Jak mieć samochód w nie-nudnym kolorze?

Data: 2010-07-31 10:13:43
Autor: hubert depesz lubaczewski
Jak mieć samochód w nie-nudnym kolorze?
przeglądam ostatnio katalogi samochodów nowych (pólka +/- 100-120k), i
niestety wszędzie: szary, grafit, biały, kremowy, czarny. jak się trafi
coś innego to najczęściej ciemny niebieski lub czerwony.

czy jeśli kupię samochód i oddam go do lakierni do przemalowania, to
będę miał problemy z gwarancją czy dowodem rejestracyjnym? jak takie coś
załatwiać?

Best regards,

depesz

--
Linkedin: http://www.linkedin.com/in/depesz  /  blog: http://www.depesz.com/
jid/gtalk: depesz@depesz.com / aim:depeszhdl / skype:depesz_hdl / gg:6749007

Data: 2010-07-31 13:24:04
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Jak mieæ samochód w nie-nudnym kolorze?
W dniu 2010-07-31 12:13, hubert depesz lubaczewski pisze:
przegl±dam ostatnio katalogi samochodów nowych (pólka +/- 100-120k), i
niestety wszêdzie: szary, grafit, bia³y, kremowy, czarny. jak siê trafi
co¶ innego to najczê¶ciej ciemny niebieski lub czerwony.

Kup sobie Fokê ST albo RS. Albo Megankê RS (¿ó³ta wygl±da niesamowicie).
Generalnie - takie oczojebne kolorki s± chyba zarezerwowane dla kompaktów GTI. Bo chyba te¿ VW i Seat takie wypuszczaj± (jakie¶ Polo, Golfy, seatowe Cupry).

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wroc³aw, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2010-07-31 15:54:29
Autor: Adam Szewczak
Jak mieæ samochód w nie-nudnym kolorze?

U¿ytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <eikcinek@34xob.lp> napisa³ w wiadomo¶ci news:i3114o$e67$1news.dialog.net.pl...
[...]

    Niekoniecznie, normalne polo tez mozesz zamowic zolte, pomaranczowe albo jeszcze jakies inne.

W audi mozna zamowic kolor indywidualnie ;) przynajmniej w DE tak jest.

Ale fakt ze w tej kategorii cenowej jest szaro buro.

IMO nie napisales jakiej klasy te nowe samochody z tej kategorii cenowej, bo takie Polo Cross bez problemu w full wypasie podchodzi pod 100.000zl i ma fajne kolorki :P

PZDr
Adam

Data: 2010-07-31 18:56:10
Autor: hubert depesz lubaczewski
On 2010-07-31, Adam Szewczak <horses@usuñ.poczta.onet.pl> wrote:

Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <eikcinek@34xob.lp> napisał w wiadomości news:i3114o$e67$1news.dialog.net.pl...
[...]

Kup sobie Fokę ST albo RS. Albo Megankę RS (żółta wygląda niesamowicie).
Generalnie - takie oczojebne kolorki są chyba zarezerwowane dla kompaktów GTI. Bo chyba też VW i Seat takie wypuszczają (jakieś Polo, Golfy, seatowe Cupry).

--

[...]

zasadniczo na razie wychodzi mi mitsu asx.

Best regards,

depesz

Data: 2010-08-01 18:18:07
Autor: Konrad L
Jak mieć samochód w nie-nudnym kolo rze?
Tez wlasnie rozwazam asx, w zwiazku z tym mam pytanie... Jezdziles nim moze, ewentualnie ogladales na zywo? Bo mi narazie tylko na zdjeciach udalo sie poogladac.

