wiem, jak długo taki stan będzie trwał.

*******************
interesujące, a co to FF 28?
pozdr
Stefan

Data: 2014-04-25 14:40:04
Autor: kokeshi
On 2014-04-25 2:33 PM, Stefan wrote:

  > interesujące, a co to FF 28?

  Bardzo zaawansowane narzędzie do hackowania paywalli.
  Ma coś wspólnego z lisem. I z ogniskami.

  pzdr,
--
     k.

Data: 2014-04-27 19:05:45
Autor: borsuk
[OT] [Gazownia] Jak ksiądz Stolarczyk zakopiańskich górali nawracał
W dniu 2014-04-25 14:33, Stefan pisze:

interesujące, a co to FF 28?

Domyślam się, że to Firefox 28.0

Data: 2014-05-08 14:55:34
Autor: __Maciek
napisał:

win7/win8.1 , FF 28, ciasteczka i historia usuwana za każdym wyłączeniem, AdBlock włączony, NoScript *wyłączony* - piano głupieje :)

WinXP, FF 3.6.3, wystarczy usunąć gazetowe ciastka (ja robię to w
Cookies Manager+) i wyłączyć JS. Oczywiście też nie namawiam do
"nielegalnego" czytania, raczej tego nie robię, staram się bojkotować
Gazetę odkąd mają to całe Piano i po prostu unikam wchodzenia na
strony Gazety w ogóle. Oni mają prawo wprowadzać sobie opłaty, a ja
mam prawo nie korzystać z ich usług, wolny rynek :-)

[Gazownia] Jak ksiądz Stolarczyk zakopiańskich górali nawracał