Jak mam ok 159 cm wzrostu KTM SX 85 będzie dobry? (chodzi o to czy bym dosięgał nogami)

Data: 2015-12-17 14:57:09
Autor: Niebiesky #LwG
Jak mam ok 159 cm wzrostu KTM SX 85 będzie dobry? (chodzi o to czy bym dosięgał nogami)
Jak mam ok 159 cm wzrostu KTM SX 85 będzie dobry? (chodzi o to czy bym dosięgał nogami) proszę o odp

Data: 2015-12-17 16:04:03
Autor: Piotr Rezmer
W dniu 2015-12-17 o 15:57, Niebiesky #LwG pisze:
Jak mam ok 159 cm wzrostu KTM SX 85 będzie dobry? (chodzi o to czy bym
dosięgał nogami) proszę o odp

Chcesz go kupić wysyłkowo?

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2015-12-17 22:00:59
Autor: max650

Użytkownik "Niebiesky #LwG"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:b716a6324bbf4a2e5a9c04be9d9bedd6$1@grupy.scigacz.pl...

Jak mam ok 159 cm wzrostu KTM SX 85 będzie dobry? (chodzi o to czy bym dosięgał nogami) proszę o odp

Sprawdź na stronie: http://cycle-ergo.com
Tu masz obrazek:  159cm na SX125
http://cycle-ergo.com/Riding/06wm1184G9RgJUyUyUyUyUy0n.png
http://cycle-ergo.com/Stopped/06wm1184G9RgJUyUyUyUyUy0n1.png

Z tego wynika, że do dźwigni zmiany biegów/hamulca dosięgniesz, ale do ziemi raczej nie.
Pozdrawiam
Paweł

Data: 2015-12-17 22:08:22
Autor: max650

Użytkownik "max650"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5673228d$0$651$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

SX85 też tu jest, wcześniej nie zauważyłem.
Faktycznie, jest mniejszy niż SX125, ale i tak nogami do ziemi nie dosięgniesz:
http://cycle-ergo.com/Stopped/06wm0701G9RgJUyUyUyUyUy0n1.png

Pozdrawiam.
Paweł

Data: 2015-12-18 18:22:48
Autor: Niebiesky #LwG
Jak mam ok 159 cm wzrostu KTM SX 85 będzie dobry? (chodzi o to czy bym dosięgał nogami)
max650 napisal

a 65 sx? by była dobra?

Data: 2015-12-19 20:51:47
Autor: Kuczu
W dniu 2015-12-18 o 19:22, Niebiesky #LwG pisze:

SX85 też tu jest, wcześniej nie zauważyłem.
Faktycznie, jest mniejszy niĹź SX125, ale i tak nogami do ziemi nie
dosięgniesz:
http://cycle-ergo.com/Stopped/06wm0701G9RgJUyUyUyUyUy0n1.png

Pozdrawiam.
Paweł
a 65 sx? by była dobra?

Startuj od razu w SX25. Zgodnie z logika powinien byc najnizszy.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C

Data: 2015-12-22 15:40:31
Autor: max650
Jak mam ok 159 cm wzrostu KTM SX 85 będzie dobry? (chodzi o to czy bym dosięgał nogami)
a 65 sx? by była dobra?

Ten SX85 będzie pewnie dobry, wystarczy, że dosięgasz do dźwigni zmiany biegów.
To jest lekki cross (68kg), więc nie musisz stawiać stopy na glebie przy motocyklu w pełnym pionie.

Data: 2016-01-05 11:04:54
Autor: KJ KJ
W dniu wtorek, 22 grudnia 2015 15:40:58 UTC+1 użytkownik max650 napisał:
>a 65 sx? by była dobra?

Ten SX85 będzie pewnie dobry, wystarczy, że dosięgasz do dźwigni zmiany biegów.
To jest lekki cross (68kg), więc nie musisz stawiać stopy na glebie przy motocyklu w pełnym pionie.

Ale w bucie enduro stopa mało się odchyla więc przymiarka w zwykłych butach nic nie da, z drugiej strony buty enduro mają wysoką podeszwę...

KJ

Jak mam ok 159 cm wzrostu KTM SX 85 będzie dobry? (chodzi o to czy bym dosięgał nogami)