Jak wyciszenie, jakosc tapicerki i plastikow? Bo z fotek to niestety wydaje mi sie porownywalnie do lancera, w którym bylo ponad norme plasticzano... :(

Pozdr

Data: 2010-08-01 19:19:03
Autor: hubert depesz lubaczewski
On 2010-08-01, Konrad L <pix@o2.pl> wrote:
[...]

oglądałem na żywo, ale ja nie jestem zbyt dobrym obserwatorem - dla mnie
samochód służy do przemieszczenia z punktu a do punktu b, w miarę
wygodnie. jakość tapicerki czy plastików - jakoś w ogóle nie zwracam na
to uwagi, chyba, że jest straszliwa tragedia (vide renault megane cc).

depesz

Data: 2010-08-01 11:11:04
Autor: jerzu
Jak mieæ samochód w nie-nudnym kolorze?
On Sat, 31 Jul 2010 13:24:04 +0200, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak"
<eikcinek@34xob.lp> wrote:

Generalnie - takie oczojebne kolorki s± chyba zarezerwowane dla kompaktów GTI.

To ja mam kompakta GTi :))
http://www.pixhost.org/show/1230/3240838_dsc00522.jpg --
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyñski  xxx.jerzu@poczta.onet.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2010-08-01 14:59:00
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
<eikcinek@34xob.lp>  wrote:

Generalnie - takie oczojebne kolorki s± chyba zarezerwowane dla
kompaktów GTI.

To ja mam kompakta GTi :))
http://www.pixhost.org/show/1230/3240838_dsc00522.jpg

Mój brat te¿ takiego kiedy¶ mia³ (2.8dTi). Potem bia³ego (2.5dci). A teraz ma nówkê czerwoñca (nie wiem z jakim silnikiem, ale wreszcie ma wygodn± kabinê, klimê, itp.)

Data: 2010-07-31 15:07:32
Autor: megrims
[...]

Taki samochód:
http://gtcarlot.com/gallery/22221.html

i takie buty do kompletu:
http://www.carzi.com/wp-content/uploads/2009/01/nike-porsche-gt3-rs-shoes.jpg

Data: 2010-07-31 18:58:08
Autor: hubert depesz lubaczewski
On 2010-07-31, megrims <megrimsNOSPAM@interia.pl> wrote:
Taki samochód:
http://gtcarlot.com/gallery/22221.html

to nie samochód. to zabawka. zabawkę sobie kupię za rok czy dwa. na
razie potrzebuję coś czym dam radę przewieźć dzieciaki i żonę :)

depesz

Data: 2010-07-31 16:07:04
Autor: Tomasz Pyra
[...]

Pogadać przy kupnie jaki byś chciał kolor i zapytać co oni proponują w tej materii.
Bo jak oddasz do niezależnej lakierni, to oni muszą tam samochód rozebrać na kawałeczki (żeby nie robić "partyzantki" do lakierowania musi być sama goła buda, zupełnie rozebrana). Raczej stanowi to naruszenie gwarancji.

Natomiast tak w ogóle to ja bym proponował okleić.
IMO to lepsza opcja niż lakierowanie całego samochodu.

Nie trzeba całego samochodu rozbierać jak do lakierowania, po drugie proces jest odwracalny, można więc do sprawy podejść z większą fantazją.

No i raczej żadnej gwarancji nie stracisz.

Do tego z zalet oklejania wyższa odporność na wszelkie parkingowe obijanie, nawet jak się coś już zadrze, to po prostu element okleisz sobie jeszcze raz.

Jeżeli zostanie to dobrze oklejone, to nie będziesz miał na zewnątrz żadnych krawędzi, więc na myjni też nie będzie problemu, chociaż na bezdotykowej trochę bardziej trzeba uważać, bo jednak naklejka jest miękka i silnym strumieniem z bardzo bliska można naklejkę uszkodzić.

Data: 2010-07-31 17:23:48
Autor: pavellz
[...]

Tak czysto teoretycznie zastanawia mnie czy folia też działa w jakiś
sposób "antykorozyjnie"?  W koÅ„cu jest to też jakaÅ› bariera
pomiędzy wszystkimi zjadliwymi świństwami typu sól drogowa
a warstwą gołej blachy. Z drugiej strony elastyczność folii pozwala
unikać odprysków, redukcji zadrapań do gołego itp.
Ma ktoś jakieś doświadczenia na bazie np. tego samego modelu
oklejonej firmówki i auta cywilnego?

