Jak mBank premiuje swoich klientow - im masz wiecej rachunkow w tym banku tym bardziej dostajesz w dupe

Data: 2010-03-16 13:11:22
Autor: elek
Jak mBank premiuje swoich klientow - im masz wiecej rachunkow w tym banku tym bardziej dostajesz w dupe
Jak masz w mBank 10 rachunkow i nie zapłacisz mandatu za 500 zł i dobierze sie do Ciebie dzial egzekucji ze skarbowego.to zablokuja ci na kontach kwote N x 500, gdzie N to ilosc posiadanych rachunkow. Dla uproszczenia pomijam to co wiecej zablokuja na pokrycie odsetek i innych takich.

Co ciekawe mBank z 3 bankow w ktorych posiadam konta robi tak jako JEDYNY.

Data: 2010-03-16 05:56:48
Autor: AG
Jak mBank premiuje swoich klientow - im masz wiecej rachunkow w tym banku tym bardziej dostajesz w dupe
On 16 Mar, 13:11, "elek" <e...@elek.pl> wrote:
Jak masz w mBank 10 rachunkow i nie zap acisz mandatu za 500 z i dobierze
[...]

To samo jest w INTELIGO. Raz miałem 50 tyś zadlużenia (łącznie na 5ciu
kontach).

Data: 2010-03-16 13:14:35
Autor: krzysiek
elek pisze:
[...]

no i bardzo dobrze, może zmobilizuje Cię to to przestrzegania przepisów na drogach...

Data: 2010-03-16 13:38:14
Autor: Curious
Jak mBank premiuje swoich klientow - im masz wiecej rachunkow w tym banku tym bardziej dostajesz w dupe

no i bardzo dobrze, może zmobilizuje Cię to to przestrzegania przepisów na drogach...

Nie rozumiem takich bezsensownych wypowiedzi.

"Trzeba było..."
"I bardzo dobrze...."

W twarz nikomu byś tak nie powiedział. Z imienia i nazwiska też pewnie nie.
Lepiej idź wybiegaj swoje frustracje.

Data: 2010-03-16 13:50:56
Autor: Tomasz Chmielewski
Am 16.03.2010 13:38, Curious wrote:

[...]

Czemu mialby nie powiedziec? Ty jestes takim hipokryta, ze masz na mysli A, a mowisz komus B?

Zlamal przepisy, mandatu nie zaplacil, wiec tym bardziej normalne jest, ze sprawa trafila do egzekucji i konta zostaly zajete.

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org

Data: 2010-03-16 14:03:54
Autor: zly
Dnia Tue, 16 Mar 2010 13:50:56 +0100, Tomasz Chmielewski napisał(a):

Czemu mialby nie powiedziec? Ty jestes takim hipokryta, ze masz na mysli

Raczej on. Przepisów jest tyle, że nie ma ludzi którzy ich nie łamią.

Zlamal przepisy, mandatu nie zaplacil, wiec tym bardziej normalne jest, ze sprawa trafila do egzekucji i konta zostaly zajete.

Zajęli mu znaczine więcej niż jest winien
--
marcin

Data: 2010-03-16 08:38:14
Autor: witek
zly wrote:

Zajęli mu znaczine więcej niż jest winien

zajęli co im kazali.
Po przelaniu kwoty resztę zwolnią.

Data: 2010-03-17 08:56:51
Autor: zly
Jak mBank premiuje swoich klientow - im masz wiecej rachunkow w tym banku tym bardziej dostajesz w dupe
Dnia Tue, 16 Mar 2010 08:38:14 -0500, witek napisał(a):

zajęli co im kazali.

Nieprawda. Widziałeś takie pisemko, czy tak sobie bajdurzysz?
--
marcin

Data: 2010-03-17 09:40:40
Autor: Liwiusz
zly pisze:
Dnia Tue, 16 Mar 2010 08:38:14 -0500, witek napisał(a):

zajęli co im kazali.

