Jak na wakacje to tylko do pisiorów

Data: 2019-08-15 18:30:19
Autor: Bruno Brunowski
Jak na wakacje to tylko do pisiorów
Serdecznie ugoszczą i zapewnią elektryzujące wspomnienia:
"- Byliśmy pierwszy raz w Zakopanem, więcej nasza noga tu nie postanie - zapewniają goście ze Stargardu.
Wielką awanturą skończył się pobyt małżeństwa z dwójką dzieci, którzy w Zakopanem wynajęli apartament "Tatarzanka" na Pardałówce. Gdy turyści zgłosili kilka drobnych usterek po pierwszej nocy, zostali wyrzuceni przez prowadzące apartament kobiety na ulicę. Ich rzeczy wylądowały za oknem. Od steku wyzwisk i obelg więdną uszy. - Czujemy się oszukani, nie dość, że straciliśmy pieniądze, musieliśmy wynająć miejsca w hotelu. Jeszcze nikt nas nie potraktował w taki chamski sposób, a jeździmy z dziećmi po całej Polsce - podkreśla interweniujący w naszej redakcji mężczyzna. O zajściu powiadomił policję. "
http://www.tygodnikpodhalanski.pl/n/60209

Apartament "Tatrzanka" należy do skarbniczki i omc radnej miejscowego PiS Edyty Sobańskiej.
Zniknęła ze strony PiS po rozpętaniu się afery w mediach, ale od czego wujek Google:
http://webcache.googleusercontent.com/search?...2Ftatrzanski
"Zdjęcie przedstawia stan strony z 8 Sie 2019 00:39:59 " Ale zostało jeszcze to: http://piszakopane.pl/2-uncategorised/16-pis-...tyI0sbtnulkA

Słuszną linię ma nasza Partia i świetny dobór kadr!
--
Bruno

Data: 2019-08-16 03:47:56
Autor: Alfred Szałaput-Klęska
W dniu piątek, 16 sierpnia 2019 03:30:20 UTC+2 użytkownik Bruno Brunowski napisał:
[...]

1.Kapitalizm panie!
2. policja + sąd jak we wklejce
3. odpowiedzialność

Słuszną linię ma nasza Partia i świetny dobór kadr!

Klika rzeszowska i nadszyszkowniki biorące kaskę z burdeli za ochronę (czasy peło, nadszyszkowniki peło).

Data: 2019-08-16 05:34:19
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 16 sierpnia 2019 12:47:58 UTC+2 użytkownik Alfred Szałaput-Klęska napisał:
> [...]
> Serdecznie ugoszczą i zapewnią elektryzujące wspomnienia:
> "- Byliśmy pierwszy raz w Zakopanem, więcej nasza noga tu nie postanie - zapewniają goście ze Stargardu.
> Wielką awanturą skończył się pobyt małżeństwa z dwójką dzieci, którzy w Zakopanem wynajęli apartament "Tatarzanka" na Pardałówce. Gdy turyści zgłosili kilka drobnych usterek po pierwszej nocy, zostali wyrzuceni przez prowadzące apartament kobiety na ulicę. Ich rzeczy wylądowały za oknem. Od steku wyzwisk i obelg więdną uszy. 1.Kapitalizm panie!
2. policja + sąd jak we wklejce
3. odpowiedzialność

> Słuszną linię ma nasza Partia i świetny dobór kadr! Klika rzeszowska i nadszyszkowniki biorące kaskę z burdeli za ochronę (czasy peło, nadszyszkowniki peło).

Dobrze, że wspominasz. Oprócz wysokiej śmiertelności wśród świadków coś się w sprawie ruszyło?

--
Bruno

Data: 2019-08-16 08:14:23
Autor: Alfred Szałaput-Klęska
W dniu piątek, 16 sierpnia 2019 14:34:21 UTC+2 użytkownik Bruno Brunowski napisał:
> 2. policja + sąd jak we wklejce
> 3. odpowiedzialność

Dobrze, że wspominasz. Oprócz wysokiej śmiertelności wśród świadków coś się w sprawie ruszyło?

Chyba w 2016 kogoś zamkneli na 1 rok.

cyt.
"Co najmniej kilkunastu świadków podaje, że po pieniądze do Alexa i Żeni, systematycznie przyjeżdża funkcjonariusz CBŚP w Rzeszowie, Daniel Ś. Oficer CBŚP, którego wymienił sportowiec to Daniel Ś. W 2016 r. prokuratura

2016
Policjant z Rzeszowa Daniel Ś. wyszedł na wolność

Nie wiem co się działo za peło, może nic się  nie działo tylko kaska
płyneła.

Data: 2019-08-16 08:38:35
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 16 sierpnia 2019 17:14:25 UTC+2 użytkownik Alfred Szałaput-Klęska napisał:

> [...]

Policjant z Rzeszowa Daniel Ś. wyszedł na wolność

Nie wiem co się działo za peło, może nic się  nie działo tylko kaska

Czyli, oprócz wysłania oficera CBA na poszukiwanie taśmy, niewiele.

--
Bruno

Data: 2019-08-16 18:40:39
Autor: u2
[...]

ale ale seryjny dopadł głównego świadka w sprawie Kostka, byłem mistrza boksu w Bolanda, czyli nadal twoja pełomafia nie odpuszcza

--
I love love

Data: 2019-08-16 09:42:20
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 16 sierpnia 2019 18:40:41 UTC+2 użytkownik u2 napisał:

> Czyli, oprócz wysłania oficera CBA na poszukiwanie taśmy, niewiele.

ale ale seryjny dopadł głównego świadka w sprawie Kostka, byłem mistrza boksu w Bolanda, czyli nadal twoja pełomafia nie odpuszcza

A ten drugi przypadek? Ten o Kuchcińskim łgającym w żywe oczy?

--
Bruno

Data: 2019-08-16 18:48:03
Autor: u2
[...]

ale ale seryjny dopadł głównego świadka w sprawie Kostka, byłego mistrza
boksu w Bolanda, czyli nadal twoja pełomafia nie odpuszcza

A ten drugi przypadek? Ten o Kuchcińskim łgającym w żywe oczy?

to typowe przerzucanie winy na innych, najlepiej przeciwników, burdele prowadziła pełomafia, to twoi ziomale z tego czerpali zyski:)

--
I love love

Data: 2019-08-16 21:44:16
Autor: Runt
W dniu 2019-08-16 o 18:42, Bruno Brunowski pisze:
W dniu piątek, 16 sierpnia 2019 18:40:41 UTC+2 pijaczek u2 napisał:

ale ale seryjny dopadł głównego świadka w sprawie Kostka, byłem mistrza
boksu w Bolanda, czyli nadal twoja pełomafia nie odpuszcza

A ten drugi przypadek? Ten o Kuchcińskim łgającym w żywe oczy?

Te Ukrainki nie były nieletnie ;-)))

--
Runt

Data: 2019-08-16 17:11:10
Autor: Runt
Jak na wakacje to tylko do pisiorów
W dniu 2019-08-16 o 12:47, Alfred Szałaput-Klęska pisze:

1.Kapitalizm panie!

PRL-pis!

Klika rzeszowska i nadszyszkowniki biorące kaskę z burdeli

Tak! Tak! Kwak! Kwak! Ogrodnik latał za darmochę i korzystał z ukraińskich burdeli za friko! Za czasów PO musiał płacić! ;-)))

--
Runt

Jak na wakacje to tylko do pisiorów