Jak mocno Kurka po dziobie Jurka?

Data: 2016-01-13 02:10:57
Autor: jsen
Jak mocno Kurka po dziobie Jurka?

Dziś będzie króciutko i technicznie. Informacja o tym, że 13.01.2016 r., o
godz. 9.00 przed Sądem Rejonowym w Złotoryi stanie Jerzy O., nie została
podana przez żadne media. Co więcej to Jerzy O. na antenie TVP Info
przedstawił się jako pokrzywdzony i mówił coś o nieistniejącym procesie,
czy też pozwie, który rzekomo miał do mnie wysłać. Taki stan życia
publicznego i medialnego w Polsce jest wszystkim doskonale znany, ale
wiadomo też, że są ludzie, którzy się z tą patologia nie godzą. Dlatego też
w ramach swoich skromnych możliwości i zasięgu internetowego, informuję o
samym procesie i podaję treść zarzutów. Jerzy O. odpowie za kłamstwa i
inwektywy z art. 212 i 216 kk. Sięgnąłem po te przepisy z dwóch powodów. Po
pierwsze sam Jerzy O. właśnie z tych artykułów wielokrotnie ścigał ludzi, a
bywało, że prawie dzieci, które coś tam napisały w Internecie. Po drugie
działania Jerzego O. nie odnoszą się tylko do naruszenia moich dóbr
osobistych, ale naruszają najlepiej pojęty interes publiczny. Przypomnę, że
oskarżony wszelkimi możliwymi sposobami, nie wyłączając agresji, broni
dostępu do dokumentacji finansowej Fundacji WOŚP i "Złotego Melona".

http://kontrowersje.net/jutro_przed_s_dem_rejonowym_w_z_otoryi_rozpocznie_si_proces_jerzego_o

* * *

Jak Kogut chciał w sądzie Kurkę zadziobać:
https://www.youtube.com/watch?v=g2lAfro1PS4

Jak mocno Kurka po dziobie Jurka?