Jak montujecie rejestratory jazdy ??

Data: 2015-03-29 15:28:52
Autor: Jacek
Jak montujecie rejestratory jazdy ??
W dniu 2015-03-27 o 17:38, piters pisze:
Jak montujecie rejestratory jazdy zeby wam kabel nie przeszkadzał ??
Ja w każdym kolejnym aucie montuję gniazdko w okolicy lusterka. Raz jest to na obudowie lampki, raz w innym miejscu. Do tego gniazdka podłączam sobie co tam potrzeba, czy to kamerkę, czy jakiś inny sprzęt.
Co do typu gniazdka, to mi spasował mini-jack mono bo jest mały, koncentryczny i łatwo sobie trafić podczas jazdy, ale kaĹźdy moĹźe sobie zamontować, co  mu się podoba.
Jacek

Data: 2015-03-29 23:47:03
Autor: Tomasz Pyra
Jak montujecie rejestratory jazdy ??
Dnia Sun, 29 Mar 2015 15:28:52 +0200, Jacek napisał(a):

Co do typu gniazdka, to mi spasował mini-jack mono bo jest mały, koncentryczny i łatwo sobie trafić podczas jazdy, ale każdy może sobie zamontować, co  mu się podoba.

Mini-jack to chyba słaby pomysł do zasilania, bo w czasie
włączania/wyłączania wtyczki robi się zwarcie.

Data: 2015-03-30 07:57:32
Autor: Jacek
W dniu 2015-03-29 o 23:47, Tomasz Pyra pisze:
Mini-jack to chyba słaby pomysł do zasilania, bo w czasie
włączania/wyłączania wtyczki robi się zwarcie.
Jak wstawisz mini-jacka za 1 zł z metalową tulejką na początku, to pewnie tak. Ja dałem plastikowy i nic się nie zwiera. Zostały mi jeszcze dwa w zapasie :-)
Jacek

Jak montujecie rejestratory jazdy ??