Jak ktoś na niego zagłosuje w przyszłych wyborach to jest takim samym ciulem jak on

Data: 2015-02-27 20:59:52
Autor: Budzik
Jak ktoś na niego zagłosuje w przyszłych wyborach to jest takim samym ciulem jak on
Użytkownik boukun boukun@neostrada.pl ...

Dobrze że nie wypalił do niego per "Godzillo"... Serio, ja jedynie
chcę by prezydent mojego państwa był chociaż odrobinę mądrzejszy i
lepiej wychowany od przeciętnego Kowalskiego... Tak ciężko?!?

Biorąc pod uwage - jakie wyznaczasz standardy w temacie wychowania...

Jak ktoś na niego zagłosuje w przyszłych wyborach to jest takim samym ciulem jak on