Jak kupic / sprzedac uzywany samochod ?

Data: 2011-12-19 22:39:17
Autor: Jacek
Jak kupic / sprzedac uzywany samochod ?
Opis zdecydowanie za długi. Można się zanudzić.
Co do pytania, to mniej więcej jest tak, że jeden woli schabowego z kapustą a inny długonogie blondynki.

Ostatnie auta, jakie sprzedawałem dokładnie to potwierdzają:

Przypadek 1. sprzedawałem auto samodzielnie w stanie "jak jest" za cenę wyjściową 12 tys. i poza grymaszącymi cwaniakami chcącymi dać "pindziesiont złoty" nie było chętnych. Auto sprzedał w końcu komis za 14.900 oczywiście po odpicowaniu.

Przypadek 2. nauczony niepowodzeniem samodzielnej sprzedaży pojechałem wprost do komisu, gdzie ponarzekali i zaproponowali mi 9 tys. Nie zgodziłem się i wystawiłem na Allegro za 11.900 bez żadnego picowania.
Wkrótce znalazł się klient, który po oględzinach (kanał, jazda próbna, stacja diagnostyczna itp) dał 11.500.

Jacek

Jak kupic / sprzedac uzywany samochod ?