Jak można odnieść sukces bez Kiełbasy?

Data: 2011-08-10 16:39:18
Autor: stevep
Jak można odnieść sukces bez Kiełbasy?
# Tak się jakoś składa, że Andrzej Lepper zdominował media, zatem i ja  kilka zdań o Nim, bo... kojarzy mi się z futbolem, zresztą mnie się  wszystko z futbolem kojarzy. Spotkanie w telewizji przed mundialem 2006. I  On pyta: - Co za dureń prowadzi polską kadrę? [Paweł Janas - red..]. No,  proszę pana, co to za idiota! Jak on może nie powołać Grzesia Piechny,  "Kiełbasy" naszego? To przecież nasz najlepszy strzelec w lidze! Czy jest  gdziekolwiek na świecie drugi taki trener, co nie bierze  najskuteczniejszego napastnika w ekstraklasie???
  Zapytał, triumfująco się rozejrzał, na co ja jednak przemądrzale jak  zwykle odparłem: - Tak, jest taki idiota. To selekcjoner Holandii Marco  Van Basten, który nie powołał króla strzelców swojej ligi Jana Klaasa  Huntelara.
król
strzelców zeszłego sezonu, lider snajperów w obecnym, który właśnie zdobył  150. gola w lidze, jest w reprezentacji Smudy nie napastnikiem, lecz  tychże napastników trenerem? No bo jak ktoś umie strzelać gole, to będzie  tak robił wszędzie, na Euro 2012 pewnie też! Ano nie za bardzo, o czym  świadczy fakt, że Tomek nie strzelał ich ostatnio ani w Hiszpanii, ani w  Anglii i w USA, ale nawet - trzymajcie mnie, bo ze śmiechu pęknę - w  Kazachstanie

Wracając więc do początku - i Huntelaar, choć zmieniali się trenerzy  Oranje - nie zrobił furory w kadrze Holandii i w Realu Madryt również.  Oznacza to tyle, że choć bramki wszędzie są takie same, to dotyczy to  jedynie rozmiarów, a nie równie łatwego do nich dostępu, bo bronią ich  lepsi bramkarze.

Ha, ale żeby nie było też tak, że Tomka nie cenię - ależ cenię niezwykle,  ale nie odgadniecie wcale za co. A ma to związek też z ruchem ludowym i  współrządzącą partią. Otóż całkiem niedawno jeden ze znajomych  zaproponował Frankowskiemu wiodące miejsce na liście PSL. Franek, co  zaskakujące, grzecznie jednak podziękował. I wyjaśnił, że on lubi  wypełniać obowiązki poważnie, a brak czasu i natłok zajęć nie pozwolą mu  zostać dobrym posłem.

Smuda: Drzewiecki miał rację, Polska to jest czasem dziki kraj

No i tu odgadujemy chyba, dlaczego znalazł czas dla PSL Władek  Kozakiewicz. Ciekawe tylko, co na to chłopi. #
Ze strony:
http://tiny.pl/h5fdb

--
stevep