Jak można przyspieszyć starego laptopa?

Data: 2013-01-20 19:46:32
Autor: Q
Jak można przyspieszyć starego laptopa?
Tak jak w temacie.Laptop to Toshiba S1800-614,system Windows XP professional,procesor Intel Celeron 1100 MHz,ram 128 MB Sdram.Komputer służy dzieciakom tylko do przeglądania netu,który strasznie go muli.Co mogę rozszerzyć lub jakoś go przyspieszyć?

Dodac RAMu?
128MB to bardzo malo - daj mu 1GB, ew. 512MB,
ale zapomnij o Firefoxie, Operze, Flashu, itd- tylko IE i to no flash.

Jeszcze jedno pytanie,chciałbym wgrać od nowa system jednak nie posiadam płyty,z tego co widzę to re covery też nie ma,natomiast na obudowie mam nr.seryjny systemu.Istnieje jakaś możliwość aby wgrać ponownie system używając klucza który posiadam?

Tak - byle jaka plytka z Twoja wersja (pro)
+ odpowiednie oem bios files.

Jak można przyspieszyć starego laptopa?