Jak laik tworzy wielki plan

Data: 2010-02-03 18:20:53
Autor: u2
Jak laik tworzy wielki plan
.... to wychodzą kwiatki, czyli cuda Tuska w akcji :

http://prawica.net/node/20715

"W „Planie Rozwoju i Konsolidacji Finansów” rząd się zajmuje duperelami.
Oszczędność budżetu ma wynieść w 2010 roku 588 mln zł (!!!) Przypomnę
tylko, że deficyt planowany jest na 52 mld zł!!! "

Data: 2010-02-03 18:41:58
Autor: *.he®sk.*
Jak laik tworzy wielki plan
On Wed, 03 Feb 2010 18:20:53 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

[...]

 coz, tusku musi popraosic o pomoc Wielkiego Ekonomiste Wszechczasow,
 prezesa PiS. Prezes ukonczy 2-tygodniowy kurs ekonomii w klarysewie
 i wie dobrze co trzeba zrobic by Polska byla dolarami plynaca.
 tylko dajcie mu wladze !

--

 HeSk

Data: 2010-02-03 22:45:03
Autor: marek czaplicki
Jak laik tworzy wielki plan
u2 pisze:
"W „Planie Rozwoju i Konsolidacji Finansów” rząd się zajmuje duperelami.
Oszczędność budżetu ma wynieść w 2010 roku 588 mln zł (!!!) Przypomnę
tylko, że deficyt planowany jest na 52 mld zł!!! "
dalej też jest ciekawie
"Kasy fiskalne mają też mieć lekarze. I znowu wyobraźnia podsuwa mi taką oto scenkę rodzajową z dnia dzisiejszego: przychodzi jakiś pacjent do lekarza, do jego prywatnego gabinetu prowadzonego gdzieś „na mieście” po godzinach pracy w szpitalu. Lekarz bada pacjenta, zaleca dalsze badania specjalistyczne, po których, być może, konieczna będzie hospitalizacja (w domyśle w szpitalu, w którym pracuje do godziny 15). I mówi pacjentowi, że za wizytę płaci 250 zł. Kto z Państwa poprosi wówczas o paragon fiskalny??? Moim zdaniem tylko agent CBA opanowywanego ostatnio przez CBŚ. Więc pewnie pacjenci zdrowi, którzy przyszli na konsultacje (podejrzenie że agenci) będą dostawali paragon, a pacjenci chorzy (którzy będę musieli przyjść znowu – nie. Ale jak lekarz będzie miał wydać paragon fiskalny, to nadal powie: „250”, czy może „350”? (22% VAT oraz 19% na PIT, żeby netto pozostało na 250). Przypomnę bowiem, że podatki są przerzucane, a w przypadku usług medycznych jest to dość łatwe, bo konkurencja wyjechała za granicę, a pacjenci „sprzedadzą ostatnią koszulę” żeby się leczyć. Więc to oni zapłacą więcej w związku z „Rozwojem i Konsolidacją Finansów Publicznych” a w szczególności w związku z „poszerzaniem bazy podatkowej”."
więc jak obkładać podatkiem, to takich którzy nie uciekną za granicę, a jak zwalniać z podatku to elity społeczne :-) . zabawny artykuł.

Data: 2010-02-04 09:36:28
Autor: u2
Jak laik tworzy wielki plan
W dniu 2010-02-03 22:45, marek czaplicki pisze:

więc jak obkładać podatkiem, to takich którzy nie uciekną za granicę, a
jak zwalniać z podatku to elity społeczne :-) . zabawny artykuł.

Tyle że z tego okładania podatkiem nie będzie żadnych korzyści, a robi
to lider partii mieniącej się liberalną :)

Data: 2010-02-04 17:21:23
Autor: marek czaplicki
Jak laik tworzy wielki plan
u2 pisze:
[...]

liberalizm przecież zakłada równość wszystkich wobec prawa, a tym bardziej wobec fiskusa. nie wiadomo jakie korzyści finansowe byłyby dla budżetu, ale niektórzy obywatele staliby się takimi samymi płatnikami podatku jak reszta. myślę, że to stałoby się iskrą zapalną do nauki podstaw ekonomi, szczególnie wśród lekarzy. czasami zachowują się tak jakby państwo miało niewyczerpane zasoby wolnych środków finansowych i tylko złośliwość ministra finansów pozbawia ich pieniędzy. :-)

Data: 2010-02-04 17:47:52
Autor: u2
Jak laik tworzy wielki plan
W dniu 2010-02-04 17:21, marek czaplicki pisze:

[...]

