Jak mieć samochód w nie-nudnym kolorze?

Data: 2010-08-05 12:06:57
Autor: Marek P.
Jak mieć samochód w nie-nudnym kolorze?
Przypomiało mi się jak mój kolega kupował Forda Conecta dla firmy. Chciał koniecznie w niebieskim kolorze. Po długich negocjacjach okaząło się ze się da. Na któryms przeglądzie lakieru facet z ASO Stwierdził że szkoda że nowy samochód był już malowany. Okazało się zę salon we własnym zakresie go przemalował :) Kwestia kasy.

Pogadaj u dilera. Mniej problemów będzie i może nawet sam kolor dobierzesz.

Jak mieć samochód w nie-nudnym kolorze?