Jak media obrzydzają polskość

Data: 2012-06-06 19:04:36
Autor: abc
Jak media obrzydzają polskość
Jak media obrzydzają polskość? Cejrowski uważa, że mediom udaje się to
skutecznie:

"Media robią ze swojej publiczności infantylnych pacanów. Zdziecinnienie
zachowań celebrytów, głupkowate zachowania dorosłych ludzi, którzy mają
dorobek, są prawdziwymi artystami sceny, pędzla, pióra czy fortepianu, a
potem nagle - w tym czy innym programie rozrywkowym - uczestniczą w
głupotach, gadają o głupotach, zachowują się jak rozwydrzone szczeniaczki
Kuby czy Szymona...

To jest dzisiejszy punkt odniesienia dla telewizyjnej Publiczności.

I... potem przed wejściem na stadion ci ludzie bez wewnętrznego oporu kupują
idiotyczne, gigantyczne kapelusze, przypominające cylinder z książki pt.
"Alicja w krainie czarów".

Popatrzmy na formy dopingu w przedwojennej Polsce - były godne. Nawet za
komuny były godne - budowano dumę narodową.

A teraz - igrzyska zamieniają się w jarmark odpustowy.

Fuj! Taką polskością w idiotycznych kapeluszach to mi się chce rzygać. A nad
moimi Rodakami w idiotycznych kapeluszach chce mi się płakać.

Potrząsnąć nimi: ludzie, daliście sobie wyprać rozum, odebrać godność
osobistą, To nie jest fajne!!! To jest kultura zafajdana".

Więcej
http://www.fronda.pl/news/czytaj/tytul/cejrowski:__taka_polskoscia_w_idiotycznych_kapeluszach_to_mi_sie_chce_rzygac_21642

Data: 2012-06-06 19:09:57
Autor: Marek Czaplicki
abc pisze na pl.soc.polityka w środa 06 czerwiec 2012 19:04:

[...]

Kibole zamieniają stadiony w pola walki, ludzie organizują pod auspicjami kibicowania "ustawki", a temu komuś nie podobają się kapelusze w barwach narodowych. Kto ma wyprany mózg? :-)

Data: 2012-06-06 19:18:37
Autor: abc
Jak media obrzydzają polskość
Kibole zamieniają stadiony w pola walki

Młodzi mężczyźnie muszą się gdzieś wyszumieć. Dawniej, po zbiorach, faceci
siadali na koń i wszczynali wojnę.  Kto był kiepski w tych sprawach, ten
ginął, a pozostawali faceci z jajami i się rozmnażali, także przy pomocy
branek.

Data: 2012-06-06 19:24:06
Autor: Marek Czaplicki
abc pisze na pl.soc.polityka w środa 06 czerwiec 2012 19:18:

[...]

A co to ma do kibicowania? I kultury. O tym był temat. Na wojnie lepiej i malowniczej morduje się ludzi? Fakt. W walkach kibiców można dostać "kosę" pod żebra.

Data: 2012-06-06 19:30:09
Autor: abc
Jak media obrzydzają polskość
A co to ma do kibicowania?

To ty wszedłeś na pole walki: "Kibole zamieniają stadiony w pola walki", nieprawdaż?

Data: 2012-06-06 19:34:09
Autor: Marek Czaplicki
abc pisze na pl.soc.polityka w środa 06 czerwiec 2012 19:30:

A co to ma do kibicowania?

To ty wszedłeś na pole walki: "Kibole zamieniają stadiony w pola walki",
nieprawdaż?

Oczywiście. Jak facet Cejrowski mówi o formach kibicowania i największe pretensje ma do tego, ze ludziska zakładają jakieś "idiotyczne" w jego pojęciu czapki, to ja piszę o tym co ten pan nie dostrzega, co go nie mierzi i co uznaje przez milczenie w tym temacie za "godne". :-)

Data: 2012-06-06 19:51:11
Autor: abc
Jak media obrzydzają polskość
Jeśli Polska będzie w potrzebie, to będą jej bronić "kibole", a nie studenci europeistyki.
http://www.youtube.com/watch?v=a5Mx8-DxP0U

Data: 2012-06-06 19:57:27
Autor: Marek Czaplicki
abc pisze na pl.soc.polityka w środa 06 czerwiec 2012 19:51:

Jeśli Polska będzie w potrzebie, to będą jej bronić "kibole", a nie studenci
europeistyki.
http://www.youtube.com/watch?v=a5Mx8-DxP0U

Kiedyś już była zdaje się dyskusja o tym, kto i w jakiej formie będzie bronił Polski w potrzebie. Najpierw aby był żołnierz musi być człowiek: zdolny do patriotyzmu, empatyczny na potrzeby innych, mający głowę na karku. Współczesna wojna nie polega na strzelaniu do wszystkiego co się rusza i gwałceniu branek, co tak Ci się spodobało. Współczesna wojna to przede wszystkim precyzja w znalezieniu i unieszkodliwieniu celu, aby nie ginęli ludzie którzy w paru ostatnich wojnach byli najbardziej poszkodowani, cywile. Podoba Ci się porównanie kibicowania z wojną? Ilu z tych "kibiców" jest w Narodowych Siłach Rezerwowych?

Data: 2012-06-06 20:32:44
Autor: Grzegorz Z.
abc napisał:

Jeśli Polska będzie w potrzebie, to będą jej bronić "kibole", a nie studenci europeistyki.
http://www.youtube.com/watch?v=a5Mx8-DxP0U

Już nie obronią. Tak jak parę dni temu napisałem - ostatniego pisowskiego
akowca Starucha już przymkli za handel narkotykami.

--
"Przez ostatnich 20 lat media zajmują się głównie produkcją masowej
głupoty" "Teraz mamy odbiorców wychowanych na tej głupocie"

Data: 2012-06-06 22:50:39
Autor: pluton
> [...]

Już nie obronią. Tak jak parę dni temu napisałem - ostatniego pisowskiego
akowca Starucha już przymkli za handel narkotykami.

Spoko koko eurojeboko. Przyjdzie klempa i romaszewski, zrobia zadyme
i staruch wyjdzie z tego z odszkodowaniem i orderem pierduti milisrili.

Nullification

Data: 2012-06-06 22:48:07
Autor: pluton
[...]

Kwintesencja katolicyzmu.

Nullification

Data: 2012-06-06 23:34:42
Autor: Polok_Prawdziwy
Jak media obrzydzają polskość

ABECADŁO, tyś jedyn zmondżejsych FRATRUW jezd, wytłumac mi jednom żec - coto ta "polckość" jezd icy ztego wyżyć siem do...?

Data: 2012-06-07 10:33:55
Autor: jadryś
W dniu 2012-06-06 23:34, Polok_Prawdziwy pisze:
abc wrote:

ABECADŁO, tyś jedyn zmondżejsych FRATRUW jezd, wytłumac mi jednom żec - coto
ta "polckość" jezd icy ztego wyżyć siem do...?

Jasne że się da! Wystarczy tylko przepędzić kapitalistów a stanie się tu raj na ziemi.

Data: 2012-06-09 08:22:02
Autor: pluton
Jak media obrzydzają polskość
Jasne że się da! Wystarczy tylko przepędzić kapitalistów a stanie się tu
raj na ziemi.

Tylko jak juz zostaniesz sam, to kto ci da papu ?

Nullification

Jak media obrzydzają polskość