Wydaje mi się, że obwiniasz lekarzy o całe zło świata, a przecież
"medici cure te ipsum" :)

Tymczasem, mini-ster finansów, Jean Vincent bez Pesel, pozbawia funduszy
99% mieszkańców Polski. Pieje medialnie o wzroście PKB, a tymczasem
dziura budżetowa sięga 7% PKB, a dług publiczny przekracza 55% PKB.
Najwyraźniej uważa Polaków za idiotów.

Data: 2010-02-04 18:34:02
Autor: marek czaplicki
Jak laik tworzy wielki plan
u2 pisze:
[...]

nie obwiniam lekarzy. tylko jak wiem np dyrektorem szpitala zostaje jakiś lekarz, a powinien dobry ekonomista.
co do ministra finansów, to jakiś rok temu proponowano mu zwiększenie owej dziury budżetowej do maksymalnych dopuszczalnych granic konstytucyjnych. i wielki hałas był, że on nie chce. dopuszczalna granica to 60% PKB.

Data: 2010-02-04 18:39:19
Autor: u2
Jak laik tworzy wielki plan
W dniu 2010-02-04 18:34, marek czaplicki pisze:

[...]

Od jego chęci, najwyraźniej, wiele nie zależy, ale nie potrafi tego
przyznać publicznie. Zaszkodzić jednak potrafi, dlatego jak najszybciej
trzeba go wymienić.

Co do lekarzy to jednak powinien nimi kierować specjalista lekarz z
wykształceniem ekonomicznym.

Data: 2010-02-04 18:48:34
Autor: *he®sk*
Jak laik tworzy wielki plan
On Thu, 04 Feb 2010 18:39:19 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

[...]

Co do lekarzy to jednak powinien nimi kierowa specjalista lekarz z wyksztaceniem ekonomicznym.

 zarzadzanie personelem szpitalnym a zarzadzanie szpitalem
 to dwie rozne sprawy. sadze, ze byloby ci trudno znalezc
 lekarza "z wyksztakceniem ekonomicznym". co to za twor?

--

 HeSk

"Nieprawd jest, jakoby Internet by ziemi niczyj

Data: 2010-02-04 18:50:33
Autor: u2
Jak laik tworzy wielki plan
W dniu 2010-02-04 18:48, *he®sk* pisze:
[...]

Niestety szpitale toną w długach a cudotwórcy zwalają wszystko na
pisiorów. Czas się obudzić buce debilne z peło.

Data: 2010-02-04 19:13:13
Autor: *he®sk*
Jak laik tworzy wielki plan
On Thu, 04 Feb 2010 18:50:33 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

>  zarzadzanie personelem szpitalnym a zarzadzanie szpitalem
>  to dwie rozne sprawy. sadze, ze byloby ci trudno znalezc
>  lekarza "z wyksztakceniem ekonomicznym". co to za twor?

Niestety szpitale ton w dugach a cudotwrcy zwalaj wszystko na
pisiorw.

 i maja racje. kaczynscy nic nie zrobili. jedyne to to, ze  zagluszali telefony komorkowe w czasie strajku, zapomiales?

Czas si obudzi buce debilne z peo.

 przeczytaj to co wyzej napisales. ile w tym  nienawisci i pogardy.
 chcesz poprawic swoj wlasny wizerunek? tak zachowuja sie ci ktorzy
 byli wychowani w rodzinie zakompleksionej lub byli bici. te kompleksy
 cie dzis niszcza. zacznij szanowac sam siebie bo nienawisc cie pozre.

Data: 2010-02-04 19:18:59
Autor: u2
Jak laik tworzy wielki plan
W dniu 2010-02-04 19:13, *he®sk* pisze:

[...]

Pisiory za krótko rządzili, aby zwalić na nich wszelkie winy, pełowcy
rządzą już przeszło dwa lata i nie zamierzają oddać władzy. Wyniki są
widoczne jak na tacy.

[...]