Pzdr
Paweł

Data: 2010-07-31 19:06:56
Autor: Micha³
Jak mieæ samochód w nie-nudnym kolorze?
pavellz <pavellz@poczta.onet.pl> napisa³(a):
> [...]

unikać odprysków, redukcji zadrapań do gołego itp.
Ma ktoś jakieś doświadczenia na bazie np. tego samego modelu

Co do korozji nie mam pojêcia, ale mam pytanie bo sobie przegl±da³em auta na allegro.

Znalaz³em VW "w dieslu"
http://allegro.pl/item1155908253_phaeton_v10_full_opcja.html

czy to o tak± foliê chodzi ? i to jest po to ¿eby sobie >>TANIO<< kolor zmieniæ ?

Pozdrawiam.

Data: 2010-07-31 21:54:42
Autor: Michał Gut
Jak mieć samochód w nie-nudnym kolorze?
jak pare lat temu oklejal mi reklamiarz literkami samochod (bordo) to wspominal ze jest mozliwe ze po paru latach bedzie widac roznice w odcieniach (lakier mniej i bardziej wyplowialy i porysowany poza naklejka). po zerwaniu literek po bodaj 6 latach nie stwierdzilem obecnosci przebarwien i generalnie sladu nie ma ze mial literki.
musialbym sie przyjrzec w ostrym sloncu czy sa roznice w rysach ale chyba nie ma.

Data: 2010-08-01 18:57:51
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2010-07-31 17:23, *pavellz* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
[...]

W zasadzie nie. Trochę pomaga ale i zwiększa zagrożenie.
Pomaga, bo jest dodatkowa przeszkodą w mechanicznym uszkodzeniu powłoki, a zwiększa zagrożenie tam gdzie się kończy (a są to zwykle zakładki), bo stanowi dodatkowe miejsce, gdzie może się gromadzić woda.

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2010-08-01 06:41:36
Autor: J.F.
On Sat, 31 Jul 2010 10:13:43 +0000,  hubert depesz lubaczewski wrote:
przegl±dam ostatnio katalogi samochodów nowych (pólka +/- 100-120k), i
niestety wszêdzie: szary, grafit, bia³y, kremowy, czarny. jak siê trafi
co¶ innego to najczê¶ciej ciemny niebieski lub czerwony.

Doloz troche to dostanies rozowe Porsche, czerwone Ferrari .. :-)

J.

Data: 2010-08-01 12:50:09
Autor: hubert depesz lubaczewski
On 2010-08-01, J.F <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

takie mnie nie bawią. zupełnie.

a poza tym - na razie kupuje samochód dla rodziny, a nie dla siebie.

depesz

Data: 2010-08-01 15:00:02
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2010-08-01 14:50, hubert depesz lubaczewski pisze:
On 2010-08-01, J.F<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl>  wrote:
[...]

Cayenne nie spełnia warunku tatusiowozu? :>

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2010-08-01 13:35:55
Autor: hubert depesz lubaczewski
On 2010-08-01, J.F<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl>  wrote:
[...]

za drogi. za tyle to sobie kupię zabawkę dla siebie, a nie samochód dla
rodziny.

depesz

Data: 2010-08-01 14:13:55
Autor: Waldek Godel
Jak mieæ samochód w nie-nudnym kolo rze?
Dnia Sun, 01 Aug 2010 15:00:02 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak napisa³(a):

Cayenne nie spe³nia warunku tatusiowozu? :>

Zdecydowanie nie, to 110% mamusiowóz, nalepsze na ¶wiecie auto do odwo¿enia
dzieciaków do szko³y, ex aequo z Range Roverem.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-08-02 00:29:26
Autor: J.F.
Jak mie? samochód w nie-nudnym kolorze?
On 2010-08-01, J.F<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl>  wrote:
Doloz troche to dostanies rozowe Porsche, czerwone Ferrari .. :-)
takie mnie nie bawi±. zupe³nie.
a poza tym - na razie kupuje samochód dla rodziny, a nie dla siebie.
Cayenne nie spe³nia warunku tatusiowozu? :>

A jest w jakis kolorach, czy tylko srebrny ? J.

