Jak lobbyści pedalscy cenzurują Wikipedię

Data: 2012-06-12 04:29:21
Autor: muto2100
Jak lobbyści pedalscy cenzurują Wikipedię
Data: 2012-06-12 12:35:27
Autor: swstr
Jak lobbyści pedalscy cenzurują Wikipedię
muto2100 <misiaxxxxyyyy@gmail.com> napisał(a):
http://www.wykop.pl/ramka/1167983/jak-lobbysci-gejowscy-cenzuruja-wikipedie/

Oj uwazaj kakaOwcy sa wszedzie, podobno w spoleczenstwie jeden kakaOwiec przypada na 20.000 urodzen a w TV i mediach panosza sie jak by bylo ich min. 10%. Spora grupka wplywowych obciagaczy.

Specjalnie nic do nich nie mam ale przeszkadza mi ich obnoszenie sie ze swoim pedalstwem.

--

Jak lobbyści pedalscy cenzurują Wikipedię