Sądzisz innych po sobie, straciłeś kontakt z rzeczywistością.

Data: 2010-02-05 18:04:41
Autor: ^he®sk^
Jak laik tworzy wielki plan
On Thu, 04 Feb 2010 19:18:59 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

>  i maja racje. kaczynscy nic nie zrobili. jedyne to to, ze >  zagluszali telefony komorkowe w czasie strajku, zapomiales?

Pisiory za krtko rzdzili,

 i cale szczescie.

aby zwali na nich wszelkie winy,

 dlaczego wszystkie. skoro sami byli nieudolni wiec niech
 dzis przymkna sie i spuszcza glowki z pokora.

peowcy rzdz ju przeszo dwa lata i nie zamierzaj odda wadzy.

 o tym decyduja wyborcy w wyborach.
Wyniki s widoczne jak na tacy.

 a tak konkretnie ?

> [...]
>  byli wychowani w rodzinie zakompleksionej lub byli bici. te kompleksy
>  cie dzis niszcza. zacznij szanowac sam siebie bo nienawisc cie pozre.

Sdzisz innych po sobie, stracie kontakt z rzeczywistoci.

 ocenialem wylacznie ciebie. z punktu widzenia psychologii.

Data: 2010-02-05 20:23:51
Autor: u2
Jak laik tworzy wielki plan
W dniu 2010-02-05 18:04, ^he®sk^ pisze:

Pisiory za krótko rządzili,

 i cale szczescie.

A ja żałuję, wyniki ekonomiczne mieli świetne.

aby zwalić na nich wszelkie winy,

 dlaczego wszystkie. skoro sami byli nieudolni wiec niech
 dzis przymkna sie i spuszcza glowki z pokora.

Nieudolny jest twój idol Malkolm Plusk. Świadczą o tym wyniki
ekonomiczne jego rządu.

pełowcy rządzą już przeszło dwa lata i nie zamierzają oddać władzy.

 o tym decyduja wyborcy w wyborach.

Oczywiście.

Wyniki są widoczne jak na tacy.

 a tak konkretnie ?

Dziura budżetowa rekordowa od 20 lat, dług publiczny wzrósł również
rekordowo w ciągu dwóch lat o 150 mld do poziomu 660 mld.

Sądzisz innych po sobie, straciłeś kontakt z rzeczywistością.

 ocenialem wylacznie ciebie. z punktu widzenia psychologii.

Czyżbys był psychologiem z wykształcenia, czy też pozujesz jak twój idol
Plusk na fachowca ? :)

Data: 2010-02-04 19:23:54
Autor: marek czaplicki
Jak laik tworzy wielki plan
u2 pisze:
Niestety szpitale toną w długach a cudotwórcy zwalają wszystko na
pisiorów. Czas się obudzić buce debilne z peło.
niestety masz rację. Po ogłosić chciał pobudkę szpitali w ustawie o prywatyzacji tychże. niestety prezydent zawetował tą ustawę i tak wszyscy budzimy się z ręką w nocniku.
podaj jakiś pomysł, jak spowodować żeby zarządzający szpitalami brali pod uwagę także rachunek ekonomiczny.

Data: 2010-02-05 09:36:33
Autor: u2
Jak laik tworzy wielki plan
W dniu 2010-02-04 19:23, marek czaplicki pisze:
u2 pisze:
[...]

Niestety, nie da się wszystkiego zrzucić na pisiorów i prezydenta.
Przeszło dwa lata nie-rządów kolesiów z peło pokazało ich prawdziwe oblicze.

Data: 2010-02-05 15:39:05
Autor: cirrus
Jak laik tworzy wielki plan
Uytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa w wiadomoci news:hkglvp$7e$1nemesis.news.neostrada.pl...
u2 pisze:
Niestety szpitale ton w dugach a cudotwrcy zwalaj wszystko na
pisiorw. Czas si obudzi buce debilne z peo.
niestety masz racj. Po ogosi chcia pobudk szpitali w ustawie o
prywatyzacji tyche. niestety prezydent zawetowa t ustaw i tak
wszyscy budzimy si z rk w nocniku.
podaj jaki pomys, jak spowodowa eby zarzdzajcy szpitalami brali
pod uwag take rachunek ekonomiczny.
Niestety, nie da si wszystkiego zrzuci na pisiorw i prezydenta.
Przeszo dwa lata nie-rzdw kolesiw z peo pokazao ich prawdziwe
oblicze.