Data: 2010-08-03 08:59:38
Autor: Sergiusz Rozanski
Jak mieæ samochód w nie-nudnym kolorze?
Dnia 31.07.2010 hubert depesz lubaczewski <depesz@depesz.com> napisa³/a:
przegl±dam ostatnio katalogi samochodów nowych (pólka +/- 100-120k), i
niestety wszêdzie: szary, grafit, bia³y, kremowy, czarny. jak siê trafi
co¶ innego to najczê¶ciej ciemny niebieski lub czerwony.

czy je¶li kupiê samochód i oddam go do lakierni do przemalowania, to
bêdê mia³ problemy z gwarancj± czy dowodem rejestracyjnym? jak takie co¶
za³atwiaæ?

Dla takiego zastosowania to polecam kolor: praktyczny - nie nagrzewaj±cy wnêtrza,
maskuj±cy kurz i sól. Skoro dalej piszesz ¿e to ma byæ tatusiowóz to
co za ró¿nica w jakim kolorze - a ju¿ nadszczuplanie znaczne bud¿etu na
przemalowywanie auta to poroniony pomys³ - szczególnie w tym zastosowaniu.
Zachowuj±c sta³y bud¿et poprostu utopisz kase w kolorze, a ucierpi na tym
w³a¶ciwe zastosowanie auta, mo¿esz za t± sam± kase kupiæ lepsze wyposa¿enie lub
jak i tak mia³e¶ braæ full wypas to zapewne starczy na zmianê pó³ki.
No chyba ¿e to czynnki zawnêtrzny (kobieta - ma byæ zielony) to nie ma lekarstwa,
w innym wypadku ³atwo racjonalnie siê wyleczyæ ;)

Albo przeznacz t± kasê z lakierowania na polakierowanie zabawki, albo na jej zakup,
szybciej usk³adasz - tu nie ma o czym dyskutowaæ ;P kolorek musi byæ.

--
"A có¿ to za sens kupowaæ samochód, ¿eby je¼dziæ po asfalcie? Tam, gdzie jest  asfalt, nie ma nic ciekawego,  a gdzie  jest co¶ ciekawego, tam nie ma asfaltu".
               Strugaccy - Poniedzia³ek zaczyna siê w sobotê.

Data: 2010-08-03 09:30:17
Autor: hubert depesz lubaczewski
On 2010-08-03, Sergiusz Rozanski <write-only-with-spf@sergiusz.com> wrote:
Dla takiego zastosowania to polecam kolor: praktyczny - nie nagrzewający wnętrza,
maskujący kurz i sól. Skoro dalej piszesz że to ma być tatusiowóz to
co za różnica w jakim kolorze - a już nadszczuplanie znaczne budżetu na

różnica jest prosta - wywraca się we mnie wszystko widząc nudne
samochody. dlatego sobie kupiłem pomarańczową zabawkę.
a obecny "tatusiowóz" jest niestety grafitowy, i trzeba się go (z innych
powodów) pozbyć. więc nie chcę mieć kolejnego nudnego, szarawego
jeździdełko. funkcja funkcją, ale wygląd też jest ważny. choćby dlatego,
że kolorowy samochód łatwiej znaleźć na parkingu.

przemalowywanie auta to poroniony pomysł - szczególnie w tym zastosowaniu.
Zachowując stały budżet poprostu utopisz kase w kolorze, a ucierpi na tym
właściwe zastosowanie auta, możesz za tą samą kase kupić lepsze wyposażenie lub
jak i tak miałeś brać full wypas to zapewne starczy na zmianę półki.

nie wiem ile kosztuje przemalowanie. na razie mimo moich relatywnie
prostych pytań wątek całkowicie zdryfował na "wybór samochodu", lub "po
co kolorować".

