Jak nabrać tuskomatoła?

Data: 2011-05-31 02:41:08
Autor: Hans Kloss
Jak nabrać tuskomatoła?
To proste- powiedzieć mu że Jarosław Kaczyński lub ktokolwiek z PiS
zrobił coś nie tak. Tym "czymś" może być nawet największa brednia, nic
to- tuskomatoł uwierzy w nią bez zastrzeżeń. Nie tak dawno cała psp
była pełna radosnych pokwikiwań proplatfonskiej swołoczy o tym jak to
"elektorat PiS" w postaci rzekomych tzw "pseudokiboli" pociął twarz
nastolatkowi w Chorzowie. Prawda okazała się jednak banalna,i , jak
zwykle, bardzo odległa od urojeń tuskomatolstwa:
http://katowice.gazeta.pl/katowice/1,35019,9696379,Nastolatek_oskarzal_kiboli_o_okaleczenie__Klamal_i.html

Oczywiście przeprosin ani sprostowań po pełoswioołoczy spodziewać się
nie można- ot, najwyżej w jakiejś gadzinówce maczkiem na siódmej
stronie pojawi się sucha informacja której nikt nawet nie skojarzy z
wydarzeniem będącym przez kilka ładnych dni podstawą  do rozpętania
kolejnej kampanii nienawiści.
Chrońmy Polskę przed tuskobydłem i inną komuszerią!!
J-23

Data: 2011-05-31 11:44:12
Autor: Leprechaun
Jak nabrać tuskomatoła?

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:02e1557b-8bab-4915-b8aa-46c4223d6beas2g2000yql.googlegroups.com...
To proste- powiedzieć mu że Jarosław Kaczyński lub ktokolwiek z PiS
zrobił coś nie tak.

A co zrobił nie tak ten geniusz intelektu?

BomBel

Data: 2011-05-31 11:53:40
Autor: CeSaR
Jak nabrać tuskomatoła?
http://katowice.gazeta.pl/katowice/1,35019,9696379,Nastolatek_oskarzal_kiboli_o_okaleczenie__Klamal_i.html

Oczywiście przeprosin ani sprostowań po pełoswioołoczy spodziewać się
nie można

I jako dowód na brak sprostowań podałeś GW która, jak od zawsze wiadomo, tubą propagandową Jarkacza jest....
Weź się w garść.

Data: 2011-05-31 02:57:50
Autor: Hans Kloss
Jak nabrać tuskomatoła?
On 31 Maj, 11:53, "CeSaR" <ad...@mail.com> wrote:

Weź się w garść.
 Kwik był na pierwszej stronie wydania ogólnopolskiego. Sprostowanie
póki co jedynie w wydaniu lokalnym, na której stronie to już niech
grupowe hanysy napiszą. Weź się w garść chłopie i sprawadź czy
sprostowanie pójdzie  w POTVP1, bo tam też kwiczano o bestialstwie
"pseudokiboli" w głównym wydaniu "Wiadomości".
J-23

Data: 2011-05-31 03:17:24
Autor: zbig
Jak nabrać tuskomatoła?
On 31 Maj, 11:57, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
> [...]

sprostowanie pójdzie  w POTVP1, bo tam też kwiczano o bestialstwie
"pseudokiboli" w głównym wydaniu "Wiadomości".

Chcesz powiedzieć , że ta zgraja pijanych goryli (wasi sojusznicy w w
walce o władzę :)))))) nie jest zdolna do takiego zachowania i a
priori należy takim doniesieniom nie dawać  wiary?
Co do mnie, to nie mam najmniejszych wątpliwości, że jeżeli dano by
tym szalikowcom taką możliwość, to nie dość , ze pocięliby mu twarz to
jeszcze urżnęli jaja i co tam jeszcze można urżnąć żyletką.
Po mojej ostatniej wizycie na stadionie (i pewnie jeszcze długo tak
pozostanie) odczuwam do tego bydła jedynie obrzydzenie. I także do
tych, którzy się starają z nimi kumplować.

Data: 2011-05-31 03:36:45
Autor: Hans Kloss
Jak nabrać tuskomatoła?
On 31 Maj, 12:17, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:

[...]

 I właśnie o takich jak ty jest mój post- o tuskomatołach. o tych
którzy "nie mają najmniejszych wątpliwości". To dzięki takim jak ty
pełoswołocz jest wciąż u władzy zamiast w miejscach znacznie bardziej
odpowiednich, takich jak Rawicz, Wołów, Wronki....
J-23

Data: 2011-05-31 12:52:05
Autor: Leprechaun
Jak nabrać tuskomatoła?

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:e6dec30b-1658-494d-a615-fd30afe65a92m10g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

Słuchaj DURNIU! Zamknij tą swoją parszywą jadaczkę! Masz problemy z psychiką to idź do lekarza, a nie będziesz tu zasrywał forum swoimi chorymi majaczeniami!

