Jak nabić rozmowy przychodzące?

Data: 2009-04-09 09:08:17
Autor: Bebe
Jak nabić rozmowy przychodzące?

Użytkownik "bartekk" <krabar@gmail.com> napisał w wiadomości news:grk69k$bs0$1inews.gazeta.pl...
Tak się zastanawiam nad sposobem nabicia minut do wszystkich sieci w Play. Jedyny pomysl, ktory przychodzi mi do glowy to zmuszenie jakichs telemarketerow do dzwonienia ;) Motyw z poczta glosowa dziala w Play, tak jak dzialal kiedys w erze?

to są wwłaśnie minusy pleja - za bardzo uczy kombinowania.
szukasz sposobu?? masz - zgłoś awarię neostrady - po każdej awarii oddzwaniają ostatnio żeby poinformowac że awaria usunięta - rozmowa krótka ale jednak :P

Data: 2009-04-09 09:34:06
Autor: Boombastic
[...]

I to mówi osoba która chodzi z trzema telefonami. A nie pora dokupić już czwartego?

Data: 2009-04-09 09:37:17
Autor: Bebe

Użytkownik "Boombastic" <boombasticNOSPAM@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:49dda4f3$0$29381$f69f905mamut2.aster.pl...

[...]

może i mam 3 telefony ale nie naciągam nikogo na dzwonienie do mnie żebym nie musiał za połączenia płacic - nie widac różnicy??

Jak nabić rozmowy przychodzące?