Jak na stale usunac aplikacje z bibliotek google play?

Data: 2013-01-30 05:46:00
Autor: krzysztofsf
Jak na stale usunac aplikacje z bibliotek google play?
Jak w temacie....
Moge aplikacje odinstalowac z urzadzenia, ale nie widze opcji wyciecia
jej na stale z moich aplikacji w google play.
Robi sie tam wielki smietnik z niewykorzystywanych, wyprobowanych i
odinstalowanych aplikacji.

Data: 2013-01-30 15:40:48
Autor: kosmos
W dniu 2013-01-30 14:46, krzysztofsf pisze:
[...]

U mnie działa to tak:
- wchodzÄ™ w telefonie do Play Store;
- wciskam klawisz od menu kontekstowego;
- wybieram "Moje aplikacje";
- przechodzÄ™ z "Zainstalowane" do "Wszystkie";
- kasuję wybraną aplikację z listy wciskając takie przekreślone kółko.

Pytałem w supporcie Google czy da się to zrobić przez www, ale dostałem informację, że na razie się nie da.

Data: 2013-01-30 19:16:42
Autor: vectra
Jak na stale usunac aplikacje z bibliotek google play?
Działa :)

informacjÄ™, ĹĽe na razie siÄ™ nie da.

Data: 2013-01-31 00:55:03
Autor: krzysztofsf
On 30 Sty, 15:40, kosmos <em...@chello.pl> wrote:
> [...]

> jej na stale z moich aplikacji w google play.
> Robi sie tam wielki smietnik z niewykorzystywanych, wyprobowanych i

- wchodzę w telefonie do Play Store;
- wciskam klawisz od menu kontekstowego;
- wybieram "Moje aplikacje";
- przechodzę z "Zainstalowane" do "Wszystkie";
- kasuję wybran± aplikację z listy wciskaj±c takie przekre¶lone kółko.

Dziekuje.
Bede mogl wykorzystac.

Przyzwyczailem sie instalowac poprzez www - przegladam na monitorze
informacje, opisy i wysylam na wybrane urzadzenie, zeby pobralo, gdy
bedzie online poprzez wifi.

Jak na stale usunac aplikacje z bibliotek google play?