Jak nabić rozmowy przychodzące?

Data: 2009-04-09 11:31:40
Autor: Bebe
Jak nabić rozmowy przychodzące?
tak odbiegając trochę od tematu to zastanawiam się kiedy ktos z urzędasów zmieni decyzję w sprawie opłat dla PLAY za połączenia przychodzące i rynek telekom. się unormuje. Faworyzowanie nowych sieci tez powinno być jakoś ograniczone - czasowo - no chyba że jest a ja nie w temacie dokłądnie jestem

Data: 2009-04-09 11:52:50
Autor: BaX
[...]

Przecież tanie rozmowy Z play biorą się z drogich DO play.

Data: 2009-04-09 12:03:50
Autor: Bebe

Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości news:grkgku$71h$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

no a o czym ja pisze - dokładnie o tym - ale faworyzowanie sieci P4 i polsatu bo są nowymi sieciami też nie może trwać wiecznie

Data: 2009-04-09 12:10:25
Autor: BaX
[...]

Hmm, a nie jest przypadkiem odwrotnie, że to sieć godzi się na takie stawki /zaniżając wychodzące względem rynku/ licząc że przyciągnie nowych klientów, przecież gdyby dała stawki 'jak wszyscy' to kto by kupił u nich numer?

Data: 2009-04-09 12:28:00
Autor: Bebe

Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości news:grki3b$822$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

sieć godzi się na takie stawki - ale tylko dlatego że ma do tego prawo jako nowa sieć na rynku - wielka trójka ma ograniczenie na wysokośc tej opłaty na poziomie (33,8 gr) a play (55 gr za minutę) play co prawda obiecuje coś że obniży tą stawkę ale wg mnie to nie będą sie z tym spieszyć

Jak nabić rozmowy przychodzące?