Jak najlepiej zrezygnować z delfinka?

Data: 2012-10-30 03:45:17
Autor: Piotr Hołda
Jak najlepiej zrezygnować z delfinka?
Witam,

Poczytałem archiwum i wyczytałem, że opcje s± dwie:
1. Zastrzeżenie karty w systemie transakcyjnym.
2. Telefon na mLinię i rezygnacja z karty.

Obie opcje zwalniaj± z opłaty za kartę.
Opcja 1. powoduje, że nadal można korzystać z wpłatomatów.
Moje pytanie brzmi: Jak wygl±da kwestia odnowienia karty w przypadku opcji 1.? Tak się składa, że na dniach powinna zostać wysłana nowa karta. Czy wystarczy jej nie aktywować i nadal opłaty nie będzie?

Data: 2012-10-30 09:26:26
Autor: guciobankowy
W dniu wtorek, 30 paĽdziernika 2012 11:45:17 UTC+1 użytkownik Piotr Hołda napisał:
Czy wystarczy jej nie aktywować i nadal opłaty nie będzie?

Od nieaktywowanej karty mBank nalicza opłatę, więc jak przyjdzie to od razu zastrzec ;) Ale raczej nie powinna przyj¶ć... raczej, bo to mbank ;)

Data: 2012-10-30 21:03:38
Autor: zlotowinfo
Jak najlepiej zrezygnować z delfinka?
Użytkownik <guciobankowy@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:d28c4acf-323c-4776-8e6b-00dfe051a2b3googlegroups.com...
[...]

mi też raz naliczyli za kartę która raz tam sobie przyszła i nie aktywowałem
i się z nimi pożegnałem

na zakończenie współpracy w zakresie kart
zamówiłem jakie tylko s± możliwe dla siebie, brata, mamy
i jak przyszly to je pozastrzegałem do easy, do ekonta, dodatkowe ile wlezie

tym sposobem ukradzione mi 2zł mniej bolało

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2012-10-30 22:16:56
Autor: Grzexs
Jak najlepiej zrezygnować z delfinka?
na zakończenie współpracy w zakresie kart
zamówiłem jakie tylko są możliwe dla siebie, brata, mamy
i jak przyszly to je pozastrzegałem do easy, do ekonta, dodatkowe ile
wlezie

tym sposobem ukradzione mi 2zł mniej bolało

Ja tylko zamówiłem karty kodów jednorazowych, jak już było wiadomo, że będą płatne. I to każdą oddzielnie. Żeby bardziej bolało. Aghrrrrr! Dawno to było, ale pamięć słodkiego smaku… hmmm… pozostała!

--
Grzexs

Data: 2012-10-31 11:18:27
Autor: Andrzej Kłos
Grzexs pisze:
[...]

Ja tylko zamówiłem karty kodów jednorazowych, jak już było wiadomo, że będ± płatne. I to każd± oddzielnie. Żeby bardziej bolało. Aghrrrrr! Dawno to było, ale pamięć słodkiego smaku... hmmm... pozostała!

A teraz ten twój słodki smak trochę zepsuję: karty kodów zawsze przychodziły osobno, jedna karta - jedna koperta. Więc narobiłe¶ się troszeczkę na darmo.

andy_nek

Data: 2012-10-31 20:52:40
Autor: Grzexs
[...]

Ludzie s± jednak okrutni :\

--
Grzexs

Data: 2012-10-30 14:03:15
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jak najlepiej zrezygnować z delfinka?

"Piotr Hołda" 9c91d54b-743d-4969-b102-800a2447368c@googlegroups.com

: Poczytałem archiwum i wyczytałem, że opcje s± dwie:
: 1. Zastrzeżenie karty w systemie transakcyjnym.
: 2. Telefon na mLinię i rezygnacja z karty.

2 opcja może okazać się fikcj±. :)

Data: 2012-10-30 15:21:03
Autor: Piotr Hołda
Jak najlepiej zrezygnować z delfinka?
Dzięki za odpowiedzi. Delfin żony zastrzeżony. Mojego potrzymam jeszcze miesi±c bo i tak muszę jeszcze wyrobić 100 PLN kart± kredytow± więc delfin powinien zostać zwolniony z opłaty.
Kończy się pewna epoka. To była chyba najdłużej używana przeze mnie karta.
Teraz bardziej opłaca się zmieniać banki jak rękawiczki niż być lojalnym klientem.

Data: 2012-10-31 02:40:15
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jak najlepiej zrezygnować z delfinka?

"Piotr Hołda" f0258dc6-1ee5-4531-b54d-a7e11a14ad9a@googlegroups.com

: Teraz bardziej opłaca się zmieniać banki jak rękawiczki niż być lojalnym klientem.

Zawsze opłacało się. A nawet więcej -- dopiero od niedawna nie stosuję bankozmianu.

Jak najlepiej zrezygnować z delfinka?