Jak miec prze....ne ?

Data: 2010-08-04 01:13:24
Autor: tadek
Jak miec prze....ne ?
On 4 Sie, 09:11, " 666" <j...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
Kupić bagażnik do wożenia rowerów na hak samochodu.
Trzymać nierozpakowany parę lat w piwnicy, bo wystarczało wożenie w środku
kombiaka.
Wyciągnąć ten bagaznik Thule, zmontować (O dziekuję Ci Thule za
mikroregulacje docisku kluczami rurkowymi 11 mm) i założyć w dzień wyjazdu na
urlop, już po spakowaniu bagażu do auta (bo inaczej tylna klapa się nie
otworzy i nie zamknie).
Zawiesić dwa rowery w siedemnastej możliwej pozycji klnąc przy tym jak szewc
(głównie przy damce ;)) bo zawsze się jakiś jeden widelec z drugim widelcem
chcą j....ć.
Wreszcie nieźle wq.....m ruszyć.
W 1/3 drogi na urlop dostać z tyłu dzwona od kapelusza z rodziną ("Panie
drogi, przepraszam, ja tylko trochę za szybko jechałem!!").
Skasowane dwa rowery (rama, koła, tarcze), bagażnik Thule, tylna klapa auta,
tylna szyba.
Oczywiście dla ułatwienia akurat nadchodzi oberwanie chmury.
Q....A MAĆ !!!!!

masz zbyt dobre hamulce w samochodzie

Data: 2010-08-04 13:27:07
Autor: 666
Jak miec prze....ne ?
W miejscu nie stanąłem, gość z tyłu ewidentnie się zagapił, było trochę z góry i podczas mżaweczki, nie zauważył, że cała kolumna
hamuje za ciężarówką..
Tym niemniej poznałem przykrą cechę bagażników na hak - utrata roweru po takim dzwonie....

-- -- -

masz zbyt dobre hamulce w samochodzie

Data: 2010-08-04 16:40:48
Autor: RadoslawF
Jak miec prze....ne ?
Dnia 2010-08-04 13:27, Użytkownik  666 napisał:
[...]

Daj znać czy ubezpieczenie zwróci za rowery i czy tyle ile chciałeś ?
I cytuj jak cywilizowany człowiek.

Pozdrawiam

Data: 2010-08-04 20:57:14
Autor: 666