Jak liczona jest wysokość wspornika kierownicy typu gałązka z klinem?

Data: 2016-06-14 10:29:10
Autor: dobrov
Jak liczona jest wysokość wspornika kierownicy typu gałązka z klinem?
Chcę młodej podnieść kierownicę.
Dla wsporników podają parametr "wysokość". Ale nie wiem, czy to liczą od spodu klina, czy może od limitu wysunięcia.
U góry też nie wiem jak: czy do środka przekroju rozgałęzienia, czy uwzględniając podniesienie mostka: do środka przekroju kierownicy?

Czy ktoś coś wie na ten temat?

Jak liczona jest wysokość wspornika kierownicy typu gałązka z klinem?