Jak mozecie akceptowac na gruie najwiekszego scierwojada jaki na iej dotad zagoscil ?

Data: 2009-06-23 18:56:58
Autor:
Jak mozecie akceptowac na gruie najwiekszego scierwojada jaki na iej dotad zagoscil ?
On Tue, 23 Jun 2009 18:39:24 +0200, "CYC" <ja@ja.pl> wrote:

Przeciez bydle Adonis , kupa zwany  czy jak mu tam jesli doczegokolwiek sie nadaje to , tyl do wymiatania gnoju z szamba !.

 bigus, przypomnij sobie jak "adonis" podal mnie do sadu,
 ze obrazam jego dobre imie? mialem spotkanie ze smutnymi
 panami w czerni na ten temat. wniosek: lucus jest nieobliczalny.

--

HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drg poprawi sie sam !
http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-06-24 12:17:20
Autor: Vic
<he®sk> wrote:
 bigus, przypomnij sobie jak "adonis" podal mnie do sadu,
 ze obrazam jego dobre imie?

O, to musiales poznac jego tozsamosc :)

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Jak mozecie akceptowac na gruie najwiekszego scierwojada jaki na iej dotad zagoscil ?