Jak na partię wysokich standardów przystało.

Data: 2014-11-18 05:59:59
Autor: MarkWoydak
Jak na partię wysokich standardów przystało.

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości
# - Mam nadzieję, że oczyszczą swoje dobre imię, wrócą do polityki, wrócą
do PiS - powiedział w TVN24 europoseł PiS Dawid Jackiewicz. Odniósł się w
ten sposób do wyrzucenia z partii Adama Hofmana, Mariusza Kamińskiego i
Adama Rogackiego. Europoseł, który uczestniczył w feralnym locie do
Madrytu, po raz pierwszy komentuje sprawę. #
Ze strony:
http://tnij.org/hnp7hei

Do melexiarza Karskiego szlusuj.

--

To o czym mówiłem wielokrotnie: Hofman ma tęgie haki na prezesa i całą świtę jego lizusów.

MW

Jak na partię wysokich standardów przystało.