Nieprawda. Widziałeś takie pisemko, czy tak sobie bajdurzysz?

   Zwykle zajmuje się wszystkie rachunki w banku, nawet w przypadku niewskazania numeru. Czy tutaj jest inaczej?

--
Liwiusz

Data: 2010-03-17 10:33:58
Autor: zly
Dnia Wed, 17 Mar 2010 09:40:40 +0100, Liwiusz napisał(a):

   Zwykle zajmuje się wszystkie rachunki w banku, nawet w przypadku niewskazania numeru. Czy tutaj jest inaczej?

(...)Wzywa się bank aby bez zgody organu egzekucyjnego nie dokonywał wypłat
z rachunków bankowych lecz bezzwłocznie przekazał zajętą kwotę organowi
egzekucyjnemu na pokrycie dochodzonych należności (...)

Czyli owszem jest mowa o rachunkach, ale wyraźnie jest 'zajętą kwotę' --
marcin

Data: 2010-03-17 11:00:50
Autor: Liwiusz
zly pisze:
[...]

   I zapewniam Cię, że jak na rachunkach będzie milion złotych, to bank przekaże tyle, ile potrzeba. Ale jak jest 0, to nic nie zostało zajęte.   A to, że technicznie widać "-500zł" (przykładowo) oznacza tylko tyle, że jakakolwiek wpłata do 500zł zostanie zajęta na poczet komornika. Jak wpłynie po 500zl na dwa konta, to tylko 500zł zostanie przekazane.

   Powód do marudzenia byłby, gdyby bank z każdego konta przekazał kwotę zajęcia. Ale tak nie jest i nie będzie.

--
Liwiusz

Data: 2010-03-16 15:06:13
Autor: Curious
[...]

Zyjesz w prostym swiecie - w ktorym nie ma miesjce na dylematy. Zazdroszcze Ci.

Czy ja dyskutuje ze slusznoscia mandatu i koniecznoscia jego zaplaty?
Nim zaczniesz warczec wczytaj sie w posta.

Data: 2010-03-16 15:20:29
Autor: Tomasz Chmielewski
Am 16.03.2010 15:06, Curious wrote:
[...]

Kwestia odpowiednich wyborow dokonywanych w zyciu.

Czy ja dyskutuje ze slusznoscia mandatu i koniecznoscia jego zaplaty?
Nim zaczniesz warczec wczytaj sie w posta.

Skad tyle agresji w tobie?

Z "warczeniem" uwage powinienes skierwoac do samego siebie - chyba ze sadzisz, ze bank jest po to, aby ignorowac zadania komornika.

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org

Data: 2010-03-16 15:39:45
Autor: Curious
[...]

Prawdopodobnie trudne dziecinstwo i frustracja w pracy... ;-)

Z "warczeniem" uwage powinienes skierwoac do samego siebie - chyba ze sadzisz, ze bank jest po to, aby ignorowac zadania komornika.

Jeszcze raz slicznie Ci poprosze o uwazne przeczytanie mojej wypowiedzi....

Jestem uczulony na te warczace posty nic nie wnoszace do problemu danej osoby.
"Trzeba było..."
"Sam sobie jesteś winien..."
i tak dalej

pisane przez "nieomylne" osoby, którym nie zdarza się dostać mandatu, nie doczytać umowy, regulaminu, warunków promocji itp.,
które nie są w stanie zaakceptować faktu, że ktoś nie zna KC, KPC, KK, PB itp.

Jak rozumiem są to superracjonalne roboty, którym emocje przy podejmowaniu decyzji są obce.

Data: 2010-03-16 15:56:15
Autor: Tomasz Chmielewski
Am 16.03.2010 15:39, Curious wrote:

[...]

Oczywiscie, bladzic jest rzecza ludzka (choc wiele osob jest "nieomylnych", i bedzie isc w zaparte, aby tego "dowiesc").