Na poznanie twojego oblicza kretyna nie potrzeba nawet dwch godzin.

--
stevep

Data: 2010-02-05 15:45:45
Autor: u2
Jak laik tworzy wielki plan
W dniu 2010-02-05 15:39, cirrus pisze:

[...]

Nie masz argumentw to sigasz do inwektyw, debilu :)

Data: 2010-02-06 10:27:23
Autor: cirrus
Jak laik tworzy wielki plan
Uytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa w wiadomoci news:hkhb3j$kgr$4atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Trudno ciebie czytajc doj do innych wnioskw.

--
stevep

Data: 2010-02-06 12:14:22
Autor: u2
Jak laik tworzy wielki plan
W dniu 2010-02-06 10:27, cirrus pisze:

[...]

Z tym, e ja doszedem do wniosku, e jeste debilem duo wczeniej :]

Data: 2010-02-07 12:32:42
Autor: cirrus
Jak laik tworzy wielki plan
Uytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa w wiadomoci news:hkjj39$s10$4atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Pewnie ci si nio, bo ty nawet sny masz kretyskie. ;)

--
stevep

Data: 2010-02-07 12:48:10
Autor: u2
Jak laik tworzy wielki plan
W dniu 2010-02-07 12:32, cirrus pisze:

Pewnie ci si nio, bo ty nawet sny masz kretyskie. ;)

Piszesz o snach, bo nie masz adnych konkretw, debilku :]

Data: 2010-02-07 16:34:58
Autor: cirrus
Jak laik tworzy wielki plan
Uytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa w wiadomoci news:hkm9uv$8dv$1nemesis.news.neostrada.pl...
W dniu 2010-02-07 12:32, cirrus pisze:
Pewnie ci si nio, bo ty nawet sny masz kretyskie. ;)
Piszesz o snach, bo nie masz adnych konkretw, debilku :]

Kretyskie maja tylko podobni do ciebie kretyni.

--
stevep

Data: 2010-02-05 18:04:41
Autor: ^he®sk^
Jak laik tworzy wielki plan
On Fri, 05 Feb 2010 09:36:33 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

Niestety, nie da si wszystkiego zrzuci na pisiorw i prezydenta.

 wszystkiego nie. tylko tak ok. 90%

Przeszo dwa lata nie-rzdw kolesiw z peo pokazao ich prawdziwe oblicze.

 a tak konkretnie? --

Data: 2010-02-05 20:25:23
Autor: u2
Jak laik tworzy wielki plan
W dniu 2010-02-05 18:04, ^he®sk^ pisze:
On Fri, 05 Feb 2010 09:36:33 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

Niestety, nie da się wszystkiego zrzucić na pisiorów i prezydenta.

 wszystkiego nie. tylko tak ok. 90%

Plusk zawinił kaczki powiesili :]

[...]

Ale co innego można się spodziewać od dyletanta na stanowisku premiera,
historyka z wykształcenia, Malkolma Pluska ?

Data: 2010-02-04 19:17:25
Autor: marek czaplicki
Jak laik tworzy wielki plan
u2 pisze:
Od jego chęci, najwyraźniej, wiele nie zależy, ale nie potrafi tego
przyznać publicznie. Zaszkodzić jednak potrafi, dlatego jak najszybciej
trzeba go wymienić.
nie zmienia się koni na środku rzeki. uważam, że minister finansów dobrze nas wszystkich prowadzi przez kryzys.

Co do lekarzy to jednak powinien nimi kierować specjalista lekarz z
wykształceniem ekonomicznym.
nie wiem dlaczego kierujący jakąś spółką ma akurat znać się na wszystkich procedurach jakie ta spółka świadczy. czy nie lepiej zatrudnić specjalistę od zarządzania. chcesz zmusić lekarzy, żeby po wielu latach studiów i specjalizacji robili dodatkowo magisterki z ekonomii i zarządzania? ja mówiłem o liźnięciu trochę podstaw ekonomii.