No chyba że to czynnki zawnętrzny (kobieta - ma być zielony) to nie ma lekarstwa,
w innym wypadku łatwo racjonalnie się wyleczyć ;)

racjonalność jest nudna. jakbym chciał "racjonalnie", to bym kupił
czarnego albo szarego avensisa i znalazł pracę gdzie się pracuje w
garniturze. po czym po jakiś 2-3 tygodniach wziął siekierę i poszedł
mordować ciężarne staurszki, bo przecież trzeba jakoś odreagować.

anyway - czy ktoś spotkał się z czymś takim jak przemalowanie nowego
samochodu? czy sÄ… jakieÅ› konsekwencje gwarancyjno/prawne?

depesz

Data: 2010-08-03 10:00:03
Autor: Sergiusz Rozanski
Jak mieæ samochód w nie-nudnym kolorze?
Dnia 03.08.2010 hubert depesz lubaczewski <depesz@depesz.com> napisa³/a:
On 2010-08-03, Sergiusz Rozanski <write-only-with-spf@sergiusz.com> wrote:
[...]

ró¿nica jest prosta - wywraca siê we mnie wszystko widz±c nudne
samochody. dlatego sobie kupi³em pomarañczow± zabawkê.

No tu nie ma problemu.

a obecny "tatusiowóz" jest niestety grafitowy, i trzeba siê go (z innych
powodów) pozbyæ. wiêc nie chcê mieæ kolejnego nudnego, szarawego
je¼dzide³ko. funkcja funkcj±, ale wygl±d te¿ jest wa¿ny. choæby dlatego,
¿e kolorowy samochód ³atwiej znale¼æ na parkingu.

Przy czym przemalowanie nowego to zapewne 1/4 wymienionego bud¿etu, który
je¶li ma taki pozostaæ to niestety ale sprowadzi Cie do zakupu golasa,
albo zmiany pó³ki. Auto trzeba rozebraæ do go³ej blachy, kupiæ trochê
nierozbieralnych czê¶ci, plus konsekwencje bo nie wszystko z³o¿ysz jak
fabryka. Plastki niektóre s± jaby to nazwaæ raz-zak³adalne, uszczelki
w szybach do wyciêcia i kupienia: to czas i pieni±dze. Pó¼niej konsekwencje
bo deska skrzeczy i "ten typ tak ma, nie za te pieni±dze panie" i wprowadzenie
tego auta na rynek wtórny "czemu malowany".
Sprowadzasz to do zajebi¶cie fiolerowe go³e A3 1.6 vs grafitowe A6. na tatusiowóz?

[...]

prostych pytañ w±tek ca³kowicie zdryfowa³ na "wybór samochodu", lub "po
co kolorowaæ".

Bo to siê samo nasuwa we funkcji zastosowania, w³adujesz bud¿et w kolor
(nie uwa¿am ¿e to nie istotne), ale pewnie w tym bud¿ecie zrobienie tego dobrze
to pewnie z 25k uszczupli kieszeñ i o tyle po prostu gorsze auto kupisz.

No chyba ¿e to czynnki zawnêtrzny (kobieta - ma byæ zielony) to nie ma lekarstwa,
w innym wypadku ³atwo racjonalnie siê wyleczyæ ;)

racjonalno¶æ jest nudna. jakbym chcia³ "racjonalnie", to bym kupi³
czarnego albo szarego avensisa i znalaz³ pracê gdzie siê pracuje w
garniturze. po czym po jaki¶ 2-3 tygodniach wzi±³ siekierê i poszed³
mordowaæ ciê¿arne staurszki, bo przecie¿ trzeba jako¶ odreagowaæ.

Przesadzasz, albo masz napad chwilowego nadmiaru wolnej gotówki, ale to uleczalne ;)

Data: 2010-08-03 14:43:30
Autor: hubert depesz lubaczewski
On 2010-08-03, Sergiusz Rozanski <write-only-with-spf@sergiusz.com> wrote:
Sprowadzasz to do zajebiście fiolerowe gołe A3 1.6 vs grafitowe A6. na tatusiowóz?

czemu? zakładasz, że dołożenie kasy do samochodu który mi się podoba
jest nierealne.