Dostal mandat (bywa), nie zaplacil w terminie (bywa), zignorowal nieznana nam ilosc ponaglen zaplaty i pouczen od komornika (dyskusyjne), i oburza sie jeszcze na postepowanie banku, ktory wykonal polecenie komornika - takie postepowanie jak najbardziej zasluguje na kasliwe uwagi ;) (a czemu bank tak postapil, zostalo juz wyjasnione)

Pozdrawiam, i zycze milego dnia.

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org

Data: 2010-03-16 16:11:59
Autor: Valdi
Jak mBank premiuje swoich klientow - im masz wiecej rachunkow w tym banku tym bardziej dostajesz w dupe
"Tomasz Chmielewski" news:809kgfFprU1mid.uni-berlin.de

Dostal mandat (bywa),

zgadza się

[...]

on się chyba oburza (IMHO słusznie) na moralne gadki, że obecna sytuacja
nauczy go przestrzegać przepisów - tych drogowych rzecz jasna, co IMHO jest
gadaniem od czapy, bo po Polsce bez łamania przepisów jest dość trudno
jeździć.

Data: 2010-03-16 19:58:55
Autor: Budzik
Jak mBank premiuje swoich klientow - im masz wiecej rachunkow w tym banku tym bardziej dostajesz w dupe
Użytkownik Tomasz Chmielewski tch@nospam.wpkg.org ...

[...]

mam rozumiec, ze żądania komornika ignorują pozostałe banki, które blokują kwote, o która wnosi komornik a nie kwote*ilosc kont?

Data: 2010-03-16 15:26:20
Autor: witek
Budzik wrote:
[...]

to zależy o co wnosi komornik.

czy o zablokowanie konta nr, czy o zablokowanie kont należących do osoby XYZ.

Data: 2010-03-16 21:58:55
Autor: Budzik
Jak mBank premiuje swoich klientow - im masz wiecej rachunkow w tym banku tym bardziej dostajesz w dupe
Użytkownik witek witek7205@gazeta.pl.invalid ...

[...]

a komornik moze wniesc o zablokowanie kwoty wyzszej niz dług?
Bo wnoszac o zablokowanie kwoty x na wszystkich kontach de facto cos takiego robi.
Nie powinien wniesc o zablokowanie piniedzy na kontach delikwenta do kowty długu?

Data: 2010-03-17 07:33:30
Autor: Liwiusz
Budzik pisze:
[...]

   De facto nie.

Nie powinien wniesc o zablokowanie piniedzy na kontach delikwenta do kowty długu?

   Czyli co, delikwent ma 100 kont, to zajmuje się 100 razy po 5zł? I jak na konto wpłynie 5zł, to zabiera mu się tylko 5zł?

   Jeśli na kontach są pieniądze, to w sumie komornik zabiera tyle, ile wynosi tytuł wykonawczy. Ale jeśli konta są puste, to każde z nich jest potencjalnie zajęte na kwotę długu, a że bank w systemie zapisuje sobie "-500" przy każdym koncie, to nie oznacza, że tyle zajął. Z oczywistych względów zajęcie na pustym koncie=0.

--
Liwiusz

Data: 2010-03-17 09:58:56
Autor: Budzik
Jak mBank premiuje swoich klientow - im masz wiecej rachunkow w tym banku tym bardziej dostajesz w dupe
Użytkownik Liwiusz lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl ...

[...]

czyli ta dyskusja dotyczy blokowania pienidzy ktorych fizycznie nie ma na koncie? To ja juz nic nie rozumiem.
Imo powinno wygladac to tak:
- bank blokuje kwote na rachunkach (pustych)
- jak gdzies wplyna pieniadze, te sa blokowane dla komornika a pozostałe blokaty usuwane, badz zmniejszane, jezeli kwota, ktora wplyneła jest zbyt mała.

Data: 2010-03-17 11:03:16
Autor: Liwiusz
Budzik pisze:
[...]

