Jak mozna ominac ACR?

Data: 2011-11-25 14:00:01
Autor: Q
Jak mozna ominac ACR?
Od jakiegos czasu mam wlaczony ACR w Play
(blokada połączeń z numerów zastrzeżonych)
i nie otrzymywalem polaczen z "ukrytych numerow",
no poza znajomymi dzwoniacymi nieraz z roamingu.

Dzisiaj rano odebralem polaczenie z anonimowego nr i... to byl mBank (?!).
Jak oni to to robia, tzn. jak omijaja ACR?

Play mowi, ze:
"Usługa nie blokuje połączeń w których numer nie jest wyświetlany
 z innego powodu niż aktywna funkcja ukrywania numeru CLIR
 lub jest niepełny, nieprawdziwy, zamieniony.
 Usługa nie działa w przypadku przekierowań bezwarunkowych
 oraz przekierowań podczas których użytkownik odbierający jest nieosiągalny."

Moglbym prosic o bardziej dokladne wytlumaczenie pierwszego zdania?
Powiedzmy, ze chce zadzwonic do kogos kto ma ACR -
- jak moge to ominac (nie pokazujac mojeg nr)?

Data: 2011-11-25 05:42:50
Autor: Ircys
Jak mozna ominac ACR?
On 25 Lis, 14:00, "Q" <n...@spam.pl> pisze...
[...]

Żeby dodzwonić się do kogoś z aktywną usługą ACR musiałbyś zadzwonić
kompletnie bez identyfikacji, a nie z zastrzeżoną identyfikacją
(CLIR).
Dla zwykłego użytkownika telefonu to nieosiągalne. Dla użytkowników
"zaawansowanych technicznie" i instytucji typu mBank to bułka z
masłem :)

Za to skandalem jest druga część wypowiedzi operatora!!!
Niektórzy operatorzy, jak np. Play, uparcie twierdzą, że ta usługa nie
działa przy przekierowaniach
np. bezwarunkowych.
Nie działa bo im się NIE CHCE (!!!) sprawdzać tego warunku w takich
wypadkach.
Lenistwo, niekompetencja... Koniec kropka.

Ircys

Data: 2011-11-26 12:06:54
Autor: Tomaszek
Jak mozna ominac ACR?
W dniu 2011-11-25 14:42, Ircys pisze:
[...]

Czyli jak zwykle coś co miało służyć użytkownikom służy korporacjom.

Data: 2011-11-26 21:12:32
Autor: sp5it
Jak mozna ominac ACR?
Czyli jak zwykle coś co miało służyć użytkownikom służy korporacjom.
Call blocker nie rozróżnia. Blokuje wsio co się nie wyświetla. I mam spokój. Michał

Data: 2011-11-25 13:03:13
Autor: Waldek Godel
Jak mozna ominac ACR?
Dnia Fri, 25 Nov 2011 14:00:01 +0100, Q napisał(a):

Dzisiaj rano odebralem polaczenie z anonimowego nr i... to byl mBank (?!).
Jak oni to to robia, tzn. jak omijaja ACR?

Dzwonią z numeru który ma w ogóle wyłączoną prezentację. ACR obejmuje zastrzeżona prezentację (CLIR) a nie brak prezentacji.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Android dotarł do sciany..... " - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

Data: 2011-11-25 22:25:21
Autor: ja
Jak mozna ominac ACR?
On 25.11.2011 14:00, Q wrote:
[...]
Moglbym prosic o bardziej dokladne wytlumaczenie pierwszego zdania?
Powiedzmy, ze chce zadzwonic do kogos kto ma ACR -
- jak moge to ominac (nie pokazujac mojeg nr)?

Np. zadzwoń ze Skype'a.

Data: 2011-11-26 11:14:51
Autor: sunwick
Jak mozna ominac ACR?
Np. zadzwoń ze Skype'a.
nieprawda, ze skype sie nie dodzwonisz, ostatnio probowalem dzwonic z
uk na polski numer (ze skype bez prezentacji) i sie nie dodzwonilem,
otrzymalem info ze musze sie zaprezentowac :D

Data: 2011-11-28 11:30:01
Autor: Piotr z Frosty
Jak mozna ominac ACR?
Użytkownik "sunwick" <sunwoj@WYMAZTO.op.pl> napisał w wiadomości news:mue1d7d5iqmsrrrndvd9pdohhk27qvor424ax.com...
> [...]
uk na polski numer (ze skype bez prezentacji) i sie nie dodzwonilem,
otrzymalem info ze musze sie zaprezentowac :D

No to dodzwoniłeś się czy nie? Bo wyszedł z tego jakiś oksymoron

Jak mozna ominac ACR?