Bo to się samo nasuwa we funkcji zastosowania, władujesz budżet w kolor
(nie uważam że to nie istotne), ale pewnie w tym budżecie zrobienie tego dobrze
to pewnie z 25k uszczupli kieszeń i o tyle po prostu gorsze auto kupisz.

czemu? kupię takie samo auto, po prostu drożej.

Przesadzasz, albo masz napad chwilowego nadmiaru wolnej gotówki, ale to uleczalne ;)

to jest możliwe. ale z drugiej strony to by znaczyło, że przesadzam
(albo mam nadmiar gotówki?! o to raczej bym sie nie podejrzewał) od
jakiÅ› 3 lat.

myslę, że to po prostu kwestia priorytetów. dla niektórych jest
priorytetem jakość plastików, dla innych przyspieszenie, a ja chciałbym
mieć ten samochód który sobie wylosowąłem w jakims niebanalnym kolorze.

depesz

Data: 2010-08-03 15:41:20
Autor: Robert Rêdziak
Jak mieæ samochód w nie-nudnym kolorze?
On Tue, 3 Aug 2010 14:43:30 +0000, hubert depesz lubaczewski
<depesz@depesz.com> wrote:

(nie uwa¿am ¿e to nie istotne), ale pewnie w tym bud¿ecie zrobienie tego dobrze
to pewnie z 25k uszczupli kieszeñ i o tyle po prostu gorsze auto kupisz.

czemu? kupiê takie samo auto, po prostu dro¿ej.

 A potem sprzedasz jeszcze taniej (panie, to malowane, pewnie
 dzwonione albo co). Ale mo¿esz pogadaæ z dealerem, niektórzy
 (jak np. Subaru Koper), robi± takie rzeczy.

 r.
robert rêdziak     e36/5 323ti     mailto:giekao-at-gmail-dot-com

Data: 2010-08-03 16:55:18
Autor: hubert depesz lubaczewski
On 2010-08-03, Robert Rędziak <rekin@gm.wkurw.org> wrote:
czemu? kupię takie samo auto, po prostu drożej.
 A potem sprzedasz jeszcze taniej (panie, to malowane, pewnie
 dzwonione albo co). Ale możesz pogadać z dealerem, niektórzy

wiesz. jakbym miał się tym przejmować, to w ogóle nie powinienem nowych
kupować, a jak kupować to trzymać aż sie nie rozpadnie.

 (jak np. Subaru Koper), robiÄ… takie rzeczy.

zobaczymy. co prawda subaru nie kupuję, ale może "miśkowaci" też
potrafiÄ….

depesz

Data: 2010-08-04 07:32:53
Autor: Sergiusz Rozanski
On 2010-08-03, Sergiusz Rozanski <write-only-with-spf@sergiusz.com> wrote:
Sprowadzasz to do zajebi¶cie fiolerowe go³e A3 1.6 vs grafitowe A6. na tatusiowóz?

czemu? zak³adasz, ¿e do³o¿enie kasy do samochodu który mi siê podoba
jest nierealne.

Nie, ale jak masz zamiar do³o¿yæ poza okre¶lowy wy¿ej bud¿et to mo¿e ³atwiej
od razu zacz±æ szukaæ w wy¿szej pó³ce, a tam mo¿e paleta kolorów jest wiêksza ;)
Zak³ada³em ¿e trzymasz siê w jaki¶ tam sposób wide³ek cenowych z pierwszego
postu, jak zamierzasz go przekroczyæ, to szukaj od razu do 150k i tam mo¿e
jest ciekawiej.

[...]

Czyli szukaj±c od razu dro¿ej masz wiêkszy wybór :)

Przesadzasz, albo masz napad chwilowego nadmiaru wolnej gotówki, ale to uleczalne ;)

to jest mo¿liwe. ale z drugiej strony to by znaczy³o, ¿e przesadzam
(albo mam nadmiar gotówki?! o to raczej bym sie nie podejrzewa³) od
jaki¶ 3 lat.

