Jak kupowac pralk? :-)

Data: 2011-02-14 00:33:57
Autor: Ikselka
Jak kupowac pralk? :-)
http://www.jakkupowac.pl/artykul/45/jak-kupowac-pralke.html#1-0

Właśnie kupiłam. Artykuł przeczytałam "po", ale dzięki niemu utwierdziłam
się w dobrym wyborze. Pralka na razie ok. Myślę, że sporo osób skorzysta z tekstu.

Data: 2011-02-14 00:35:52
Autor: Ikselka
Jak kupowac pralk? :-)
Dnia Mon, 14 Feb 2011 00:33:57 +0100, Ikselka napisał(a):

[...]

....i w ogóle "Jak kupować":
http://www.jakkupowac.pl/artykuly/59,71/agd,male-agd
http://www.jakkupowac.pl/artykuly/59,72/agd,duze-agd

Data: 2011-02-17 15:13:22
Autor: Ula
Jak kupowac pralk? :-)

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1tw7kb8lrvg7a.nz08q2zx872o.dlg40tude.net...
[...]

A jak to jest z tymi obrotami. Czy obroty ponad 1000/min maja znaczenie, skoro np. swetry powinno
swę wirować przy 400 obr?
U.

Data: 2011-02-17 15:19:59
Autor: Jan Werbinski
Jak kupowac pralk? :-)
Użytkownik "Ula" <umk.pa@o2.pl> napisał w wiadomości news:ijjaav$59p$1inews.gazeta.pl...

[...]

Mają dla bawełny i jeśli masz suszarkę.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2011-02-25 22:36:19
Autor: ąćęłńóśźż
Jak kupowac pralk? :-)
Odpowiem tak:
Zależnie czy masz w mieszkaniu sucho czy wilgotno.
Obecnie wolę wirować na ustawieniu 700-900 obr. i rozwieszać wilgotne, żeby trochę nawilżyć pokój przez noc, niż wirować na 1100 (w
dodatku z większym łomotem) i za godzinę mieć suche, skoro i tak potrzebuję dopiero na rano.

-- -- -

| Czy obroty ponad 1000/min maja znaczenie, skoro np. swetry powinno się wirować przy 400 obr?

Jak kupowac pralk? :-)