   Stawiam orzechy przeciwko dolarom, że tak jest. Gdyby konta były pełne, to kwota byłaby zdjęta z dowolnego z nich i nie byłoby sprawy.

[...]

   I tak właśnie jest. A tutaj ktoś ma 0zł, czyli nic nie zostało zajęte,  bank go grzecznie informuje "-500", że do tej kwoty wpływy będą zajmowane, a gość się burzy, że mu pozajmowali pieniądze na wszystkich kontach.  Nie rozumie, że nie można zająć czegoś, czego nie ma.

--
Liwiusz

Data: 2010-03-17 11:04:33
Autor: Liwiusz
Liwiusz pisze:

  Stawiam orzechy przeciwko dolarom, że tak jest. Gdyby konta były

   Albo na odwrót ;)

--
Liwiusz

Data: 2010-03-17 13:30:26
Autor: Budzik
[...]

no to w takim razie jest to zwykłe bicie piany, pod warunkiem, ze dzieje sie to automatycznie, a nie jest tak, ze w piatek przyjdzie przelew i do nasptenego piątku pieniadze w całosci sa zablokowane na x kontach jednoczesnie.

Data: 2010-03-17 14:33:02
Autor: Liwiusz
Budzik pisze:

[...]

   Trzeba by to sprawdzić, może ktoś na ochotnika opisze na grupie ;)

--
Liwiusz

Data: 2010-03-16 16:08:48
Autor: Valdi
Jak mBank premiuje swoich klientow - im masz wiecej rachunkow w tym banku tym bardziej dostajesz w dupe
"Tomasz Chmielewski" news:809d5gFkuiU1mid.uni-berlin.de

Zlamal przepisy, mandatu nie zaplacil, wiec tym bardziej normalne jest,
ze sprawa trafila do egzekucji i konta zostaly zajete.

to chyba nie chodzi o to, że mandtat nie został zapłacony, tylko o morały w
stylu "może cię to nauczy przestrzegać przepisów (dodajmy niekiedy bardzo
durnych)" :)

Data: 2010-03-16 16:07:20
Autor: Valdi
Jak mBank premiuje swoich klientow - im masz wiecej rachunkow w tym banku tym bardziej dostajesz w dupe
"krzysiek" news:hnnsna$ibu$1news.dialog.net.pl

> [...]
JEDYNY.

no i bardzo dobrze, może zmobilizuje Cię to to przestrzegania przepisów

Ale pier...olisz!
Niedzielny kierowca się odezwał czy jak?

Data: 2010-03-17 10:39:41
Autor: krzysiek
Valdi pisze:
no i bardzo dobrze, może zmobilizuje Cię to to przestrzegania przepisów
na drogach...

Ale pier...olisz!
Niedzielny kierowca się odezwał czy jak?

nie jeżdżę bardzo dużo, ale te 20 tyś rocznie zrobię i dużo widzę na drogach. Nie raz miałem sytuacje awaryjne przez frajerów, którzy w dupie mają jakiekolwiek przepisy, np. wyprzedzanie na trzeciego na ciągłej linii, gdy z naprzeciwka w tym samym kierunku idzie pieszy, itp.

W poście jest informacja że gość już nie pierwszy raz olewa zapłatę mandatów, no bo przecież w innych bankach nie zablokowali mu wszystkich kont.
Sorry, ale nie mam oporów krytykować takich zachowań.
Btw. kolego Valdi, czemu się tak irytujesz :)

--
Krzysiek

Data: 2010-03-17 10:59:34
Autor: elek

Użytkownik "krzysiek" <anonim@mail.net> napisał w wiadomości news:hnq80m$r22$1news.dialog.net.pl...
Valdi pisze:
[...]

