Jak ktoś ma za dużą głowę to jeździ bez kasku ?

Data: 2010-06-07 21:22:22
Autor: Bartosz
Jak ktoś ma za dużą głowę to jeździ bez kasku ?

Użytkownik "max" <max@max.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hui9qc$opv$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
Jak kask 64cm jest na styk to co zrobić w takim przypadku ?
Czasami też bym chciał jednak głowe przykryć w chłodniejsze i deszczowe dni.

Szukałem, przymierzałem i w sumie to od biedy mogła by być
LAZER MAGMA BIG, tylko zastanawiam się jak przykryć makówkę w te chłodniesze dni.

Czy nikt nie ma wiekszej głowy ? Ze nie robią większych kasków ?

A ja zakupiłem taki kask http://www.northtec-bike.com/index.php/pl/kaskirowerowe/161-f35

i jestem z niego bardzo zadowolony. Mój obwód to 65 cm.

Data: 2010-06-08 07:51:21
Autor: max
Jak ktoś ma za dużą głowę to jeźd zi bez kasku ?

A ja zakupiłem taki kask
http://www.northtec-bike.com/index.php/pl/kaskirowerowe/161-f35

i jestem z niego bardzo zadowolony. Mój obwód to 65 cm.

Najwiekszy z tej firmy to 68cm ;)
I cennik też zdecydowanie ciekawszy niz Lazer

Data: 2010-06-09 14:51:04
Autor: Bartosz
Jak kto¶ ma za du¿± g³owê to je¼dzi bez kasku ?

U¿ytkownik "max" <max@max.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hukliu$df7$1portraits.wsisiz.edu.pl...

A ja zakupi³em taki kask
http://www.northtec-bike.com/index.php/pl/kaskirowerowe/161-f35

i jestem z niego bardzo zadowolony. Mój obwód to 65 cm.

Najwiekszy z tej firmy to 68cm ;)
I cennik te¿ zdecydowanie ciekawszy niz Lazer

I moim zdaniem wykonanie jest BARDZO OK.

Jak ktoś ma za dużą głowę to jeździ bez kasku ?