Jak ładnie podziękować za współpracę

Data: 2009-07-10 07:59:43
Autor: Mariusz
Jak ładnie podziękować za współpracę
tom <ja@wp.pl> napisał(a):
Witam wszystkich
Otóż zaliczam się już do rosnącego grona nie zadowolonych z usług Multi
mieli kilka drobnych wpadek u mnie ale jestem wyrozumiały i cierpliwy,
do czasu ...  korzystałem z taryfy active i miałem regularne zwroty opłat za prowadzenie konta, w tym miesiącu nie chociaż spełniam wyagane warunki...
i teraz pytanie czy da się coś na tym ugrac czy tylko zareklamować i podziękować za współpracę...
Czekam na podpowiedzi i pozdrawiam

Spojrz na konto dzisiaj - mysle ze masz tam swoj zwrot oplaty za konto.
 Pisalem o tym wczesniej - wg jakiegos stukrotnie poprawianego regulaminu bank
dokonuje zwrotu oplaty w ilus tam dniach, przy czym algorytm ich liczenia jest
znany multibankowym specom. I oczywiscie przetrzymaja ten zwrot do ostatniej
mozliwej chwili. U mnie wlasnie dzis zaksiegowano - jest 10-ty, pobrano oplate
1-ego, przy czym zaksiegowano 2-giego, wiec znowu nawet nie ma na co sie
wkurzac - ot po prostu multibank. Jakos.
 Mi zostal jeszcze miesiac i skladam wypowiedzenie umowy o swiadczeniu uslug
bankowych. I zrobie to z duza przyjemnoscia.

--

Jak ładnie podziękować za współpracę