A jechales kiedys frajerze z katowic np do Swinaujscia przepisowo?
Policz jak długo jechałbyś przepisowo jeśli wogólu umiesz liczyć

Data: 2010-03-21 15:29:49
Autor: Valdi
Jak mBank premiuje swoich klientow - im masz wiecej rachunkow w tym banku tym bardziej dostajesz w dupe
"elek" news:ho55f4$bdl$1nemesis.news.neostrada.pl

A jechales kiedys frajerze z katowic np do Swinaujscia przepisowo?
Policz jak długo jechałbyś przepisowo jeśli wogólu umiesz liczyć

Prawda jest taka, że sprawa której dotykasz w swoim poście nie dotyczy tylko
dróg prowadzących ze Śląska nad Bałtyk. Na każdej drodze ekspresowej czy
"autostradzie" w PL znajdziesz kretyńskie ograniczenia, które skutecznie
odbierają przyjemność z jazdy.
Aby było śmiesznej ograniczenia prędkości na drogach są ustalane dla
samochodów ciężarowych poruszających się po mokrej nawierzchni... ja już nie
mam więcej pytań. Może ktoś w końcu pójdzie po rozum do głowy z GDDKiA (w co
wątpię) i zrobi porządek ze wszystkimi znakami (nie tylko tymi
ograniczającymi prędkość) albo zaczniemy dublować znaki na słupach - jedne
dla osobówek inne dla ciężarowych.

Data: 2010-03-21 16:11:23
Autor: Pyrtek
Valdi pisze:
[...]

Temat jest głębszy.
Ograniczenia, zakazy itp są stawiane w myśl założenia, że "najgłupsza łajza, której udało się za dziesiątym razem zdać na PJ" ma nie zrobić sobie krzywdy na drodze, jeśli pojedzie wg tych zakazów i ograniczeń.
Pomijam przypadki, że ograniczenia są stawiane "zamiast" załatania dziur w jezdni, ustawienia sygnalizacji czy t.p.

BTW - czy zauważyliście, że na przestrzeni minionych 10 lat na skrzyżowaniach czeka się 3x dłużej na swoje zielone? A to dlatego, ze dawniej cykl był krótszy. Każdy wiedział, że jak dostaje zielone, to jeśli skręca w lewo, to  m.in. musi ustąpić 1-twa jadącym z przeciwka i pieszym na tej drodze, w którą skręca. Teraz każdy ma absolutnie bezkolizyjne zielone dla swojego kierunku zamierzonej jazdy. A więc czeka się dłużej.

Naturalną konsekwencją byłoby, że np. kierowca, który przez 5 lat (raczej liczyłbym to w przejechanych km) nie miał kolizji - ma prawo przekraczać ograniczenia o 20% (albo coś podobnego). Ale gdzie-tam!
Wymyślono, że kursantka (a więc osoba bez PJ jadąca z instruktorem) jest winna spowodowania wypadku, bo jechała za szybko. No to po co instruktor? Sama też by przeprowadziła podobne doświadczenie. Po co PJ? Chyba tylko po to, żeby wpływała do urzędu kasa za egazminy.

Podobno można już stracić PJ jeśli będąc trzeźwym jak noworodek wiezie się czterech naprańców. Potwierdzi ktoś?

Żyjemy w ustroju niewolniczym, gdzie reguły samowolnie ustalają urzędnicy.

"Zabić urzędnika, to nie grzech (nie trzeba sie spowiadać). To dobry uczynek"

Po ile chodzą kałachy na stadionie?

--
Pyrtek.

Data: 2010-03-21 17:27:17
Autor: Valdi
Jak mBank premiuje swoich klientow - im masz wiecej rachunkow w tym banku tym bardziej dostajesz w dupe
"Pyrtek" news:ho5cur$vfb$1news.onet.pl

[...]

A skąd ty masz takie informacje? Mi osobiście nawet drogówka potwierdza, że
znaki z ograniczeniami są stawiane pod ciężarówki, które poruszają się po
mokrej nawierzchni - IMHO totalny kretynizm.
A jeżeli ktoś po odebraniu dokumentu nie czuje się na siłach to niech
przyklei sobie zielony listek i nie wciska pedału gazu do oporu - metoda
prosta jak budowa cepa i bardzo skuteczna.