Data: 2010-02-04 19:23:42
Autor: u2
Jak laik tworzy wielki plan
W dniu 2010-02-04 19:17, marek czaplicki pisze:
u2 pisze:
[...]

W jaki sposób prowadzi ? Powiększając dziurę budżetową do 7% PKB oraz
dług publiczny do 55% PKB ? HAŃBA.

[...]

Niestety, to nie dyrektorzy szpitali są winni obecnej sytuacji a
scentralizowany system w postaci NFZ. Ludzie całe życie płacili składki
a teraz odmawia się im opiek i zdrowotnej, jednym słowem : HAŃBA.

Data: 2010-02-04 19:29:08
Autor: marek czaplicki
Jak laik tworzy wielki plan
u2 pisze:
[...]

dług publiczny jest jeszcze w bezpiecznych granicach. nie znamy wzrostu gospodarczego w 2010 roku, który właśnie się zaczął. może będzie większy niż zakładany w ustawie budżetowej
Niestety, to nie dyrektorzy szpitali są winni obecnej sytuacji a
scentralizowany system w postaci NFZ. Ludzie całe życie płacili składki
a teraz odmawia się im opiek i zdrowotnej, jednym słowem : HAŃBA.
zawsze są winni tacy, którzy płacą nie ci, którzy świadczą usługi. ja byłem ostatnio w szpitalu i nie odmówiono mi świadczenia usługi. jeżeli wiesz o przypadkach odmowy leczenia ubezpieczonego pacjenta to gdzieś to zgłoś.

Data: 2010-02-05 09:41:30
Autor: u2
Jak laik tworzy wielki plan
W dniu 2010-02-04 19:29, marek czaplicki pisze:

[...]

No wybacz, ale ściemnianie cudaka Donka jak to u nas jest dobrze przeczy
elementarnym ekonomicznym danym. To że brakuje dla Donka kompetencji to
żadne usprawiedliwienie.

[...]

A co tutaj zgłaszać, nie przyjęto osoby z mojej rodziny na zaplanowaną
operację, bo wyczerpały się limity z NFZ. Szpitale toną w długach,
brakuje specjalistycznej aparatury niezbędnej do ratowania życia, a NFZ
z ministerstwem to olewa i robi merdialne konferencje.

Data: 2010-02-05 15:37:25
Autor: cirrus
Jak laik tworzy wielki plan
Uytkownik "marek czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisa w wiadomoci news:hkf0eb$96h$1inews.gazeta.pl...
u2 pisze:
Wydaje mi si, e obwiniasz lekarzy o cae zo wiata, a przecie
"medici cure te ipsum" :)
Tymczasem, mini-ster finansw, Jean Vincent bez Pesel, pozbawia funduszy
99% mieszkacw Polski. Pieje medialnie o wzrocie PKB, a tymczasem
dziura budetowa siga 7% PKB, a dug publiczny przekracza 55% PKB.
Najwyraniej uwaa Polakw za idiotw.
nie obwiniam lekarzy. tylko jak wiem np dyrektorem szpitala zostaje jaki lekarz, a powinien dobry ekonomista.
co do ministra finansw, to jaki rok temu proponowano mu zwikszenie owej dziury budetowej do maksymalnych dopuszczalnych granic konstytucyjnych. i wielki haas by, e on nie chce. dopuszczalna granica to 60% PKB.

A niestety od czasw komuny pokutuje przekonanie, e najlepszym dyrektorem fabryki butw powinien by szewc, restauracji kucharz itp. Miaem takiego koleg, ktry by wietnym konstruktorem, gdy zrobiono go dyrektorem d/s projektowych jak ten czlowiek si meczy.

--
stevep

Data: 2010-02-05 15:47:33
Autor: u2
Jak laik tworzy wielki plan
[...]

Mylisz się to dług publiczny, a dziura budżetowa sięga 7 % PKB.

Data: 2010-02-05 19:21:47
Autor: the_foe
Jak laik tworzy wielki plan
W dniu 2010-02-03 18:20, u2 pisze:
... to wychodzą kwiatki, czyli cuda Tuska w akcji :

http://prawica.net/node/20715

dziwny to portal prawicowy ktory kibicuje najabardziej lewicowej formacji w historii Polski (za Bugajem)

--
the_foe

Jak laik tworzy wielki plan