Jak na podstawie terminu porodu pracodawca..... błagam

Data: 2010-11-29 17:54:37
Autor: m4rkiz
Jak na podstawie terminu porodu pracodawca..... błagam
?

Użytkownik " Ania" <paprotka001@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:id0ndi$258$1@inews.gazeta.pl...
Witam,
mam ogromny problem. Jestem w ciąży, umowa o pracę kończy mi się 31 grudnia.
Lekarz wystawił mi zaświadczenie, że termin porodu przypada mi na 3 lipca.
Stwierdził, że nie może wypisać w którym jestem tygodniu ciąży (że nie zgodne
z  ustawą itd)

zmien lekarza

Proszę, napiszcie jak to zinterpretuje pracodawca?

zapewne ma w firmie kogos kto potrafi dodawac i odejmowac, zbyt wiele
do 'interpretacji' to tu nie ma...

Jak na podstawie terminu porodu pracodawca..... błagam