Jak mordowano Polaków w Katyniu

Data: 2011-09-23 19:03:16
Autor: obserwator
Jak mordowano Polaków w Katyniu

Prosze zwrocic uwage jak tendecyjnie jest napisany ten tekst:

Autor pisze o Zydach, ale juz Rosjan nazywa sowietami. Nie pisze nic o tym, ze w szeregach bolszewikow i komunistow ktorzy mordowali Polakow i wlasnie Zydow
(w Katyniu takze zamordowano oficerow pochodzenia zydowskiego), byly takze
inne narodowosci: np. Ukraincy, Bialorusini i Polacy.

Dwa dni temu zamiescilem na tej grupie link do filmu, pt.

ZNIESLAWIENIE, CZYLI PRAWDA O TZW. "ANTYSEMITYZMIE" http://www.youtube.com/watch?v=qEQw6wFAAlM&feature=youtu.be

 Film zostal zrealizowany przez Izraelczyka, pochodzacego z syjonistycznej
rodziny Yoava Shamira. Stara sie on w nim uczciwie dowiedziec, czym jest tak
zwany "antysemityzm" oraz przez kogo i w jakim celu jest wywolywany i
wykorzystywany. W fimie wypowiada sie jego 90 letnia babcia. Prosze posluchac co ta kobieta mowi.

Kiedy zdecyduje sie pan poswiecic troche czasu i obejrzy pan ten film, to dowie sie pan wielu bardzo ciekawych rzeczy i moze przestanie pan pracowac
zakladam, ze nieswiadomie wlasnie dla ludzi ktorzy dzieki takim jak pan,
robia kokosowe interesy. Bez pana i panu podobnych, ich potezny interes by nie
mial racji bytu.

Pozna pan dzieki temu filmowi osobe Abrahama H. Foxmana  ktory jest dyrektorem
ADL.

Foxman pochodzi z mieszanej polsko-zydowskiej rodziny i jest ...katolikiem:)

Urodzil sie w misteczku Bialoruskim i uciekl przed antysemityzmem do USA
i teraz robi na nim ogromne interesy, dzieki takim jak pan.

Prosze zwrocic uwage, jak obecny przywodca Ukrainy zabiega o wzgledy Foxmana i
dlaczego mu zalezy na poparciu Foxmana.

Data: 2011-09-23 21:47:15
Autor: Klin
Użytkownik  obserwator napisał:

[...]

     Masz więc jakiś pomysł jak to miało być napisane lepiej
     okazuje się, że cytowanie izraelskiej gazety może być
     antysemickie i wspomagać ADL. Nie przesadzasz z tą
     polityczną poprawnością. Pomyśl może też nad tym by nie
     wyzywać innych od kacapów, bo i to jest nie zbyt poprawne,
     a nastraja Rosjan nieprzychylnie do Polaków. Panslawizm
     nie koniecznie musi nam się źle kojarzyć. Może i Polski Orzeł
     mógłby być dwugłowy a nie zapatrzony tylko na Zachód.

Data: 2011-09-23 20:10:53
Autor: obserwator
Jak mordowano Polaków w Katyniu
Klin <klin\@wp.pl,

[...]

Trzeba pisac rzetelnie, a nie tendencyjnie. Ponadto ja nie zarzucam komus antysemityzmu, tylko chce uzmyslowic jak mozna kreowac falszywy, tendencyjny przekaz.

Ja nikogo nie wyzywam, tylko NAZYWAM tym, kim jest.

Kacap, to obywatel POlski,ktory czuje sie bardziej zwany z Rosja, anizeli z Polska. Pan nie czyta dokladnie tej grupy. Polecalem dwa dni temu
tekst w ktorym byly podane linki do wywiadow z prof. Pawlem Wieczorkiewiczem
(jednym z najlepszych i kontrowersyjnych polskich historykow).

Profesor mowil w nim, ze w Polsce zyje pewien odesetek ludzi ktorzy nie sa Polakami, tylko obywatelami mowiacymi bardzo dobrze po polsku.

Ja ich nazywam krotko: KACAPY. Oni sa bardziej prorosyjscy (prokremlowscy -
precyzyjniej), anizelinawet rodowici Rosjanie.

Probowalem Pan wytlumaczyc, ze to jest nienormalne, ale Pan uznal,ze atakuje PSL- Pawlaka.

Sorry, ale pan tez zachowuje sie jak osoba silnie zrusyfikowana, a nie Polak.

