Jak mBank premiuje swoich klientow - im masz wiecej rachunkow w tym banku tym bardziej dostajesz w dupe

Data: 2010-03-16 16:10:28
Autor: JanKo
Jak mBank premiuje swoich klientow - im masz wiecej rachunkow w tym banku tym bardziej dostajesz w dupe
Agent elek nadaje:
Jak masz w mBank 10 rachunkow i nie zapłacisz mandatu za 500 zł i
dobierze sie do Ciebie dzial egzekucji ze skarbowego.to zablokuja ci
na kontach kwote N x 500, gdzie N to ilosc posiadanych rachunkow.

Ja też mam 8 rachunków i też bym wolał by zajęli mi ten rachunek którego nie używam ;-)

Jak mBank premiuje swoich klientow - im masz wiecej rachunkow w tym banku tym bardziej dostajesz w dupe