Jak najlepiej wymieniac USD?

Data: 2011-01-17 13:10:26
Autor: Jarek Andrzejewski
Jak najlepiej wymieniac USD?
On Sun, 16 Jan 2011 21:37:20 +0100, neoniusz <neon@joemonster.org>
wrote:

No wiec tak. Mam troche oszczednosci w USA, oczywiscie w USD. Trzymam to tam ta lokatach i nawet sie oplaca. Pieniadze przywoze przewaznie w

opłaca? Hmmm :-)
Jak sobie popatrzę na ceny złota i srebra z ostatniego, powiedzmy,
roku, to takiego przekonania nie mam...

--
Jarek

Data: 2011-01-17 17:00:16
Autor: neoniusz
[...]

Oplaca sie na tyle, ze poki co moge zyc z odsetek i na nic nie brakuje. Poki co jest dobrze, ale trzeba kiedys pomyslec o przyszlosci.
I jednak troche bardziej wierze w USD i boje sie zamieniac wieksze ilosci na PLN.

Data: 2011-01-17 17:23:50
Autor: Jarek Andrzejewski
Jak najlepiej wymieniac USD?
On Mon, 17 Jan 2011 17:00:16 +0100, neoniusz <neon@joemonster.org>
wrote:

Oplaca sie na tyle, ze poki co moge zyc z odsetek i na nic nie brakuje. Poki co jest dobrze, ale trzeba kiedys pomyslec o przyszlosci.

co z tego, że odsetki dostaniesz, jak kapitał będzie mało wart

I jednak troche bardziej wierze w USD i boje sie zamieniac wieksze ilosci na PLN.

ja raczej odwrotnie, ale to oczywiście nie znaczy, że wierzę w
jakąkolwiek walutę państwa z deficytem budżetowym.
No i podkreślę: nie sugerowałem w zamian za USD _złotych_ a _złoto_
(różnica literowa nieznaczna, ale znaczna różnica znaczeń :-)
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2011-01-17 17:27:27
Autor: neoniusz
Jak najlepiej wymieniac USD?
No i podkreślę: nie sugerowałem w zamian za USD _złotych_ a _złoto_
(różnica literowa nieznaczna, ale znaczna różnica znaczeń :-)

Proste, rozumiem, rozumiem ;)

Jak najlepiej wymieniac USD?