No hmm, pisa³e¶ ¿e teraz masz grafitowy ;)

myslê, ¿e to po prostu kwestia priorytetów. dla niektórych jest
priorytetem jako¶æ plastików, dla innych przyspieszenie, a ja chcia³bym
mieæ ten samochód który sobie wylosow±³em w jakims niebanalnym kolorze.

A ja my¶lê ¿e na stronach www nie ma wszystkiego co salon mo¿e zaoferowaæ, malowanie
od zera nowego auta to lekko poroniony pomys³, bo czêsto mo¿na zamówiæ kolor
indywidualnie i to bêdzie lepsza opcja. Jak masz co¶ na oku to zadzwoñ/odwied¼
salon i zapytaj co maj± w tym temacie do zaoferowania. Czêsto np zamówienia
flotowe s± w barwach firmowych i salony to robi±, wiêc dla indywidualnego
klienta te¿ pewnie siê da.

Data: 2010-08-04 09:04:32
Autor: hubert depesz lubaczewski
On 2010-08-04, Sergiusz Rozanski <write-only-with-spf@sergiusz.com> wrote:
to jest możliwe. ale z drugiej strony to by znaczyło, że przesadzam
(albo mam nadmiar gotówki?! o to raczej bym sie nie podejrzewał) od
jakiÅ› 3 lat.
No hmm, pisałeś że teraz masz grafitowy ;)

si. 4 latni grafitowy, i 2 letni pomarańczowy.

A ja myślę że na stronach www nie ma wszystkiego co salon może zaoferować, malowanie
od zera nowego auta to lekko poroniony pomysł, bo często można zamówić kolor
indywidualnie i to będzie lepsza opcja. Jak masz coś na oku to zadzwoń/odwiedź
salon i zapytaj co mają w tym temacie do zaoferowania. Często np zamówienia
flotowe są w barwach firmowych i salony to robią, więc dla indywidualnego
klienta też pewnie się da.

w salonie byłem i gadałem. ale koleś z którym gadałem był albo mało
kontaktowy, albo tego nie robiÄ…. stÄ…d moje pytanie tu.
ale jeśli ogólnie coś takiego istnieje, to po prostu poszukam innego
dealera, lub skontaktujÄ™ siÄ™ po prostu z importerem.

depesz

Data: 2010-08-03 13:52:01
Autor: Marek Giżyński
Jak mieć samochód w nie-nudnym kolorz e?
anyway - czy ktoś spotkał się z czymś takim jak przemalowanie nowego
samochodu? czy sÄ… jakieÅ› konsekwencje gwarancyjno/prawne?

depesz - przemalowanie nowego auta to naprawde poroniony pomysl. Mysle,
ze jesli zaplacisz extra (ile - tego nie wiem) to pomaluja Ci na kolor
jaki zechcesz. Pogadaj w salonie, pytaj. I koniecznie daj znac na grupe
co ostatecznie zrobiles. :)

m.

Data: 2010-08-03 14:44:35
Autor: hubert depesz lubaczewski
On 2010-08-03, Marek Giżyński <__USUN_TO__gira@go2.pl> wrote:
[...]

dam znać, dam. z tym, że to jeszcze jakiś czas. wariant optymistyczny -
październik/listopad 2010. wariant pesymistyczny - ten sam miesiąc,
2011.

depesz

Data: 2010-08-05 12:06:57
Autor: Marek P.
Jak mieæ samochód w nie-nudnym kolorze?
Przypomia³o mi siê jak mój kolega kupowa³ Forda Conecta dla firmy. Chcia³ koniecznie w niebieskim kolorze. Po d³ugich negocjacjach okaz±³o siê ze siê da. Na któryms przegl±dzie lakieru facet z ASO Stwierdzi³ ¿e szkoda ¿e nowy samochód by³ ju¿ malowany. Okaza³o siê zê salon we w³asnym zakresie go przemalowa³ :) Kwestia kasy.

Pogadaj u dilera. Mniej problemów bêdzie i mo¿e nawet sam kolor dobierzesz.

Jak mieć samochód w nie-nudnym kolorze?