Jak nabić rozmowy przychodzące?

Data: 2009-04-09 09:36:38
Autor: amir
Jak nabić rozmowy przychodzące?

Tak się zastanawiam nad sposobem nabicia minut do wszystkich sieci w Play.
Jedyny pomysl, ktory przychodzi mi do glowy to zmuszenie jakichs telemarketerow do dzwonienia ;) Motyw z poczta glosowa dziala w Play, tak jak dzialal kiedys w erze?

Kiedys moj telefon z ery ( numer mam w stylu 604 xxx yyy)

był wyorzystywany na infolinii firmy, dziennie po 100 telefonów
szkoda, ze wtedy nie było takiej promocji, a teraz firma ma juz centrale :(

Jak nabić rozmowy przychodzące?