Jak kto? chce poczyta? ..

Data: 2011-02-14 21:07:28
Autor: mi\(c\).sz.
Jak kto? chce poczyta? ..

 W.Ł. "Najlepszy":
 "    Cały cykl szkoleniowy w Bad Toelz był idealnym zaprzeczeniem miłości bliźniego. Bliźniego można wykończyć palcem, ręką, nogą, łokciem, nożem, kijem, kamieniem, cienkim stalowym drutem, oraz strzykawką lekarską, łopatką saperską, siekierą ciesielską i kulą inwalidzką (ja wiem?)
 bądź wystrzeloną z broni palnej, jak również na wiele innych sposobów. Komandos "made in Bad Toelz" (..)"

Wj 21:12-19 , www.biblia.net.pl

Dostępność broni a jakość mediów publicznych.

 M. (były pr0)

Jak kto? chce poczyta? ..