Jak miec prze....ne ?

Data: 2010-08-04 11:08:01
Autor: Ziemo
Jak miec prze....ne ?
  666 pisze:

W 1/3 drogi na urlop dostać z tyłu dzwona od kapelusza z rodziną ("Panie drogi, przepraszam, ja tylko trochę za szybko jechałem!!").
Skasowane dwa rowery (rama, koła, tarcze), bagażnik Thule, tylna klapa auta, tylna szyba.
Oczywiście dla ułatwienia akurat nadchodzi oberwanie chmury.
Q....A MAĆ !!!!!

.... i trafić na kolesia z oc w unice albo innym link4 ;-)

--
Ziemo

Data: 2010-08-04 13:28:05
Autor: 666
Jak miec prze....ne ?
Będzie załatwiania, i rowerów i urlopu i czasu szkoda.

-- -- -

Data: 2010-08-04 15:21:57
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Jak miec prze....ne ?
  666 pisze:
Będzie załatwiania, i rowerów i urlopu i czasu szkoda.

Doisz człowieka co do grosza, za wszelkie straty jakic doznałeś.
za auto, rowery, utraconą kasę za urlop (jak była zaliczka). Sprawa zadośćuczynienia za utracony urlop będzie trudniejsza.

Seco

Jak miec prze....ne ?