Pomijam przypadki, że ograniczenia są stawiane "zamiast" załatania dziur
w jezdni, ustawienia sygnalizacji czy t.p.

bo jest to tańsze... niestety.

BTW - czy zauważyliście, że na przestrzeni minionych 10 lat na
skrzyżowaniach czeka się 3x dłużej na swoje zielone?

Bo za szeroko pojęte ustawianie świateł biorą się partacze powtarzając jak
mantrę, że to co nowoczesne musi być ohh i ahh i napewno będzie OK. Życie a
konkretniej ulice wielu Polskich miast dobitnie pokazują, że życie teoria
swoje a praktyka swoje.
Zresztą czy ja nie wymagam za dużo od ludzi, którzy za kierownicą nigdy nie
siedzieli? - tak, tak to autentyk znam przypadki gdzie za szeroko pojętę
ustawianie świateł (cykl) biorą się ludzie którzy znają ruch z opowiadań i
papierkowych analiz i nigdy nie było im dane postać sobie w korku na
światłach, na których zielone pali się raptem 5 sekund (sic!) :O
Podobnie jest z szeroko pojętym transportem szynowym - za modernizacje,
modyfikacje tego wspaniałego środka transportu biorą się ludzie, którzy
dupsko od dziecka wożą samochodem a kolej znają z zestawi PIKO jako dostali
na gwiazdkę pod choinkę od dziadka mroza czy innego socjalistycznego
badziewia. :)

Podobno można już stracić PJ jeśli będąc trzeźwym jak noworodek wiezie
się czterech naprańców. Potwierdzi ktoś?

Nie potwierdzi - w październiku robiłem za kierowcę na weselu dobrego
znajomego. Po imprezie było nas 5 w samochodzie - ja trzeźwiutki z racji
"misji" jaką dostałem, jeden wręcz nieprzytomny a pozostała trójka dobijała
się zimnym napojami piwopodobnym zakupionym na stacji. Kilka kilometrów
przed rogatkami miasta rutynowa kontrola (akcja wyrywkowego sprawdzania czy
wracający z imprez nie są naćpani/nagazowani). Pytania skąd wracamy,
rytynowe dmuchanko w alkomat bez zabawy narkotesty. Z drogówki nikt nie
przyczepiał się do pasażerów. O dziwo pełna kultura ze strony policji, bez
buty itp.
Ogólnie pozytywne wrażenia.
A co do tego o czym piszesz - przecież to absurd, który nawet do bezsensu
polskiego prawa mi kompletnie nie pasuje. Niby z jakiej racji masz ponosić
jakąś odpowiedzialność za to jesteś trzeźwy a za pasażerów masz wyciętą
ekipę, która jako osoby myślące na bańce za kółko nie wsiądą tylko sobie
przygruchają takie frajera jak ja aby ich woził :)

Żyjemy w ustroju niewolniczym, gdzie reguły samowolnie ustalają urzędnicy.

trafiasz w sendo

"Zabić urzędnika, to nie grzech (nie trzeba sie spowiadać). To dobry
uczynek"

nie popadajmy w paranoję!
mi by wystarczyło aby każdy urzędas niezależenie od stanowiska jakie
piastuje, stażu pracy, pleców itp. ponosił z całą surowością
odpowiedzialność za swoje (najczęściej baaaardzo głupie, wręcz kretyńskie)
decyzje, na których cierpią zwykli obywatele.
Kary - od kary pieniężnej (różne jej wysokości w zależności od szkodliwości
czynu/decyzji jaką podjął) aż po dyscyplinarne zwolnienie z pracy.
To napewno zmobilizuje ich tępe mózgi do tego, że się 10 razy zastanowią
przed rozwaleniem Kowalskiego czy Nowakowi dobrze prosperującej firmy, życia
itp.
A ogólnie to bym 95% tych urzędasów wylał na zbity pysk bo są zbędni.
Oczywiści nigdy do tego nie dojdzie bo by rządzącym stopa bezrobocia w górę
podskoczyła a to nie wpływa dobrze na ich marny wizerunek w oczach
społeczeństwa. Lepiej i prościej (w ich mniemaniu) jest utrzymywać utajone
bezrobocie (jak widzimy PRL trwa w najlepsze) po przez tworzenie zbędnych
stanowisk urzędniczych, jakiś agencji rządowych itp.

