Data: 2014-11-25 13:19:37 | |
Autor: szerszen | |
Jak lepiej pokonać próg na jezdni? | |
On Mon, 24 Nov 2014 22:12:27 +0100
"Axel" <axel.usunto@op.pl> wrote: Owocnej dyskusji życzę :-) Nad czym tu dyskutować, jeśli nie masz zglebionego auta i prześwitu na paczkę fajek, to jedyny sensowny przejazd to okrakiem. Focusem takie progi pokonuje z dozwoloną, czyli w okolicach 50-60 prawie niezauważalnie. -- pozdrawiam szerszen |
|
Data: 2014-11-26 13:38:56 | |
Autor: Axel | |
Jak lepiej pokonać próg na jezdni? | |
"szerszen" wrote in message news:20141125131937.26eb83a5614bbf030836d9dbtlen.pl...
On Mon, 24 Nov 2014 22:12:27 +0100 "Axel" <axel.usunto@op.pl> wrote: Owocnej dyskusji życzę :-) Nad czym tu dyskutować, jeśli nie masz zglebionego auta i prześwitu na Może inne progi - na tych wyraźnie czuję silne uderzenie w momencie najechania, nawet przy przepisowych w tym miejscu 30km/h (Vectra C). -- Axel |
|
Data: 2014-11-26 16:23:06 | |
Autor: szerszen | |
Jak lepiej pokonać próg na jezdni? | |
On Wed, 26 Nov 2014 13:38:56 +0100
"Axel" <nie_dla@spa.mu> wrote: Może inne progi - na tych wyraźnie czuję silne uderzenie w momencie najechania, nawet przy przepisowych w tym miejscu 30km/h (Vectra C). Dokładnie takie jak na focie. Jak bierzesz okrakiem to różnica poziomów jest kilkucentymetrowa i identyczna po obu stronach, do tego stopniowa. Jeśli czujesz jakieś uderzenie, to albo masz twarde zawieszenie, albo po prostu foka ma bardziej tłumiące takie nierówności. -- pozdrawiam szerszen |
|