Data: 2011-09-23 20:13:32
Autor: obserwator
Jak mordowano Polaków w Katyniu

mialobyc: zwiazany z Rosja.

Na tej grupie to widac bardzo wyraznie !!

Data: 2011-09-23 20:21:27
Autor: obserwator
Jak mordowano Polaków w Katyniu

Zapomnialem jeszcze odniesc sie do pana sugestii, ze artykul zamieszczono w gazecie izraelskiej.

Po pierwsze u nas tez sa rozne gazety, np. gazeta Michnika, podobno jest gazeta polska, bo pisza w niej komuchy po polsku.

Po drugie, ja tekstu orginalnego nie czytalem i nie wiem kto go napisal.
Moze polski tlumacz (nie podal pan w jakiej gazecie tekst w j.polskim zostal
zamieszczony i kto go tlumaczyl).

Prosze pamietac, ze wsrod tzw. polskich dziennikarzy pracuje nadal sporo agentow wplywu, glownie prokremlowskich. Nie bylo LUSTRACJI tej czeredy funkcjonariuszy, wiec jak mozna im nadal ufac??

Data: 2011-09-23 22:22:46
Autor: Klin
Jak mordowano Polaków w Katyniu
Użytkownik  obserwator napisał:

Sorry, ale pan tez zachowuje sie jak osoba silnie zrusyfikowana, a nie Polak.

   Nie zaprzeczam znam język rosyjski prawie jak polski do tego też nie źle
   jestem zgermanizowany z podobnego powodu. Czyli patrzę w dwóch
   kierunkach na wschód i na zachód. Stąd moja propozycja dwugłowego orła.

Data: 2011-09-23 20:33:47
Autor: obserwator
Klin <klin\@wp.pl,                                                                                                                                                                                                                                                                                         ,> napisał(a):
> [...]
   jestem zgermanizowany z podobnego powodu. Czyli patrzę w dwóch
   kierunkach na wschód i na zachód. Stąd moja propozycja dwugłowego orła.

znac jezyki naszych wrogow, nawet trzeba, ale myslec po polsku nalezy !

Polecam panu wywiady z prof.Pawlem Wieczorkiewiczem (juz niestety niezyjacym).

Profesor mowil jak powinnismy postepowac w istniejacej sytuacji geopolitycznej, aby ja wykorzystac dla naszego dobra, a nie przeciwko sobie.

To polozenie jest takie jakie jest i sie go nie zmieni, ale moze ono pracowac zarowno dla nas jak i przeciwko nam.

Prezydent Kaczynski swietnie to rozumiali probowal rozegrac na KORZYSC dla nas.

Data: 2011-09-23 22:46:32
Autor: Klin
Klin<klin\@wp.pl,

[...]

    O tym czy myślę po polsku świadczą moje teksty jeśli masz wątpliwości
    nie będę się starał wyprowadzać Cię z błędu i udowadniać czegoś co i tak
    jest nie do udowodnienia słowami. Po za tym teoria dwóch wrogów już
    się przeżyła należy pomyśleć o teorii dwóch przyjaciół i spróbować żyć
    według niej.

Data: 2011-09-23 21:12:21
Autor: obserwator
Jak mordowano Polaków w Katyniu
Klin <klin\@wp.pl,                                                                                                                                                                                                                                                                                         Po za tym teoria dwóch wrogów już
    się przeżyła należy pomyśleć o teorii dwóch przyjaciół i spróbować żyć
    według niej.

to nie jest zadna teoria, to sa fakty zarownio historyczne jak i obecna polityka ktora jest prowadzona od tzw. transformacji ustrojowej (z malymi przerwami na probe jej zmiany w okresie rzadow Olszewskiego, a pozniej PiS).

Przyjaciol w polityce i w interesach miedzynarodowych nie ma. Prosze sie nie ludzic.

Data: 2011-09-24 05:04:49
Autor: stevep
Dnia 23-09-2011 o 22:46:32 Klin <"klin"@wp.pl>, <">"> napisał(a):

[...]

Twoje teksty świadczą wyłącznie o tym, że jesteś idiotą.

--
stevep

Data: 2011-09-24 12:11:44
Autor: Klin
Użytkownik stevep napisał:

Twoje teksty świadczą wyłącznie o tym, że jesteś idiotą.

    Kundelek zaznaczył teren.

Jak mordowano Polaków w Katyniu