Jak można odliczyć ZUS na KPiR?

Data: 2010-02-07 11:16:10
Autor: 'Tom N'
Jak można odliczyć ZUS na KPiR?
John Smith w <news:hkm2j7$k90$1news.task.gda.pl>:

Witam Grupowiczów,
przygotowuję się do pierwszych rozliczeń z ZUS-ami i UeSem, stąd moje pytanie: czy składki na ZUS odliczam od przychodu, czy też wszystkie mogę odliczyć od należnego podatku. Czyli, czy obliczam to tak:

(przychód - (koszty w tym składki ZUS oprócz zdrowotnej)*18/100 - 556,02 - składka (7,75% podstawy)=danina

Mniej więcej by pasowało, tylko nawiasy się nie domykają ;-)

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Jak można odliczyć ZUS na KPiR?