Jak mBank premiuje swoich klientow - im masz wiecej rachunkow w tym banku tym bardziej dostajesz w dupe

Data: 2010-03-16 15:20:33
Autor: MarekZ
Jak mBank premiuje swoich klientow - im masz wiecej rachunkow w tym banku tym bardziej dostajesz w dupe
Użytkownik "elek" <elek@elek.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hnnt73$2th$1@nemesis.news.neostrada.pl...
Jak masz w mBank 10 rachunkow i nie zapłacisz mandatu za 500 zł i dobierze sie do Ciebie dzial egzekucji ze skarbowego.to zablokuja ci na kontach kwote N x 500, gdzie N to ilosc posiadanych rachunkow. Dla uproszczenia pomijam to co wiecej zablokuja na pokrycie odsetek i innych takich.

Jak już inni napisali, zasadniczo nie jest to winą mBanku. Dodatkowo jak mi się wydaje nie powoduje to żadnych realnych konsekwencji (chyba, że o czymś nie pomyślałem) zakładając, że jest do dyspozycji kwota wolna od zajęcia na rachunkach prywatnych.

Jak mBank premiuje swoich klientow - im masz wiecej rachunkow w tym banku tym bardziej dostajesz w dupe