Jak majac pieniadze zostac zebrakiem

Data: 2009-07-05 17:13:20
Autor: Piotr Maksymowicz
Jak majac pieniadze zostac zebrakiem

Uzytkownik "fatso" <fatso60347@ntlworld.com> napisal w wiadomosci news:o0%3m.29364$K41.3413newsfe08.ams2...
Ja nim wlasnie jestem od kilkunastu dni. W kieszeni bryndza- nawet rumu sobie
dzis nie kupie na niedziele do poprawy nastroju(pijam z sokiem polskim Tymbark
z Tesco). Moje karty kredytowe pomalu sie zamykaja- a mam na kazdej kredyt
do ok 55 tys zl polskich. A to dlatego ze moj overdraft na koncie biezacym
przekroczyl limity i nie moglem im nic zaplacic aby zapchac im chciwe kapitalistyczne
gardlo. Czyli sytuacja znana wielu z was z autopsji od dawna.

Ale u mnie jest taka malenka roznica: przez 20 lat prawie odmawialem sobie ok 6 butelek
whisky miesiecznie. Zamiast szmal przepic lub wydac na kobiety ja pozwalalem kanadyjskim
Zydom wyrywac mi to z konta co miesiac. Canada Sun Life, calkiem dobra firma. Uciulalem
tego szmalu niezla sumke- ok 28 tys funtow, nieco ponizej 150 tys zl bo to firma dobra i dala
mi bonusy na koniec wspolnej drogi. Teraz oni mowia: wez swoja lump sum(25 % gwarantowane
bez podatku) a my ci reszte zainwestujemy. Bedziesz dostawal za to Ł99 funtow miesiecznie
do smierci. 10 butelek rumu miesicznie(bo to ostatnio pijam) piechota nie chodzi ale ja nie taki glupi.
szybko wyliczylem, ze musialbym przezyc jeszcze 15 lat tylko po to by moj szmal co jedynie
odebrac. A gdzie procenty, inflacja co ten szmal zezre wkrotce? A poszol ty won, Zydzie-mowie
i zazadalem by mi ten szmal wydano na tzw samo-inwestujaca rente(do reki tego nie dadza).
No i wydali i to dosyc szybko a ja wsadzilem w tzw papierowe srebro w poteznym Barclays i czekam.

I tutaj wpadlismy jak gowno w przerebel. Papierowe srebro spadlo ostatnio, ale to nic bo wszystkie
wskazniki mowia ,ze juz niedlugo bedziemy zarabiac. Gorzej z owa sumka pieniedzy, tymi 40 tys zl+
jaki mi sa teraz pilnie potrzebne. Potezny Barclays, f-ma co ma stolki po obu stronach oceanu i liczy
swoje zyski w miliardach dolarow, roluje mnie jak moze. Nie moge im tego szmalu wyrwac od 21 Maja,
stad moje nagle problemy.  Moglbym siasc na ulicy i sprzedawac srebrne talerze za grosze ale ja tego
nie umiem, nigdy czegos takiego nie robilem. czy jest tu ktos, Mistrz jakis, kto wie jak sie szybko
i skutecznie nauczyc zebrac?

Inni dostarczacze szmalu, ci co mieli mnie utrzymywac w standardzie do ktorego nawyklem przez lata,
tez sie ostatnio bezczelnie  opieraja.  Chyba idzie wojna bo jesli gospodarka tak gwaltownie staje
tutaj to trzeba ja bedzie jakos rozruszac.

fatso

Moze napiszesz poradnik inwestrora "Srebro moja milosc" :-)))). Oczywiscie dla mnie zwyczajowe 5% od przychodu za pomysl. Nr konta podam pózniej.

Drugi pomysl to  zajac sie porzadnym zebraniem. Zadnej prowizorki tylko bierzesz najwieksza platere i okupujesz jakies miejsce przy wyjsciu z metra.
Do tego kartka "zbieram na szmatki i sode do czyszczenia moich sreberek"

Jak majac pieniadze zostac zebrakiem