BomBel

Data: 2011-05-31 06:08:22
Autor: Hans Kloss
Jak nabrać tuskomatoła?
On 31 Maj, 12:52, "Leprechaun" <br...@pralnia.tw> wrote:

Słuchaj
...dzieweczko, ona nie słucha. Twój czas się kończy trollu, kończy sie
czas tuskomatolstwa.  To co teraz wyprawiasz to już tylko  konwulsje
małego, zasranego trolla.
J-23

Data: 2011-05-31 12:52:33
Autor: CeSaR
Jak nabrać tuskomatoła?
I właśnie o takich jak ty jest mój post- o tuskomatołach. o tych
którzy "nie mają najmniejszych wątpliwości".

"Oczywiście przeprosin ani sprostowań po pełoswioołoczy spodziewać się
nie można"

To aby czasem nie to samo?

Data: 2011-05-31 03:55:55
Autor: Hans Kloss
Jak nabrać tuskomatoła?
On 31 Maj, 12:52, "CeSaR" <ad...@mail.com> wrote:

To aby czasem nie to samo?
 Wykorzystano jawnie fałszywa informację do kontynuowania "hate
campaign" wobec pewnej grupy obywateli RP zwanej przez zohydzających
"pseudokibolami". Zrobiono to  wiążąc przy okazji (rzecz jasna w
innych wątkach, nie wprost) zupełnie bezpodstawnie podmiot owej
nagonki z politycznym przeciwnikiem.
Doczekamy się ogólnopolskich przeprosin wobec "pseudokibiców" Ruchu
Chorzów? Stawiam 10:1 że nie. Moim zdaniem  nawet na ogólnopolskie
sprostowanie nie ma co liczyć.
J-23

Data: 2011-05-31 14:56:42
Autor: CeSaR
Jak nabrać tuskomatoła?
Nie tego dotyczyło pytanie.

Data: 2011-05-31 12:32:17
Autor: jadrys
Jak nabrać tuskomatoła?
W dniu 2011-05-31 12:17, zbig pisze:

Po mojej ostatniej wizycie na stadionie (i pewnie jeszcze długo tak
pozostanie) odczuwam do tego bydła jedynie obrzydzenie.

Tak, a czy konkretnie tak cię urazili? Bo ja bardzo żałuję że po wyprowadzce z Poznania nie mogę chodzić na wszystkie mecze Lecha. Jakos zbigu nigdy sie nie skarżyłeś na zachowanie kibiców. Czyżby to słowa PO i Tuska uaktywniły twoją wrażliwość na tym punkcie.

Data: 2011-05-31 12:15:47
Autor: CeSaR
Jak nabrać tuskomatoła?
Kwik był na pierwszej stronie wydania ogólnopolskiego. Sprostowanie
póki co jedynie w wydaniu lokalnym, na której stronie to już niech
grupowe hanysy napiszą.

Wali mnie gdzie było i gdzie jest. Debilizm kiboli nie ma partyjnego podłoża a kto uważa inaczej - jego sprawa. Kto tym gra też jego sprawa.

Weź się w garść chłopie i sprawadź czy
sprostowanie pójdzie  w POTVP1, bo tam też kwiczano o bestialstwie
"pseudokiboli" w głównym wydaniu "Wiadomości".

Jak mam sprawdzić? Maszynki do podróży w czasie nie mam a TVP1 nie oglądam z zasady. Dla ułatwienia - TVN też nie.
Skoro oglądasz TVP to pytanie mam - jak "kwiczano o bestialstwie "pseudokiboli" w głównym wydaniu "Wiadomości" to łączono ich z pisem czy takie połączenie sam sobie wymyśliłeś?

Data: 2011-05-31 12:20:29
Autor: CeSaR
Jak nabrać tuskomatoła?
>Kwik był na pierwszej stronie wydania ogólnopolskiego.

Na onecie (strona główna) informacja już jest. Onet jest raczej ogólnopolski.

http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/slask/15-latek-klamal-w-sprawie-napasci-kiboli,1,4401774,region-wiadomosc.html

Data: 2011-05-31 16:03:57
Autor: wekon
Jak nabrać tuskomatoła?
"Hans Kloss"  wrote in message news:02e1557b-8bab-4915-b8aa-46c4223d6beas2g2000yql.googlegroups.com...

[...]

"Uczestniczący w przesłuchaniach 15-latka psycholog już na wstępnym etapie ocenił, że chłopak ma skłonności do konfabulacji ". To by dużo tłumaczyło dziwne zachowanie kaweckiego, bobmla, grzesia, idzikowskiego i innych. Ciekaw jestem jak u nich z kwestią samookaleczenia? Tacy pewnie jakby mieli co, to by sobie nawet odcięli...

wekon

Jak nabrać tuskomatoła?