Po ile chodzą kałachy na stadionie?

to pytanie do tych ze stolicy :)

Data: 2010-03-17 11:03:07
Autor: Valdi
Jak mBank premiuje swoich klientow - im masz wiecej rachunkow w tym banku tym bardziej dostajesz w dupe
"krzysiek" news:hnq80m$r22$1news.dialog.net.pl

[...]

Nie ty jeden miałeś takie sytuacje. Wiele mandtatów jest słusznie danych
inne są wynikiem błędnego poczucia misji polskiej policji, która zamiast
wystosować pismo do urzędasów odpowiedzialnych za stawianie
znaków/ograniczeń prędkości woli przyklaskiwać takim kwiatkom, że na
jednokierunkowej drodze, bez przejść dla pieszych masz ograniczenie do
60km/h tylko dlatego, że jakiś pojeb po pijaku zawinął się na słupie bo
wpadł w poślizg kiedy zapewne imponował na śliskiej drodze swoje pseudo
umiejętności, równie mocno wyciętej co on koleżance.

W poście jest informacja że gość już nie pierwszy raz olewa zapłatę
mandatów,

Tego nie popieram. Ja też dostałem w swoim życiu kilka świstków od policji
(pomijam już fakt, że tylko jeden z nich był rzeczywiście słusznie
wystawiony), każdy zapłaciłem najpóźniej na drugi dzień po otrzymaniu.

Sorry, ale nie mam oporów krytykować takich zachowań.
Btw. kolego Valdi, czemu się tak irytujesz :)

Ale go pouczasz w nurcie: "może cię to nauczy jeździć" co jest fikcją. Jak
ktoś ma siano w głowie i siada za kierownicę to żaden mandat mu nie pomoże.
Wiele ludzi w tym kraju ma tendencję do wyłączania myślenia od momentu kiedy
przekręcą kluczyk w stacyjce. Skutki tego niekiedy są opłakane i żadne
mandaty, pouczania itp. tego nie zmienią - po prostu niektórzy dostali za
wcześnie prawo jazdy albo nie powinni go dostać wcale.

Data: 2010-03-16 19:58:56
Autor: Budzik
[...]

Az strach sie bac.
Ty tak na serio? Na pl.biznes.banki?
Idz na *samochody albo *psychologia!

Data: 2010-03-16 21:00:33
Autor: MarekZ
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:Xns9D3DD3E031195budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...

no i bardzo dobrze, może zmobilizuje Cię to to przestrzegania
przepisów na drogach...

Az strach sie bac.
Ty tak na serio? Na pl.biznes.banki?
Idz na *samochody albo *psychologia!

Albo pl.soc.dzieci.starsze ;-)

Data: 2010-03-17 10:57:22
Autor: elek

Użytkownik "krzysiek" <anonim@mail.net> napisał w wiadomości news:hnnsna$ibu$1news.dialog.net.pl...
elek pisze:
[...]

Zmobilizuje mnie, zmobilizuje .... do zamknięcia rachunków w tym gównianym banku i przeniesienia do takiego w którym szanują klientów.
A z mandatem tez było ciekawie - jechałem 106 km z przyczepką - mogłem 70. Prędkość 106 potwierdzona zapiem w GPSie.
Dostalem mandat za jeazde 126.
Sprawa bez szans GPS nie jest dowodem przed sadem a poza tym bylo to pod Bartoszycami a sam jestem spod Katowic -
trzeba bylo glupiemu ustapic bo musialbym na sprawy jezdzic przez caly kraj.

