Data: 2010-04-12 13:50:28 | |
Autor: scream | |
Jak liczyć termin reklamacji? | |
Wysłałem reklamację do operatora telekomunikacyjnego, operator
odpowiedział, jednakże nie satysfakcjonowała mnie udzielona odpowiedź. W odpowiedzi napisano, żeby dalszą korespondencję prowadzić za pomocą formularza kontaktowego na stronie operatora bo przyspieszy to kontakt i rozpatrzenie reklamacji. Tak też zrobiłem: odpowiedziałem używając ich formularza. To było 26 marca. Z automatu dostałem odpowiedź, że pismo zostało przyjęte i postarają się odpowiedzieć na nie w ciagu 14 dni (czyli do 13 kwietnia). Dziś mamy 12 kwietnia i dziś otrzymałem od operatora list, w którym pisze on, że otrzymano moją reklamację... 7 kwietnia, przekazano sprawę do rozpatrzenia i od tego terminu liczą sobie 30 dni na odpowiedź. Proszę o informację co mogę zrobić w tej sprawie, bo to oznacza przedłużenie ustawowego terminu o prawie połowę. Równie dobrze mogliby mi przecież przysłać taki list za miesiąc i napisać, że dopiero co dostali moją reklamację... wysłaną drogą elektroniczną, co sami zalecili... To jest jakaś bzdura. Kolejna sprawa - załóżmy że w piśmie do operatora podnoszę kilka kwestii: - wolne działanie internetu - brak ciągłości świadczenia usługi (częste awarie) - prośba o rekompensatę Operator w swojej odpowiedzi odnosi się tylko w części do ostatniego punktu, nie komentując ani nie odpowiadając na żadne inne zarzuty i pisząc odpowiedź w ogóle nie merytoryczną, nie wnoszącą nic do tematu ani nie rozwiązującą problemu. Co wtedy należałoby zrobić? -- best regards, scream Samobójcy są arystokracją wśród umarłych. |
|
Data: 2010-04-12 15:15:54 | |
Autor: qwerty | |
Jak liczyć termin reklamacji? | |
Użytkownik "scream" <nie@podam.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1an9j9879inkg$.1n22kzvwpsuos$.dlg@40tude.net...
Kolejna sprawa - załóżmy że w piśmie do operatora podnoszę kilka kwestii: Jeżeli masz napisane prędkość _do_ to raczej nic nie da się z tym zrobić. - brak ciągłości świadczenia usługi (częste awarie) Jak długie to za każdy dzień odliczaj 1/15 abo. - prośba o rekompensatę wyżej napisałem Operator w swojej odpowiedzi odnosi się tylko w części do ostatniego Skontaktować się z UKE, FK. -- Petycja przeciw GMO: http://www.avaaz.org/en/eu_health_and_biodiversity |
|
Data: 2010-04-12 20:34:05 | |
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl) | |
Jak liczyć termin reklamacji? | |
On 2010-04-12 13:50, scream wrote:
Wysłałem reklamację do operatora telekomunikacyjnego, operator Jeżeli masz tego maila z potwierdzeniem, to zrób wydruk całości, łącznie z nagłówkiem i złóż skargę do UKE. W ogóle jestem zwolennikiem wysyłania reklamacji wyłącznie listem poleconym, w celu uniknięcia takich kwiatków, lub składanie ich w dwóch egzepmlarzach, z potwierdzeniem odbioru. A tak z ciekawostek: pismo złożone w TP na Twardej w Warszawie, w ichniejszym biurze podawczym na parterze, szło na 18 piętro 12 dni. I oczywiście, od tego terminu chciano uzależniać udzielanie odpowiedzi. Taka śmiesznostka związana ze współpracą międzyoperatorską. |
|
Data: 2010-04-12 23:49:26 | |
Autor: adas | |
Jak liczyć termin reklamacji? | |
Osóbka znana jako Maciej Bebenek (news.onet.pl) <maciej_pmt@tpsa.waw.pl>
w <hpvp2v$ut3$1@news.onet.pl> wystukała: A tak z ciekawostek: pismo złożone w TP na Twardej w Warszawie, w Dołożę inną ciekawostkę: Pismo wysłane do Netii poleconym (data wysłania 25.jakiśmiesiąc). Dostaję odpowiedź: "W odpowiedzi na Pana reklamację telefoniczną zgłoszoną 28.jakiśmiesiąc... [...] Mamy Pana w [1234 litery]" Ręce opadają jak płetwy (jaki telefon? skąd ta data?). Natomiast UKE oczywiście zadziałało. Co ciekawe, nic nowego w piśmie swoim nie napisali oprócz tego co sam wcześniej pisałem. Tak przewaga pisma z pieczątką.. Ot tyle. pozdrawiam -- Adam Gapiński ::::: adas-news (at) artikon (dot) pl Na pytanie *Która godzina?* chciałem zainstalować rdate... (/me 18.05.2004) |
|
Data: 2010-04-13 08:43:58 | |
Autor: qwerty | |
Jak liczyć termin reklamacji? | |
Użytkownik "adas" <pisz.na@adres.w.stopce> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:3588401.HM3Bq0DgHM@dom.artikon...
Natomiast UKE oczywiście zadziałało. Jakby też olali UKE to taką by karę dostali, że prezes/dyrektor chodziłby w pampersach. -- Petycja przeciw GMO: http://www.avaaz.org/en/eu_health_and_biodiversity |
|
Data: 2010-04-28 04:24:13 | |
Autor: scream | |
Jak liczyć termin reklamacji? | |
Dnia Mon, 12 Apr 2010 20:34:05 +0200, Maciej Bebenek (news.onet.pl)
napisał(a): Jeżeli masz tego maila z potwierdzeniem, to zrób wydruk całości, łącznie z nagłówkiem i złóż skargę do UKE. Termin odpowiedzi na reklamację minął przedwczoraj, a operator mnie zwyczajnie olał i nie odpowiedział. Co teraz - pisać skargę do UKE? Co w przypadku, jeśli wyrobią się w tym drugim terminie, określonym przez siebie - czy ta odpowiedź jest dla mnie wiążąca, czy mam w ogóle nie odbierać pisma, czy może napisać im żeby nic juz do mnie nie pisali bo wysłałem skargę do UKE? :)) -- best regards, scream Samobójcy są arystokracją wśród umarłych. |