Po prostu gowniana policja i gowniany mbank .... a ja jakos nie czuje sie przestepca

Data: 2010-03-17 11:54:02
Autor: Tomasz Chmielewski
Uďż˝ytkownik "krzysiek"<anonim@mail.net>  napisaďż˝ w wiadomoďż˝ci
elek pisze:
[...]

no i bardzo dobrze, mo�e zmobilizuje Ci� to to przestrzegania przepis�w na
drogach...

Zmobilizuje mnie, zmobilizuje .... do zamkni�cia rachunk�w w tym g�wnianym
banku i przeniesienia do takiego w kt�rym szanuj� klient�w.
A z mandatem tez by�o ciekawie - jecha�em 106 km z przyczepk� - mog�em 70.
Pr�dko�� 106 potwierdzona zapiem w GPSie.
Dostalem mandat za jeazde 126.

"Wysoki sadzie, jechalem z _przyczepa_ tylko 36 km/h za szybko,
wnosze o przydzielenie mi nagrody Darwina!"

:)

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org

Data: 2010-03-16 13:43:49
Autor: Liwiusz
elek pisze:
[...]

   Tak jest w każdym banku, to nie wina mbanku, tylko skutek przepisów. Skąd bank ma wiedzieć na które konto wpłynie kolejna wpłata? Blokuje się każde konto do kwoty zajęcia.

Co ciekawe mBank z 3 bankow w ktorych posiadam konta robi tak jako JEDYNY.

   To nie wina mbanku, że inne banki nie wypełniają żądania komorników. Są na to odpowiednie kary.

--
Liwiusz

Data: 2010-03-16 13:46:39
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jak mBank premiuje swoich klientow - im masz wiecej rachunkow w tym banku tym bardziej dostajesz w dupe

"Liwiusz" hnnue7$t3c$1@news.onet.pl

  To nie wina mbanku, że inne banki nie wypełniają żądania komorników. Są na to odpowiednie kary.

Są -- na przykład 20 złotych 10 lat temu. :)
Byłem (jestem nim nadal) wierzycielem. :)

Data: 2010-03-17 11:01:33
Autor: elek

Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hnnue7$t3c$1news.onet.pl...
elek pisze:
[...]

Jak juz napisalem ... mam jeszcze konta w dwoch innych bankach i zaden tak nie robi.
Poza tym w momencie wplyniecia srodkow i zaplokowania na jednym rachunku mBan nadal blokuje pozostałe rachunki.
Ze skarbowki juz dawbo poszlo pismo do mBank a oni maja to w dupie.

Data: 2010-03-16 15:20:33
Autor: MarekZ
Użytkownik "elek" <elek@elek.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hnnt73$2th$1@nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Jak już inni napisali, zasadniczo nie jest to winą mBanku. Dodatkowo jak mi się wydaje nie powoduje to żadnych realnych konsekwencji (chyba, że o czymś nie pomyślałem) zakładając, że jest do dyspozycji kwota wolna od zajęcia na rachunkach prywatnych.

Data: 2010-03-16 16:10:28
Autor: JanKo
Jak mBank premiuje swoich klientow - im masz wiecej rachunkow w tym banku tym bardziej dostajesz w dupe
Agent elek nadaje:
Jak masz w mBank 10 rachunkow i nie zapłacisz mandatu za 500 zł i
dobierze sie do Ciebie dzial egzekucji ze skarbowego.to zablokuja ci
na kontach kwote N x 500, gdzie N to ilosc posiadanych rachunkow.

Ja też mam 8 rachunków i też bym wolał by zajęli mi ten rachunek którego nie używam ;-)

Jak mBank premiuje swoich klientow - im masz wiecej rachunkow w tym banku tym bardziej dostajesz w dupe